mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
Op 20 juni 2003 11:53:08 schreef GeRwIn:
ik weet dat het kortdag is maar als dit goed gaat ga ik mss nog is 1 organiseren en dan houd ik rekeing met belgie
zoals in Breda?
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op 20 juni 2003 12:01:30 schreef mauritzzz:
[...]
zoals in Breda?
lekker een strategische plaats zeg 
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
mauritzzz
Op 20 juni 2003 12:07:13 schreef GeRwIn:
deze moet eerst goed gaan
ok.
Op 20 juni 2003 11:53:08 schreef GeRwIn:
ik weet dat het kortdag is maar als dit goed gaat ga ik mss nog is 1 organiseren en dan houd ik rekeing met belgie
Zou misschien wel makkelijker zijn. Voor mij zou het in ieder geval een stuk dichterbij zijn. Ik weet niet hoe dit voor anderen zit maar ik heb het idee dat voor de meeste het makkelijker is als het iets meer naar het zuiden zou liggen.
Nog iets de kosten zijn al voor het eten. Moeten we zelf drinken meenemen? ( je zij tegen iemand dat ie zelf bier mee moest nemen)
Gerwin
ja het is de bedoeling om zelf drinken , een stoel en een bord bestek en een beker mee te nemen(mag ook wegwerp) en geld voor de chinees die bel ik nog ff op maar dan moet ik weten hoeveel mensen er komen:)
als je snel antwoord wil hebben
ik heb een irc kanaal geopent http://www.ircnet.com/cgi-bin/irc.cgi
naam zelf in vullen en channel = #co_meeting
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
mauritzzz
Op 20 juni 2003 12:46:50 schreef GeRwIn:
ja het is de bedoeling om zelf drinken , een stoel en een bord bestek en een beker mee te nemen(mag ook wegwerp) en geld voor de chinees die bel ik nog ff op maar dan moet ik weten hoeveel mensen er komen:)als je snel antwoord wil hebben
ik heb een irc kanaal geopent http://www.ircnet.com/cgi-bin/irc.cginaam zelf in vullen en channel = #co_meeting
en ook de patat-boer
:):P:P
mauritzzz
hey ik geloof dat ik een idee heb.
waarom niet elke maand een meeting in 1 van de provincies in nederland, dan moet iemand uit die provincie zorgen dat het goed gaat!
Klinkt misschien lullig, is het ook, maar hoe oud zijn onze organisatoren? Ik geloof ook niet dat jullie helemaal een plan hebben van wat jullie in vredesnaam gaan doen. Goed, eerst ga je eventjes praten, kennis maken, en dan? 'lol' trappen? Ik denk niet dat dit een weldoordacht plan is... Bovendien werk ik donderdag, vrijdag en zaterdag dus ik kan überhaupt niet, maar er is ook geen leiding van een volwassene...
Just my 2 cents...
Maurits: 19-09-1990
GeRwIn: 24-07-1988
Dus Maurits is maar liefst 12 en GeRwIn is 14. (In de volgende post van GeRwIn staat: "Maar ik ben al bijna 15!")
[Bericht gewijzigd door Tristan op ]
Gerwin
Op 20 juni 2003 13:33:27 schreef Tristan:
(In de volgende post van GeRwIn staat: "Maar ik ben al bijna 15!")
Maar ik al bijna 15 
en robert is 15
setsunakaede
broem, broem, broem....
Menschen, geef die jongens nou es een kans! Leeftijd zegt niet alles!
En verder is het toch leuk om gewoon gezellig een dagje er tussen uit te gaan, BBQ-en en lekker babbelen???
Anders neem je ook allemaal wat stuff en een soldeerbout mee, kun je samen leuke dingen in elkaar gaan solderen enzo. Zomaar een idee hoor...
(ik kan helaas niet, andere plannen...)
Freakazoid
Greedz from da Freakazoid....
Ik denk dat het zeker wel onder leiding van een volwassene zou moeten omdat er toch iemand de verantwoordelijk moet hebben voor de hele organisatie. Het zou anders een grote teleurstelling zijn als mensen straks een heel stuk reizen en dan voor niks zijn gekomen...
Leeftijd zelf inderdaad niet alles maar het is toch wel een factor die je mee moet nemen..
Ik kom niet omdat ik moet werken, en daarom is het ook maar een advies. Kijk maar wat je er mee doet.
In iedergeval veel plezier... en suc6
Gerwin
Dan vraagen we er ook nog een volwasene bij, dan kunnen we mss ook nog bv. kleine soldeerwedstrijden houden met prijsjes erbij ofzo.
mauritzzz
Op 20 juni 2003 14:24:45 schreef GeRwIn:
okee iedereen 23 augustes vrij houden:Pteminste als je wilt komen
alweer verzet ??
Gerwin
Op 20 juni 2003 14:31:15 schreef mauritzzz:
[...]
alweer verzet ??
w8 ff datum wordt ff exaxt vastgesteld
mauritzzz
Op 20 juni 2003 14:32:00 schreef GeRwIn:
[...]
w8 ff datum wordt ff exaxt vastgesteld
ok
Gerwin
De exaxte datum is 30 augustes
willen mods die willen helpen een mailtje sturen naar comeeting@planet.nl ? iedreen die een idee heeft mag het daar ook naar sturen
hey misschien een beter idee als je nou ook zo'n formulier maakt voor de volgende keer en er dan ook de woonplaats + provincie op laat invullen kan je snel zien waar je hem het beste kan houden. Veel mensen hier zijn minder dan 18 en kunnen daarom niet met de auto. Weet jij precies hoe het daar met de trein zit? Is er een station in de buurt? Als ik ga zal het met de trein moeten namelijk.
Wat mij betreft maakt leeftijd niks uit.
Op 20 juni 2003 14:17:02 schreef senirus:
is een leuk idee een meeting.
Goh Maurits, dat er weinig animo is voor een meeting betekent niet dat je nu meteen een ander account hoeft aan te maken...
Gerwin
**hier stond onzin** is bastiaan ook weer blij
Gerwin