Waarom vallen stage lopers in slaap ??

Henry S.

Moderator

Totdat je chaufeur ook gaat slapen... Oeh wat was die vangrail dichtbij...

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

er zijn ook mensen die naast de stage ook nog een baantje hebben om de nodige centen in het laatje te brengen dan kom je al gauw op een werkweek van 60 uur + de nodige tijd die je in de hobby en CO stopt. en dat een half jaar lang... dan wil het weleens gebeuren dat je in slaap valt.

[Bericht gewijzigd door WilToyo op woensdag 3 mei 2006 00:56:09

Maak me niet gek, ik ben al gek.

Ik heb de laatste posts niet gelezen.

maar werken moet je doen als je kunt....zoiezo 8 uurr achter mekaar in 1 ruk met korte rust pauze is is nauwelijks effectief. werk liever korte tijden wanner het jouw uitkomt. dan is 40 uur geen enkele moeite in de week

laat mensen zelf zichzelf zijn!!!!

Ach, vandaar het onbegrip over mij.

Tja, ik werk in de volcontinue-dienst als Operator.

2 dagen van 0600 tot 1400
2 dagen van 1400 tot 2200
2 dagen van 2200 tot 0600
4 dagen vrij en de ciclus begint opnieuw.

Dit doe ik al bijna 35jaar wel steeds veranderend.
Reistijd met de fiets is ±8minuten, 'k wil nog niet weg ?

Electronica is wel hobby geweest, tydgebrek is 'n ander gegeven, je kent het wel vrouw, huis, kinderen enz.
CO = voor mij erg leuk, heb ietsje ervaring met dit spul.

Maar ik vind het heel erg fijn dan ik van KT88 mag blijven.

mvg

ja op school gebeurt het ook wel eens dat er een het niet meer ziet zitten , maar de leerkracht stoort hem daar niet aan hij negeert die dan gewoon

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

hmm, van 9 tot 5 werken, da's echt een luxe, ik ben 's morgens om 7 uur de deur uit en 's avonds om 8 uur weer thuis. Da's dan 3 uur reistijd en de rest is arbeidstijd.
Dat gaat nu al ca. 10 maanden zo. Ik reis gelukkig met de tram naar m'n werk, en daar gaan de oogjes ook regelmatig dicht. Voordeel is dat m'n werk op het eindpunt van de tramlijn is, en ik dan wel wakker gemaakt wordt als ik ingeslapen ben.

Wat stagiairs betreft, ik heb er wel een paar begeleid, maar tijd om te slapen hadden ze bij mij niet hoor. De meeste hebben bij mij in 6 mnd. tijd meer geleerd dan in 4 jaar op school.

Lucky Luke

Golden Member

Lollig topic dit :)

Op 2 mei 2006 18:05:45 schreef Kristian:
Steeds vaker krijg ik stagelopers mee, maar ben ik nu zo saai of zijn ze gewoon moe van het kijken ?

moe van het lopen ook een optie? (stagelopen
weet niet wat je ze laat doen natuurlijk...

[afbeelding]

Onderstaande sloeg zelfs zijn eigen bril van z'n gezicht af tijdens het knikkebollen.

das knap. maar wat zou je zeggen als ie niet zijn eigen, maar jouw bril had weggemept? :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[/quote]
gaaaaap...:o :P

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik loop momenteel ook stage, op kantoor welliswaar met daarnaast nog een bijbaantje, nu na 3 maanden moet ik zeggen dat het toch wel vermoeiend begint te worden hoor.

Mijn indeling is als volgt:

ma 08:30 - 17:00 op kantoor
di 08:30 - 17:00 op kantoor
wo 08:30 - 17:00 op kantoor
do 08:30 - 17:00 op kantoor
vr 08:30 - 17:00 op kantoor
vr 18:00 - 00:00 op de taxi
za 00:00 - 06:00 op de taxi
zo 08:30 - 17:00 op de taxi

maarja op naar de zomer vakantie

oef, ik moet toch echt minimaal 1 dag in de week vrij hebben. langer doorwerken kan ook maar niet de hele week aan 1 stuk werken. pfff. uitslover:P

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

als uitslover wil ik mij niet rekenen maarja moet toch ergens inkomsten vandaan halen.

maar vooral die vrijdag is de bottleneck 7 uur opstaan en dan de volgende dag om 7 uur weer in me nest liggen.

en dan heb ik zon leuke vriendin die me om 11 uur wakker maakt om te vragen wat we vandaag gaan doen :p

Lekkere job... werk van 8u ochtends tot half5. Ga om 7u de deur uit en ben om half6 thuis.

Op 3 mei 2006 15:19:27 schreef MikeB:
Ik loop momenteel ook stage, op kantoor welliswaar met daarnaast nog een bijbaantje, nu na 3 maanden moet ik zeggen dat het toch wel vermoeiend begint te worden hoor.

Mijn indeling is als volgt:

ma 08:30 - 17:00 op kantoor
di 08:30 - 17:00 op kantoor
wo 08:30 - 17:00 op kantoor
do 08:30 - 17:00 op kantoor
vr 08:30 - 17:00 op kantoor
vr 18:00 - 00:00 op de taxi
za 00:00 - 06:00 op de taxi
zo 08:30 - 17:00 op de taxi

maarja op naar de zomer vakantie

Jij woont zeker in Belgie, in NL kom je zo nooit uit met je rijtijdenwet.

nee nederland,

4,5 uur rijden 45 min pauze.

mag je officeel volgens mij 1 keer per week 10 uur op een dag werken en de rest gewoon 8 uur. Daarnaast hou ik dan een half uurtje over en dat is creatief boekhouden.

heb al regelmatig controles meegemaakt (vooral met de zomerfeesten (nijmegen)) maar nooit problemen gehad.

het enige waar ik problemen mee zou kunnen krijgen is met de verplichte vrije zondagen maargoed dan zijn de kosten voor de baas.

Dus...

[Bericht gewijzigd door Kristian op woensdag 3 mei 2006 18:49:14

welteruste zullen we maar zeggen :P

Life is waiting!

ik weet waarom ze in slaap vallen, ze vervelen zich, de hele dag meerijden in de auwto is ook niet bepaald interessant hoor ;-)

Op 2 mei 2006 18:35:27 schreef Kristian:
Op me werk krijgt niemand ze verder te zien hoor, alleen jullie mogen ff lachen :-)

Gelukkig is CircuitsOnline een besloten forum waar geen van de stageaires of andere medewerkers of wie dan ook kan kijken...

Als je mij op deze manier op het net had gezet, weet ik niet hoe ik als stageair de betreffende stagebegeleider die zogenaamd grappig is, zou aanpakken..
Misschien is de stage trouwens wel heel suf en saai, en wordt je gewoon slaperig als je weet ik veel hoe veel uur op de passagierstoel mag zitten..

Anyway, ik denk persoonlijk dat je grapje nu wel voorbij is, en dat je die foto's van het net moet halen.

schrijf gwn gebuisd op een papiertje en geef dat aan de leerkracht!!!

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Ik slaap ALTIJD als ik meerijd in de auto. Maakt niet uit wat ik gedaan heb ofzo, het is gewoon de efficiëntste manier om de tijd door te komen...

Free the whales!
Henry S.

Moderator

Op 3 mei 2006 18:17:20 schreef DIY:
[...]
Gelukkig is CircuitsOnline een besloten forum waar geen van de stageaires of andere medewerkers of wie dan ook kan kijken...

Als je mij op deze manier op het net had gezet, weet ik niet hoe ik als stageair de betreffende stagebegeleider die zogenaamd grappig is, zou aanpakken..
Misschien is de stage trouwens wel heel suf en saai, en wordt je gewoon slaperig als je weet ik veel hoe veel uur op de passagierstoel mag zitten..

Anyway, ik denk persoonlijk dat je grapje nu wel voorbij is, en dat je die foto's van het net moet halen.

Op 2 mei 2006 18:08:38 schreef Henry S.:
Heb je toestemming voor publikatie? ;)

Als ik hier geen bevestigend antwoord op krijg zijn de foto's vanavond verdwenen.

kristian,
wat voor muziek heb jij opstaan? bach, mozart?

Take a parachute, and jump!
Lucky Luke

Golden Member

Op 3 mei 2006 18:17:20 schreef DIY:

Als je mij op deze manier op het net had gezet, weet ik niet hoe ik als stageair de betreffende stagebegeleider die zogenaamd grappig is, zou aanpakken...

even creatief denken...

z'n werk in de shit laten lopen (al dan niet letterlijk)
iets met HV (zonder stroom te laten lopen natuurlijk)
iets met heel veel peper en een broodje
kernsplijting toepassen met zijn auto als brandstof, en ophouden als je stukjes kleiner dan 5kg overhebt (:D dat is geen kernsplijting, dat heet slopen)

hmmm. daar krijg je wel problemen mee.

slaapgas dan? (en zelf wakker blijven, hele bedrijf ligt te maffen verder, foto's maken, op het net zetten)

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik wordt nou wel nieuwsgierig naar de al dan niet leuke grap van L.L....

Free the whales!

Op 3 mei 2006 18:26:02 schreef Henry S.:
[...]
[...]
Als ik hier geen bevestigend antwoord op krijg zijn de foto's vanavond verdwenen.

Is goed, ik zal ze bij deze ook alvast weghalen.
Het is wel weer leuk geweest zo :-)

Henry S.

Moderator