Op 20 maart 2006 20:25:00 schreef beertje_01:
wat voor server heb ik nodig om daar op te geraken?

waarop?

awel op die binarie hoe geraak ik daarop om dat zelf te downloaden

Zie pagina 1 van dit topic ;) en de helppagina's van je provider (usenet/nieuwsgroepen)

De inhoud van de nieuwsgroepen verandert constant, wat op de DVD staat is nu allang weer weg, veel providers ondersteunen nieuwsgroepen zeer slecht en dan kan je maar een fractie downloaden.

Op 20 maart 2006 20:19:12 schreef Stynus:
[...]
geupdate lijst:
1. Henry S.
2. Rd12tf
3. elmowww
4. Nightwalker
5. echtepino
6. Benadski
7. Stynus
8. Marco69
9. ...

Elmowww, mail je adres maar door!
Of naar je bedrijfsadres?

is er ook iemand die toevallig de manual van een HP3580a heeft? of mijn fluke 77 series 2?
ik haal nu die buizenmanuals binnen. de rest is al te oud voro mijn eweka

[Bericht gewijzigd door MAH op ]

@elmowww
Je hebt al een paar dagen mail ... :)

Er worden weer radio manuals gepost in alt.binaries.e-book.technical,weet alleen niet of het de zelfde zijn als vorig jaar.

succes!!

Als het goed is, heeft Elmowww de dvd's nu.

Ik heb de manuals nu! Dankuwel allemaal ;)

Oproepje aan nightwalker: wil je je adresgegevens even naar elmar[at]jongeri[punt]us mailen?

Ik heb m'n gegevens net verstuurd.

Ik heb de DVD's vandaag binnen gekregen en meteen onder 't copieermachine gelegt. Dus als de echtepino zijn gegevens zou kunnen opsturen naar het i-meel adres in mijn profiel, zal ik ze zo snel mogelijk doorsturen. Wordt dan wss zaterdag.

kick :-p
Waar zijn de dvd's nu?

Ik heb ook veel intresse in de manuals, helaas staan deze niet meer op de nieuwsserver van mijn provider.

Ik heb ze al een poos geleden doorgestuurt naar echtepino. Dus ze zouden nog in roulatie moeten zijn.

Op 8 mei 2006 09:52:45 schreef Nightwalker:
Ik heb ze al een poos geleden doorgestuurt naar echtepino. Dus ze zouden nog in roulatie moeten zijn.

Hij is nu door naar Benadski, sorry voor de vertraging.
Voor degenen die niet kunnen wachten:
http://ketelaars.xs4all.nl/co/

http://www.xs4all.nl/~ketel/ham/Sarkes_Tarzian_12_1954.jpg

[Bericht gewijzigd door echtepino op ]

En ontvangen! Wie was de volgende, heb ik een lijst over het hoofd gezien of gaat het op volgorde van topicposts? Stynus is aan de beurt, ik zie het al...

[Bericht gewijzigd door Benadski op ]

Op 13 mei 2006 19:58:31 schreef Benadski:
En ontvangen! Wie was de volgende, heb ik een lijst over het hoofd gezien of gaat het op volgorde van topicposts? Stynus is aan de beurt, ik zie het al...

Ik zal je men adres even mailen.

Ik heb de dvd's nu binnen :-D.
Marco69 wil je je adres even mailen zodat ik ze naar jouw kan opsturen.

PS: waar is mijn "mooi hoesje" van de schematheek manual dvd heen?:-p

Op 19 mei 2006 18:29:11 schreef Stynus:
Ik heb de dvd's nu binnen :-D.
Marco69 wil je je adres even mailen zodat ik ze naar jouw kan opsturen.

PS: waar is mijn "mooi hoesje" van de schematheek manual dvd heen?:-p

In huize Henry S. gebleven. Ik kon het hoesje niet goed reproduceren met de scanner, je kan het plaatje beter even in dit topic posten zodat ieder dat voor zichzelf uitprint.

Net bericht gehad dat er komende week een DVD naar mij gaat komen. Staan er nog mensen na mij 'in queue'? Of ben ik echt de laatste?

Op 20 mei 2006 23:56:31 schreef Henry S.:
[...]
In huize Henry S. gebleven. Ik kon het hoesje niet goed reproduceren met de scanner, je kan het plaatje beter even in dit topic posten zodat ieder dat voor zichzelf uitprint.

Ik kan het niet meer vinden (ben alles kwijt geweest door een virus dat men zus had binnengehaald :-( en natuurlijk geen backup van die cover).

Is er nog iemand geintereseerd in het Arrl handbook 2006.Er staan veel schema's en beschrijvingen in voor de HF.
Ik kan hem zo in een van de newsgroepen dumpen!!!

Op 27 mei 2006 13:33:32 schreef Stynus:
[...]
Ik kan het niet meer vinden (ben alles kwijt geweest door een virus dat men zus had binnengehaald :-( en natuurlijk geen backup van die cover).

Ai. Ik zal proberen of ik er nog een redelijke scan van kan maken.

Marco69,

Ik zou er ook nog graag een ontvangen.
lmk als je meer wilt weten.

bvd