Is er nog animo om dit ontwerp af te maken ook al laat de initiatiefnemer niet meer van zich horen?
Ik ben niet ervaren genoeg om het ding even in een middagje zelf af te maken maar denk dat het wel een leerzaam projectje is voor velen hier. Ik denk dat de insteek die is gemaakt een voeding oplevert die een goed alternatief vormt voor de wat professionelere fabrieksvoedingen. Ook denk ik dat er vele toepassingen voor te verzinnen zijn als er ook een goede PC interface wordt overwogen. Zeker omdat de lineaire regeling nog niet ontworpen is zie ik hier mogelijkheden in.
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Ik ga zekers nog een zelfbouw geschakelde voeding bouwen, echter zit ik momenteel met enkele zaken die dit op dit tijdstip verhinderen.
Maar laat dit voor anderen zekers geen obstakel zijn, van EA zullen we mogelijk niks meer vernemen, die heeft het erg druk met zijn studie wiskunde en het drinken van koffie 
Ach misschien kan ik hem van de winter wat kriebels bezorgen met een uitgewerkt ontwerp.
greenghost
onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
ik ga ook DE co voeding maken.
maar aangezien het aantal topics hierover ben ik even de kluts kwijt.
m.a.w. het ontwerp dat er nu staat (bij schakelingen) is dat het correctte ontwerp of moet ik het nog helemaal veranderen.
Op 28 mei 2006 10:41:37 schreef greenghost:
ga ook DE co voeding maken.maar aangezien het aantal topics hierover ben ik even de kluts kwijt.
m.a.w. het ontwerp dat er nu staat (bij schakelingen) is dat het correctte ontwerp of moet ik het nog helemaal veranderen.
Dat is een 'gewone' lineaire voeding, en die heeft helemaal niets met dit topic te maken 
De eerste versie staat hier bij de schakelingen op CO, de vernieuwde in dit topic: http://www.circuitsonline.net/forum/view/33387/
[Bericht gewijzigd door Pieterjan V. op ]
greenghost
Volgens mij was dit het laatste schema wat was gepost: http://www.aesthetic.be/COvoeding/quasi_compleet.GIF .
Ik zal deze week even het topic 'uitknijpen' om een samenvatting te schrijven van wat er tot nu toe is vastgesteld of overwogen. Is er overigens een programma waar dit schema in is getekend of voldoet de schemaeditor van eagle ook voor iedereen?
greenghost