Circuits Online Kleding

Er wordt nergens ingegaan op het idee van PCnerd.
Maar hij heeft wel een gunstige offerte voor een relatief klein aantal Zwarte Shirts.

Ik zie dat het animo ook wel aanwezig is, dus hoeven we eniet eens van een klein aantal te spreken.
En bij een gunstige prijs, wil ik er ook wel 2 afnemen. :-D

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Henry S.

Moderator

Op 12 april 2007 23:13:10 schreef Fantomaz:
[...]
Maar hij heeft wel een gunstige offerte voor een relatief klein aantal Zwarte Shirts.

Dat kan lager...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

ongetwijfeld...
Maar met dezelfde kwaliteit?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Henry S.

Moderator

Is dat nodig? Het is geen bedrijfskleding voor in de bouw. ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik zie zo'n shirt ook best zitten, iig 1.
voorop een CO logo met daaronder je nick.

Na de pennen actie zal ik maar ff niet te hoog gaan zitten ik kom die dingen nog steeds overal tegen en heb nog zeker 15 stuks nieuw en ongebruikt.

Henry S.

Moderator

Op 12 april 2007 23:27:55 schreef The Headhunter:
Ik zie zo'n shirt ook best zitten, iig 1.
voorop een CO logo met daaronder je nick.
[...]

Dat wordt een dure, je moet er minimaal 8-10 van hetzelfde hebben, anders wordt het zoals kif al opmerkte een dure grap ivm zeefdrukken.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

8-10?
ik ben misschien ook wel geïntresseerd
Enkel 1 vraagje, als er echt zoveel van gemaakt moeten worden, eventueel in verschillende kleuren, dat je 1 patroon hebt maar versschillende kleuren?

Anders gewoon met in het groot CO op? is dan voor iedereen en kun je de prijs serieus omlaaghalen door er ineens 100 ofzo van te bestellen...

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

8-10 word mij iets te gek.Een pen laat je nog wel eens ergens liggen, een T-shirt iets minder snel.
doe dan maar een kingsize CO logo op de rug en een kleintje op de borst.

Kleintje op de borst is voldoende.
Mag best wel een beetje representatief zijn zodat ik er mee kan pronken op mijn werk :-) (toch ook weer reclame)

Mijn ervaring met Tshirts-met-opschrift is dat ze zo snel "schreeuwen".
En een bijbehorende naam...
Ja... De prijs... Hoeft voor mij niet zo ;-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Kwam juist nog dit tegen,
http://www.samenkopen.net/action/746757

Anders kan er eens iemand vragen waar/hoe/waaraf... aan deze mensen

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
klein is fijn

Moderator

Op 13 april 2007 00:02:12 schreef Monster_Henry:
Kwam juist nog dit tegen,
http://www.samenkopen.net/action/746757

Anders kan er eens iemand vragen waar/hoe/waaraf... aan deze mensen

Zo'n soort mailtje is al enkele uren onderweg. ;)

I offer you my humble appologies...
dacht dat Henry de turbo-MOD was? ;)
jullie houden ons wel op de hoogte? ik ga stillekes aan slapen, morgen vroeg uit, things to do, people to see, places to be, girls... ;)

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
High met Henk

Special Member

Op 12 april 2007 21:30:32 schreef klein is fijn:
[...]Dan moet je ook weten dat het minimum aantal rond de 8 of 10 ligt, voor 1 T-shirt gaan ze niet apart een zeefdruk maken. Oke, wel als je genoeg betaalt, maar op die kosten zit je niet te wachten.

je kunt ook laten snijden en opstrijken (en dan bedoel ik niet dat hobby spul!)

dat is voor kleine oplage en individueel wel interressant wellicht!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

haast geen tijd om te reageren.

Als er dus heel veel worden gemaakt (dezelfde) dan worden ze goedkoper omdat er minder werk aan zit. Dit zal betekenen dat je nickname er niet op komt te staan tenzij je graag met iemand anders zijn naam rondloopt.

Wel is het mogelijk om:
Member
Special member
Golden member
te laten drukken (hier zijn er veel van op CO)

Ik probeer nu ook ontwerpen te maken om dames kleding en broeken.

De kleur maakt niks uit, bij het bedrijf waar ik mee in contact ben moet je zelf kleding aanleveren en dan bedrukken zij het.

Ik hoor hiet al ergens dat mensen alleen een groot ruglogo en een klein borts logo willen? Ook leuk toch!

@Monster_Henry

Ik heb inderdaad een tijd terug die actie gezien. Je kunt daar ook alleen shirts bestellen en dan laten opdrukken door bijvoorbeeld het idee van "pcnerd" of mij.
Ook denk ik dat het mogelijk is in verschillende kleuren en met maximaal 4 afwijkingen (normaal CO logo, speacial member, golden member, member)

Je kan wel met je username er op komen te staan maar wat al is vermeld.. ze worden duurder..


Ik vind dat we eerst nog even een soort "poll" moeten hebben wat iedereen nou echt wil (samengevat)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op vrijdag 13 april 2007 07:59:35

High met Henk

Special Member

@soundmouse:

mijn oom doet dus profi die T-shirts "strijken"

speciale folie wordt uitgesneden en dan op de shirts gestreken.

Namen is dan dus GEEN probleem, daar ze toch per stuk gesneden worden. de extra kosten zullen in kleine oplage minimaal zijn (de tijd om telkens die nieuwe naam in te tikken)

't is een optie.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

@High met Henk

idd, das de goedkoopste oplossing. Dat folie heb ik ook (een hele stapel) ik doe dat ook wel eens maar dat gaat dus na 4x wassen er langzaam af.

Het folie wat ik ken blijft echt wel een flinke tijd zitten, misschien kan ik eens een voorbeeld exemplaar regelen en zelf gaan testen hoe lang het blijft zitten.
Dit folie strijk je er niet op maar pers je er op met dure apparatuur. Heb het net gister gedaan voor een bedrijf (60 shirts bedrukt.. voor en achterkant).

De maten kunnen alles zijn, ligt er aan wat je aanleverd

[Bericht gewijzigd door soundmouse op vrijdag 13 april 2007 08:02:48

GJ_

Moderator

Ik persoonlijk vindt bedrukken helemaal niks.
Onze eigen bedrijfskleding wordt geborduurd en dat is in kleinere aantallen niks duurder. Bovendien heeft borduren het grote voordeel dat je voor een paar euro extra wel je eigen naam erbij kunt laten zetten.

Als er uiteindelijk toch bedrukt moet worden wil ik ook wel een offerte opvragen: ik heb een T-shirten-en-petten-bedrukker in mn klantenbestand zitten. Die moet eens met een hoge prijs durven komen >:-)

High met Henk

Special Member

Borduren kan ook:

kunnen we evt ook zelf doen op de stand: wie fabriekt er ff een borduur machine in elkaar?

leuk projectje voor op de CO stand

@soundmouse:

Eraf komen? Hoe kom je daar nou bij? Dat profi spul wat er idd op geperst/gestreken wordt (het moet toch verhit worden, net zoals bij strijken) komt er echt niet af! Ik heb het zelfs op mijn werk overals zitten. Je moet alleen zorgen dat het spul goed ontvet is (dus eerst ff wassen)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
GJ_

Moderator

Een enkele borduurmachien is best te regelen denk ik eigenlijk. En zover was ik nog niet eens: de naam op de stand erbij zetten is natuurlijk een tof idee.

Maar dat zal met dat knip-en-strijk spul ook heel best kunnen.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op vrijdag 13 april 2007 08:54:26

Misschien een leuke slogan erbij?

Iets met elektronica vb. If electronics is your hobby, then CO is your wife of zoiets :p

Zeg maar wat hé, het is gewoon om zowat de leegte op te vullen.

chuckie

Honourable Member

@the X, jij bent zeker niet getrouwd?;)
Ik wil er overigens ook wel 2 bestellen.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Op 13 april 2007 08:28:55 schreef High met Henk:
Borduren kan ook:

kunnen we evt ook zelf doen op de stand: wie fabriekt er ff een borduur machine in elkaar?

leuk projectje voor op de CO stand

<<>>

ken je die sheets die je door de printer kan halen volgens op stof kan strijken. DIY borduurmachnien is natuurlijk wel leuker maar dit is mogelijk iets practischer ;)
maar dit raakt redelijk oftoppic.

net zoals fantomaz al zei: een klein logotje op de borst lijkt mij voldoende. anders wordt het snel te 'overdone'.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 13 april 2007 12:13:49 schreef MAH:

net zoals fantomaz al zei: een klein logotje op de borst lijkt mij voldoende. anders wordt het snel te 'overdone'.

url op de achterkant?