Op 16 maart 2007 18:56:58 schreef Henry S.:
9:00-9:15 Niet vroeger want MAH komt een stukje met de trein.Edit: Hey jullie zijn van de kaart geveegd ivm de kazerne.
ha ha , dat klop google earth zeker ?
volg de bordjes maar 
goed, iedereen tot morgen, ik ben bereikbaar op pmr kanaal 4 of als je me mailt op mijn mobiele telefoon mocht je me willen spreken (buizenpraat in real life?) of als je het nu zegt op 3885khz AM met de buizentranceiver op batterijen met een 1m spriet 
ik zoek nu trouwens nog een seinsleutel, een moduleerbare meetzender, en 2 stuks (of meer) el95
mocht iemand die toevallig nog hebben, even zeggen
[Bericht gewijzigd door Ledlover op ]
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Op 16 maart 2007 20:17:11 schreef ledlover:
goed, iedereen tot morgen, ik ben bereikbaar op pmr kanaal 4 of als je me mailt op mijn mobiele telefoon mocht je me willen spreken (buizenpraat in real life?) of als je het nu zegt op 3885khz AM met de buizentranceiver op batterijen met een 1m spriet
ik zoek nu trouwens nog een seinsleutel, een moduleerbare meetzender, en 2 stuks (of meer) el95mocht iemand die toevallig nog hebben, even zeggen
hmm, ik heb volgens mij een moduleerbare meetzender, kijk maar eens in het andere rosmalen topic..
@HV
Hey ON8! Sinds wanneer!? Gefeliciteerd!
We zijn QRV op 433.400.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
pcnerd
Take a parachute, and jump!
edit: kan ik niet gewoon berichtjes via bluetooth zenden naar andere mensen 
[Bericht gewijzigd door tvmierlo op ]
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Op 16 maart 2007 20:25:32 schreef Rd12tf:
@HV
Hey ON8! Sinds wanneer!? Gefeliciteerd!
We zijn QRV op 433.400.
Dank je 
Sinds [even denken...] juli of augustus laatstleden.
Wie is "we"?
@HV
In ieder geval Hugo, Schimanski en ik.
zie hier:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/34447/1/
@Pcnerd
Ik heb me suf gezocht, geen buisje te vinden ...
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
de oranje koek staat in de koeling voor morgen 
nu nog even die ringen voor jorrit weer zien te vinden moeten hier ergens liggen:(
ff zoeken dan komt dat wel goed
hey luitjes tot morgen
nu eerst dapper aan het bier want ik wil het morgen denk ik allemaal niet al te helder zien
50!! co leden schrik
pcnerd
lol, deze week voor mij betekende vanaf zaterdag (aankomst buitenlandse uitwisselings studenten) elke avond uit, en van gisteravondt tot vanochtend zo goed als opgebleven (2 uurtjes "gelegen" bij een vriend in de stad), overdag wat geslapen, zo eten maken en m'n nest weer in, genoeg energie hebben voor morgen.
Op 16 maart 2007 20:39:04 schreef Rd12tf:
@HV
In ieder geval Hugo, Schimanski en ik.
callsigns:
Schimanski (Mans) PA2HGJ
Hugo (Hugo) PA2HW
Rd12tf (Eat) ?
High-Voltage (Thomas) ON8HV
Ik kom vanuit Leidschendam, onderweg ook QRV via PI2NOS of PI2RTD
Op 16 maart 2007 21:54:47 schreef Sparks:
de oranje koek staat in de koeling voor morgen
De echte Friesche? 
pcnerd
Op 16 maart 2007 22:24:46 schreef Schimanski:
[...]
callsigns:
Schimanski (Mans) PA2HGJ
Hugo (Hugo) PA2HW
Rd12tf (Eat) ?
High-Voltage (Thomas) ON8HVIk kom vanuit Leidschendam, onderweg ook QRV via PI2NOS of PI2RTD
mijn oom is PE0RVA
hij neemt een portofoon mee (versch. frequenties), op welke frequentie hangen jullie rondt?
//edit: ik moet om 6 uur m'n nest uit? we zijn er (als gewoonlijk) direkt bij de opening
.
[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
zit er hier nu toevallig iemand over de beurs te praten op 433.075mhz?
(in onvervalst leids)
* Lucky Luke is z'n scannertje aan het testen
(nouja, "geleend" van "school"
)
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Op 16 maart 2007 22:42:10 schreef Stynus:
De deuren gaan pas om 9u00 open meen ik
Markt is geopend van 9:00 tot 15:30 uur. Kassa open vanaf 8:00 uur. Let op betaald parkeren (koop meteen je uitrij kaart aan de kassa.
@PcNerd: 433.400 MHz