Foto's zijn verwijderd, het is wel weer leuk geweest zo
Kristian
[Bericht gewijzigd door Kristian op woensdag 3 mei 2006 18:48:45 ]
Heb je toestemming voor publikatie?
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Lekker positief... alles over 1 kam scheren.
Ik ging vaak WEL op tijd naar bed..... feesten doe ik niet, maar het probleem: het filerijden... dat is echt verschrikkelijk, ik hoef niet te rijden en steeds dat optrekken en afremmen... daar val ik heel snel van in slaap... daar doe je niet veel aan.
LOL!!!
Die jongens zijn gewoon nog niet gewend om een hele dag (8 uur achter elkaar, en soms nog langer) te werken.
Ik heb ze ook wel zo gehad, na de lunch was de fut eruit en liet ik ze maar wat lezen/studeren, want anders werden er teveel fouten gemaakt.
Op 2 mei 2006 18:09:17 schreef weardguy:
ik hoef niet te rijden en steeds dat optrekken en afremmen... daar val ik heel snel van in slaap... daar doe je niet veel aan.
Dan moet je er voor zorgen dat je dat wel mag. Ik laat mijn stagiair op het moment gewoon mij rondrijden, vindt hijzelf leuk en ik kan m'n papieren bijwerken .
Op 2 mei 2006 18:15:07 schreef Esoterist:
stagiares en schoolverlater moeten ook leren werken .
Ga jij maar schrijven:
Ik mag maar 1x op 'Posten' drukken....
Op 2 mei 2006 18:09:59 schreef KT88:
LOL!!!Die jongens zijn gewoon nog niet gewend om een hele dag (8 uur achter elkaar, en soms nog langer) te werken.
Ik heb ze ook wel zo gehad, na de lunch was de fut eruit en liet ik ze maar wat lezen/studeren, want anders werden er teveel fouten gemaakt.
En 6 uur opstaan moet wennen... ze denken vaak dat ze het wel redden met elke avond pas na twaalven op hun nest te gaan.
slapen is suf....je moet wel feesten en zuipen zoveel als je kan. maar niet slapen. Leer ze eens koffie drinken, veel zwarte koffie drinken.
en om 6 uur op staan moet je ook niet doen, gewoon om een uur of 8. leef naar je leven niet naar je baas
[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op dinsdag 2 mei 2006 18:21:07 ]
Op 2 mei 2006 18:18:18 schreef Kristian:
[...]Ga jij maar schrijven:
De server is even 'zwarte kip'
[...]Ga jij maar schrijven:
100x en morgen posten
klein is fijn
Moderator
Zo'n hele dag 8 uur werken kan best vermoeiend zijn ja..
Maar ik viel altijd in de trein in slaap, en niet al op m'n werk.
Ga jij maar schrijven:
Klikkerdieklik, ow, nu hoeft het al niet meer.
gaan de onderwerpen van dit gesprek ook nog antwoorden. Je hebt ze toch wel over dit forum verteld?
Ze krijgen hier echt niet de kans om in slaap te vallen. Ze stuiteren aan het eind van de dag volkomen hyper de deur uit. En als ze na een half jaar eindelijk definitief wegmogen zijn ze grondig versleten en hard aan vakantie toe.
Maar dan hebben ze wel wat geleerd. Ik kom elders wel stagiaires tegen die min of meer productiewerk doen of de auto's wassen.
Je moet de volgende keer vol onder luid geschreeuw in de hoijzers(piepende remmen) gaan dan leren ze dat wel af ,stelletje luilakken.
Tja 8 uur werken en dan lekker een uurtje in een auto dan kan ik ook wel slapen.
Helaas worden stagaires met een rijbewijs wel steeds zeldzamer waardoor ik altijd moet rijden, en zij ff lekker kunnen pitten.
Mooie foto's trouwens lekker confronterend.
Aan het einde van de stage tijdens de beoordeling op tafel gooien, zo 6 maanden hier, ben je een beetje uitgerust?
mts plus
Life is waiting!
zal wel gebrek aan gewenning zijn.
De hele dag buiten "spelen" isse in verhouding met een hele dag binnen slapen terwijl de leraar wat probeert duidelijk te maken natuurlijk wel een verschil
Terug op de zaak gewoon heeeeeeel stilletjes de auto uit en rustig laten slapen....
Op 2 mei 2006 18:29:24 schreef The Headhunter:
Je moet de volgende keer vol oner luid geschreeuw in de hoijzers(piepende remmen) gaan dan leren ze dat wel af ,stelletje luilakken.
Tja 8 uur werken en dan lekker een uurtje in een auto dan kan ik ook wel slapen.
Helaas worden stagaires met een rijbewijs wel steeds zeldzamer waardoor ik altijd moet rijden, en zij ff lekker kunnen pitten.
Mooie foto's trouwens lekker confronterend.
Aan het einde van de stage tijdens de beoordeling op tafel gooien, zo 6 maanden hier, ben je een beetje uitgerust?
Op me werk krijgt niemand ze verder te zien hoor, alleen jullie mogen ff lachen
aléé
ik weet meteen al wat ik NIET en WEL moet doen, als ik bij iemand stage loop binnen paar jaar.
NIET: in slaap vallen
WEL: rijbewijs hebben
Da's idd lachen GJ heb ik ook eens gedaan.
Laat trouwens wel een indruk achter.
Ik heb nu de Neef mee van een stagaire die ik 4 jaar geleden mee had.
Het eerste wat hij zei: je maakt mij toch wel wakker hè.
Want je liet mijn neef gewoon pitten.
Op 2 mei 2006 18:19:41 schreef Henry S.:
En 6 uur opstaan moet wennen... ze denken vaak dat ze het wel redden met elke avond pas na twaalven op hun nest te gaan.
Sorry, maar dat weiger ik ook.
Doe eens normaal..6 uur..
Kan iemand mij misschien eens uitleggen waarom dat gedaan wordt? Ik heb dat nooit begrepen..
Is dat een soort sadomasochistische arbeiders-trots ofzo?
@GJ & The Headhunter heb ze tijdens het schaft wel zien ronken, dat krijg je als je de hele dag leeft op een fles cola en een snicker...
[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 2 mei 2006 19:00:15 ]