Circuits Online Kleding

lol:D ik dacht eerst ook dat hij poll bedoelde maar na zijn tekst te hebben gelezen snapte ik dat er een o achter moest:P

Ik zou ook best wel een t-shirt/polo willen!
Maar een zwembroek mwah... Niet in frankrijk :D

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook

Verwijderd dus....
Mag er 1 komen met toestemming van een mod?

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Lastig... Er is net een nieuwe poll... Misschien een 2de?

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Zo gestemt op wit..
Maar ik wil ook wel een zwarte! :D

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Anoniem

ik heb gestemd op zwart!
wordt mijn moeder niet zo snrl boos dat m'n t-shirts so vies worden

hah!
Ook bruin en oranje? >:)

(Voor als ik met natrium/ijzer aan het etsen ben)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Eeehhh ik doelde ook op een POLL :-D
Maar een Polo had ik ook in gedachten. ;-)

Ga ik ook maar even pollen op die site...

Komt er nu straks ook een poll voor normaal of polo.
Groot logo of klein logo
wel of geen nickvermelding.

Ik denk dat zwart het wel gaat winnen. ;-)

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op zaterdag 14 april 2007 09:07:27

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
klein is fijn

Moderator

Ik heb ook even wat prijzen opgevraagd..

10 dubbelzijdige T-shirts, met zeefdruk, komen op ongeveer 12 euro per stuk.

Bij 30 T-shirts is dat al gezakt tot onder de 10 euro.

moet makkelijk zijn om meer dan 30 t-shirts te kunnen halen.

Voila, ik heb ook gestemd, sluit me bij de (voorlopige) meerderheid aan.

Op 13 april 2007 17:50:47 schreef soundmouse:
hier even een paar grapjes:
[afbeelding]

Dat kan ook maar text kan wat lager en ik zou er 2 kersrode leds opzetten ter hoogte van die meid haar... je weet wel ;-)

Neenee, we zullen al beginnen met een mannenlijn, dat komt dik in orde denk ik.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
chuckie

Honourable Member

Hallelujah, ik heb ook gestemd en wel op een zwarte omdat ik belast ben met foutje in mijn genetische code die er voor zorgt dat ik nooit koffie kan drinken zonder te morsen.;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Zwarte t-shirts met witte en grijze letters valt altijd goed op, dus daarom heb ik voor zwart gekozen. Het is vooral belangrijk dat we mekaar herkennen indien er een beurs is. Dat is het voornaamste.

Erwin

nou is het niet de bedoeling om allen te gaan zeggen waarop je gestemd heb > daar is de poll dus voor.

er komt ook nog een poll met welke type/soort bedrukkingen er zijn en welke opmaak er moet komen, iemand anders mag deze poll ook wel maken, maar doe het dan goed ;)

duz..


//edit:
nieuwe poll: http://emissio.awardspace.com/poll.html

dus stem

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zaterdag 14 april 2007 17:48:13

Wit.. maar ik wil ook graag een zwarte

[Bericht gewijzigd door Technojunk op zaterdag 14 april 2007 17:42:53

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 14 april 2007 17:42:37 schreef Technojunk:
Wit.. maar ik wil ook graag een zwarte

wat wil je het liefst? er moet 1 keuze komen tot nu toe.

klein is fijn

Moderator

Soundmouse, als ik de shirts bestel dan kan er gekozen worden uit 25 kleuren, 5 maten en de mogelijkheid tot girly shirts..

Dat alles kan natuurlijk per shirt gekozen worden.

Dan wordt zo'n kleuren-poll behoorlijk zinloos.

het liefst?
doe dan maar wit..

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 14 april 2007 17:52:41 schreef klein is fijn:
Soundmouse, als ik de shirts bestel dan kan er gekozen worden uit 25 kleuren, 5 maten en de mogelijkheid tot girly shirts..

Dat alles kan natuurlijk per shirt gekozen worden.

Dan wordt zo'n kleuren-poll behoorlijk zinloos.

oh jee, dus er is eigenlijk te veel mogelijk. Tja, jij kunt het ook doen, misschien dat ik dan ontwerpen toestuur.

ik kan ook alle kleuren voor elkaar krijgen want je moet zelf shirts aanleveren waar "ik" dus op kan drukken (bij het bedrijf waar ik stage loop dus).

Prijs ex. winst en ex. shirtkosten = ongeveer 10-15 euro.

--------------------------------
edit!!!

ik denk dat het veel sneller kan, er moet eerst duidelijk gemaakt worden wie het gaat regelen! Dan word er persoonlijk (via de email) een bestelling gedaan en meteen betaald... dan worden de shirts bedrukt en opgestuurd.

Wie dit gaat regelen.. moeten we dus nog afspreken.. doe ik het of doet pcnerd het of doet klein is fijn het ????!

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zaterdag 14 april 2007 18:29:03

Beide heb ik gestemd, ben benieuwd.. Heb gestemd klein voor achter niks, eventueel zou klein voor plus nick voor ook wel mogen van mij...

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

@Nieko,

Erg leuk dat je ook heb gestemd maar ik denk zelf toch echt dat we eerst even op reacties moeten wachten van wie het allemaal ZOUDEN "kunnen" doen. (zoals is aangegeven in mijn berichtje boven jou).

maar als er nickname onder moet komen kan er eigenlijk net zo goed member onder komen he