Ik geloof dat Chipje als eerste op de lijst staat, die zou bij mij komen luisteren, maar misschien is het beter als die hem een weekje thuis neerzet om op zijn eigen systeem te luisteren.
Stuur maar even een mailtje dan, hier luisteren is toch geen referentie voor hoe het thuis is.
Vanuit het ZBA forum heb ik ook nogal wat aanvragen voor luisterdemo's, blijkbaar heb ik per ongeluk toch iets goed gedaan
Op 23 oktober 2006 19:32:51 schreef Richard2000:
Mooi man, dat je met ouderwetse gloeilampen nog steeds de moderne techniek kan verslaan.
Vergeet hierbij niet dat de luisterindrukken puur subjectief zijn.
Voor mij en de meeste muziekliefhebbers is dat voldoende, voor veel techneuten niet.
Men zegt dan wel eens dat buizenliefhebbers "gebiased" zijn juist omdat er buizen inzitten; ik verdenk veel techneuten ervan een omgekeerde bias te hebben: "omdat er buizen inzitten kan het niet goed zijn", of anders gesteld: alles wat nieuw is, is vanzelf ook beter.
Nu moet ik zeggen dat ik ook zeer onder de indruk ben van bijv. de klasse D UcD400AD van Hypex, mits ietwat audiofiel aangepast, maar het is gewoon *anders* dan een goede buizendoos, en ook anders dan een goede AB transistorversterker trouwens.