CO-stand op beurs

chuckie

Honourable Member

Geachte moderators en medeforumleden.

Naar aanleiding van het Rosmalen topic dacht ik, waarom is er eigenlijk geen stand van CO geweest?
Als er goed verkocht kan worden is dat een leuke steun aan het forum.
Ik heb bijvoorbeeld nog flink wat elektraspullen die ik wel wil doneren aan CO en kan me zo voorstellen dat er meerdere mensen zijn die dat wel willen of hebben.
Ik weet niet hoe verspreid de moderators door Nederland zitten, maar misschien kun je dat gebruiken als verzamelpunten.
Een vertegenwoordiging van CO op zo'n grote beurs als Rosmalen zorgt natuurlijk ook voor meer naamsbekendheid bij de doelgroep( voor zover nog niet iedereen met tin brandplekken en Nixie ogen er al vanaf weet)
Eventueel wil ik via mijn bedrijf ook wel de standhuur bekostigen.
Alles om te zorgen dat deze geweldige site blijft bestaan.

Wat denken jullie allen hiervan?

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
chuckie

Honourable Member

Ah, dat is dus de reden dat je zo'n topic helemaal moet lezen.
Maar mijn aanbod blijft gelden hoor!

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

ehhh Henry S.? ik heb het topic serieus doorgelezen maar kan niet echt een antwoord op de vraag van chuckie vinden.....

kun je voor mij (des ochtends vroeg) iets duidelijker zijn?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
GJ_

Moderator

voor mij is het op zeker nog veel vroeger dan voor jou (ik moet de koffiereactor nog opstarten) maar ergens in dat topic is in ieder geval een co-stand ter sprake gekomen.
Van concrete plannen weet ik echter ook niet.

High met Henk

Special Member

ik vond idd wel iets qua vragen, maar idd concreet kon ik ook niets vinden.

vind het wel een goed idee eigenlijk....

PS. ik reageerde toch eerder, dus hoezo vroeger? Ik zat om 6.00 al in nuenen....

[Bericht gewijzigd door High met Henk op donderdag 12 april 2007 09:22:08

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Henry S.

Moderator

In zoverre concreet dat als R12tf zoiets in het hoofd heeft dat het er moeilijk weer uit wil... ;) Ik zie het wel zitten.

Op 12 april 2007 00:04:02 schreef chuckie:
Ah, dat is dus de reden dat je zo'n topic helemaal moet lezen.
Maar mijn aanbod blijft gelden hoor!

Je zou contact met Rd12tf op kunnen nemen, het is toch teveel voor 1 man.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
High met Henk

Special Member

lijkt me een strakke actie!

wel graag support vanuit CO dan (Henry en GJ_ zien het wel zitten begrijp ik)

stichting Maxwell haalt ook zo geld op (en die hebben best mooie spullen staan heb ik zelf gezien!)

moeten wij toch ook wel een servertje kunnen onderhouden?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Anoniem

servertje doen ze al (internet-server dan...)
kraampje is een leuk idee,
[niet-erg-zinnig-ideetje]we zouden ook op koninginnedag gaan staan, daar kan je gratis staan[/niet-erg-zinnig-ideetje]

en ik zou ook wel wat willen doneren, maar het probleem is dat mijn vader dat niet wil, omdat ik 'toch niet weet' waar mijn geld dan naar toe gaat...
(mijn vader denkt over alles wat met internet te maken heeft en dan 'zomaar' storten negatief;( )

Ja, ik sta nog steeds achter mijn idee maar ben inderdaad niet van plan de kar in mijn eentje te trekken.

Henry S. schreef destijds in het laatste Rosmalen topic, het een en het ander over een animocheck, opstellen van regels et cetera.
Voor zover ik begreep ging het hier om een CO team-leden actie? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Chuckie als sponsor is nieuw in deze, heel goed! :)
Daarom stel ik voor een beurs team te formeren en wel op korte termijn. En niet meer dan vijf leden.

Met dit team een aantal doelen vaststellen.
Taken verdelen binnen dit team.

Lijkt mij voorlopig voldoende.

High met Henk

Special Member

als er iemand is? ik weet dat ik dit jaar nl nog te druk ben, daarna ben ik wel beschikbaar.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Die mensen zijn er best wel, sollicitaties kan je richten aan:

Geen aanmelding meer mogelijk per 20-4-2007

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op vrijdag 20 april 2007 11:16:00

free_electron

Silicon Member

om volk te trekken kunnen we aan OCC ( orange county choppers ) vragen om een bike te maken ?

hier is alvast een voorbeeldje : de intel bike ( met your's truly ) op ESC (Embedded systems Conference) in San Jose vorige week

http://www.uploadarchief.net/files/download/intelbike.jpg

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
GJ_

Moderator

Op 12 april 2007 09:11:02 schreef High met Henk:
PS. ik reageerde toch eerder, dus hoezo vroeger? Ik zat om 6.00 al in nuenen....

Nou en? Ik heb gewoon moeite met wakker worden en had pas één kop koffie op(iedere ochtend op bed :-)) Voor mn tweede bakkie is alles te vroeg...

@F_E: Ik zet mijn brommert er wel neer, pas ook beter bij de beurs, stoffige ouwe rommel:
http://www.xj3.nl/_dreijer/backsite/auto/bmw.jpg

free_electron

Silicon Member

Das dan geen OCC bike maar een CCO bike ( CirCuits Online )

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
Anoniem

zal ik mijn racefiets meenemen?
kunnen we tussen die driehoek
een bord hangen met het logo van CO:P

@GJ_
Als je die brommer op de beurs als promo gaat plaatsen, zal de gemiddelde leeftijd van een CO'er nog hoger worden ...

;)

Jij teamlid?

//edit
En kunnen we het een beetje on-topic houden?
We hebben immers een potentiële Sponsor!

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op donderdag 12 april 2007 18:02:12

Anoniem

ik vond het wel een goed idee....;)

Ik hou me wel reserve, mocht je niet aan 5 man kunnen komen. Dit omdat ik het nogal druk heb verder, maar ik CO wel zie zitten :)

6 Mei, is er al een andere meeting ... En te korte termijn vrees ik. Maar als jij daar CO wil promoten, ga je gang! :)

@Antoine, heel goed!

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op donderdag 12 april 2007 19:47:01

chuckie

Honourable Member

Net weer thuis, ik zie dat er al volop actie is.
Hoe gaan de sollicitaties?

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Nog geen, behalve de spontane melding van Antoine. Maar we hebben nog tijd.

als ik iets zou kunnen doen.. heel graag ;)
Maarja mn leeftjd he.... :D

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Anoniem

ik heb technojunks zelfde probleem, en ik kan ook niet naar elke beurs gaan, en ik wil wel wat van de beurs zelf zien;)

maar als er een CO-stand is in eksel kom ik zeker even langs!!!