Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Op 23 februari 2006 15:21:36 schreef Wim P.:
[...]Dat is de MOMENTELE en worst case kost, hoe meer er bestellen, hoe lager de kost. Het is ten andere al een pak lager dan 32 €.
Klopt, mee eens.
Dan krijgen we het klassieke effect dat iedereen naar iedereen gaat kijken; zo komen we nergens natuurlijk.
Klopt ook. Maar tegenwoordig is alles duur. Hou me/ons op de hoogte!
Prijzen zijn aan de iets hoge kant maar ze hebben een mooi assortiment.
[Bericht gewijzigd door Sandertje op ]
Ik heb vandaag rond 15 uur op het werk een mailtje ontvangen, kan die persoon zich nog eens bekendmaken.
Anders moet je tot morgen wachten voor ik kan reageren.
Er zijn momenteel 6 mensen die concrete bestellingen voor een totaalbedrag van 247,00 € hebben gedaan.
Per kilopost verzenden zou 13,00 € kosten tot 5 kg. Er is geen kleiner bedrag of lagere gewichtsklasse mogelijk volgens de website van De Post.
Ik denk daarom dat het beter is de onderdelen op te splitsen en per enveloppe te versturen.
Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Ik ben het eigenlijk vergeten. Maar ik denk eigenlijk zo gauw ook niets nodig te hebben. Wanneer moet je het uiterlijk weten?
14/3?
Sandertje
Op 9 maart 2006 06:09:38 schreef Wim P.:
Inderdaad, op 14/3 24u00 gaat de bestelling onverbiddelijk door.
Klinkt eng....
Wordt geregeld!
Sandertje
Heb je ook al een een richtprijs voor de totale verzend(extra) kosten?
Als ik bestel zal het in een envelop passen.
Als ik bestel zal het in een envelop passen
Wanneer je bestelt, wordt het minder dan zes euro (in een enveloppe, prioritair verzonden zelfs naar Nederland).
De collectieve bestelling begint nu al aanzienlijke verzendkostkortingen op te leveren.
[Bericht gewijzigd door Wim P. op ]
T.Assies
Ik zie dingen die je nooit voor mogelijk hield. Ik maak ze mogelijk. Ik kan je pijn en lijden laten zien. In tegenslag vind ik hoop, in de verhalen die ik hoor inspiratie. Ik kan je veel vertellen. Wat ik doe? Ik ontdek. Mijn wereld is jouw wereld.
Sandertje
Op 9 maart 2006 10:09:45 schreef Wim P.:
[...]Wanneer je bestelt, wordt het minder dan zes euro (in een enveloppe, prioritair verzonden zelfs naar Nederland).De collectieve bestelling begint nu al aanzienlijke verzendkostkortingen op te leveren.
Dat is een lekkere korting! Ik zal eens even kijken!
Ik zoek eigenlijk van die connectoren die ook in een modulair telefoon stopcontact zitten. 4 en 8 polig. Soldeerbaar het leifst. Ik kan ze niet vinden. Hebben ze die?
[EDIT]Got it!
T.Assies
Ik zie dingen die je nooit voor mogelijk hield. Ik maak ze mogelijk. Ik kan je pijn en lijden laten zien. In tegenslag vind ik hoop, in de verhalen die ik hoor inspiratie. Ik kan je veel vertellen. Wat ik doe? Ik ontdek. Mijn wereld is jouw wereld.
T.Assies
T.Assies
Huh? wat vreemd .. bij mij is het de 10e afgeboekt.. ik geloof nooit dat dat er zo lang over kan doen naar belgie..
T.Assies
De betaling is binnen sinds vannammidag, vanmiddag nog niet.
De bestelling gaat vannacht door om 24 uur, dus ben je er wél bij.
T.Assies
huh dan was er even een miscommunicatie..
ik begreep dat het dus nog niet binnen was. Of is dit zon typisch taalverschil tussen NE en BE? 
Wat is het verschil tussen vannamiddag en vanmiddag ? 
Zo, dat was het dan.
Deze [IA] is ten einde.
De bestellers krijgen over een tiental dagen een afrekening met de werkelijke verzendkosten.
Deze zullen gemiddeld een 6,00 € bedragen.
Ik dank iedereen die heeft deelgenomen voor de vlotte medewerking en de discipline voor wat het doorgeven van de bestellingen betreft.
Ik ga dit zéér binnenkort, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid deze maand, nog wel eens doen.
Er schijnen artikelen in back-order te staan. Midden volgende week zouden ze geleverd kunnen worden, dus laat de rest ook even op zich wachten.
Mijn verontschuldigingen voor deze vertraging, maar het heeft geen zin om 2 keer transportkosten te betalen voor één bestelling, me dunkt.
T.Assies
Hoi,
Even ter informatie. Ik heb helaas minder goede ervaringen met Reichelt. Ze hebben veel voor een goede prijs, maar als je echt een HELE lange bestellijst hebt dan is er op 1 of andere manier altijd wel IETS wat ze niet hebben.
Als je vervolgens een week wacht dan missen ze opeens weer onderdelen die eerst WEL aanwezig waren. Enfin, dit even ter informatie. Dus als Wim P. zegt dat het wat langer duurt dan hoeven jullie hem dat niet kwalijk te nemen dit komt vaker voor bij Reichelt (helaas
).
Oplossing, gewoon annuleren wat ze niet hebben en laten opsturen wat er is. Ze doen niet aan deelleveringen.
Gr.
Jodocus.