'Schopje'

Hé EA, al 'uit-gebrainstormed' :-P
Op de beurs in Rosmalen heb ik al vast wat elco's op de kop getikt.
Ik ga mijn PFC opzetten rondt een MC33262, die heb ik hier toevallig nog liggen.
Hoe ik de rest van de voeding ga opzetten weet ik nog niet.
Meer daarover volgt.

Iemand nog iets van EA gehoord? druk met studie ofzo?

Ik geloof dat hij zichzelf 'geband' heeft van het forum (lees: gewoon weggelopen) na een discussie over de veiling van de overgebleven CO-balpennen.

Zie:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/32467

[Bericht gewijzigd door Pieterjan V. op ]

EA is tijdelijk defect, iemand heeft hem per ongeluk getriggerd tijdens de pennen actie, waarbij een overload is opgetreden en hij zichzelf heeft gereset.

Hoe en wanneer hij weer is opgestart, is vooralsnog onbekend.

Op 22 maart 2006 22:33:46 schreef Xenobinol:
Iemand nog iets van EA gehoord? druk met studie ofzo?

Volgens mij heeft EA zich weer een 'self-ban' gegeven ...

//Edit: Bijna synchroon drie zielen, bijna één gedachte. :)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]

Ok, das dan duidelijk, mogelijk komt hij dan terug als 'Evilister Aedolon' :-P

Het is opzich wel jammer.. Leek mij een leuk project om ook zelf te bouwen op AVR basis..

Ik zie alleen weinig schema's.. Moet inloggen voor de schema's in dit topic. (inloggen op de schema database ofzo?? Hoe zit dat??)

EA heeft zijn schema's achter slot en grendel, doe je niks aan, EA heeft zich zelf totaal van CO afgesloten.

achja, die komt wel weer terug...

En anders vraag ik me af of de ergernis opweegt tegen het plezier >:)

Overigens zei die tegen mij dat ie nou een andere naam als evil... Aedolon wilde verzinnen. Nouja, de tijd zal het wel leren...

Op 23 maart 2006 18:51:19 schreef zweetvoetje:
Overigens zei die tegen mij dat ie nou een andere naam als evil... Aedolon wilde verzinnen. Nouja, de tijd zal het wel leren...

Friendly Nolodea?

Toch wel jammer dat-ie zich terug getrokken heeft. Ondanks de bloemschik opmerkingen toch wel een tof peertje wat meedacht. Ik zal eens kijken of ik ergens het bijna komplete schema ergans kan posten.. (ik weet niet of er copyright op zit, alhoewel.. meer mensen hebben er tenslotte ook aan meegedacht...)

Dus EA mocht je dit lezen, die paar euro balpennen is in mijn ogen de sop de kool niet waard, en ego's zijn er om gekleineerd te worden. (daroom heet een psychiater in het amirikaans ook een shrink, om de lucht uit opgeblazen ego's te laten lopen...)

EA,

Hoe gaat dit project, is er al progressie?

Groetjes
moi

EA is koffie aan het drinken :-P

Momenteel ben ik even bezig met een ander klusje, maar die voeding gaat er zekers komen.
PFC is al zo goed als uitgewerkt, daarna is de full-bridge aan de beurt, gevolgt door de MCU.

@EA: ook nog enige zaken uitgewerkt?

EA is weg. En ik betwijfel zeer of hij dit nog leest...
Mocht ie terugkomen, dan denk ik dat het zeker nog wel lang gaat duren...

Iemand de schema's heeft van het spanings gedeelte bouwen we er zelf een microchip aan ja.. Zie toch een FPGA al niet zitten als stuur chip..

Pak gewoon een 8bit RISC chip van atmel ofzo.. Ben redelijk thuis in AVR's..

Op 24 april 2006 21:14:27 schreef zweetvoetje:
EA is weg. En ik betwijfel zeer of hij dit nog leest...
Mocht ie terugkomen, dan denk ik dat het zeker nog wel lang gaat duren...

hij is al trug.

nou kom EA laten we verder gaan. ik heb wel zin in weer een uitdaging om op te bouwen.

laat iemand is ff met die gast gaan praten.....we kunnen stiekem ook niet zonder een botte hark.

een hart onder de riem steken zeg maar

Op 24 april 2006 22:49:29 schreef timmie:
[...]
hij is al trug.

nou kom EA laten we verder gaan. ik heb wel zin in weer een uitdaging om op te bouwen.

Is dat zo? nouja, het zou best kunnen, ik heb m al een tijdje niet meer gesproken...
Wat is zn naam geworden?

zijn naam is niet veranderd maar ik zie hem al weer van af eind januarie

uhm, als ik het goed heb is ie eind januari pas weggegaan :+

In Maart had hij toch die aanvaring over een pen?
Daarna is hij boos zelf een pen gaan halen en niemand heeft hem ooit weer gezien.
Wat zou er van Jonas geworden zijn?

Een Summa Cum Laude gehaald, misschien ?

Jonas kennende, is dat eerder een Summa Cum Fraude....

>:-)

als alles al bekend is dan is plagiaat geen misdaad meer.
adragogie is niet voor niets geen leerstoel meer.