Het is kortdag, maar Hemevaartsdag 17 mei a.s. wordt de radiomarkt op de Jutberg weer gehouden.
http://www.radiokampweek.nl/
Ja 'heren', ik ben er (evenals voorgaande jaren) ook van de partij. Mocht je iemand met z'n arm in (blauw) gips zien lopen, dan weet je hoe laat het is...
Hopen dat we niet teveel regen krijgen.
[Bericht gewijzigd door qrp_man op ]
Op 12 mei 2007 00:58:31 schreef KT88:
Yep, Kaatee gaat mee.Eat, got yer ears on?
Me ears are on lad!
@Hugo, het is handiger als ik met KT mee rij.
@qrp_man
Regen is traditie op de Jutberg!
Het wordt niet voor niets liefkozend, de Prutberg genoemd.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
Haar toestand is dermate slecht dat dat er waarschijnlijk niet inzit, Ship.
Ter compensatie zou je natuurlijk *jouw* vrouw/vriendin/maitresse doorhalen wat niet van toepassing is mee kunnen nemen.........
kan iemand mij mischien vertellen of er ook wel eens een radiobeurs of iets dergelijks in zuid-holland gehouden wordt ?
ik zie hier regelmatig aankondigingen voor radiomarkten langskomen en als ik het topic doorlees blijkt het op minstens twee uur rijden te zijn.

pcnerd
Take a parachute, and jump!
mama mia, da's inderdaad kort dag, ik kan wel heen gaan, maar platzak zijnde is dat een beetje zonde en zinloos. sorry jongens, dit jaar niet, eerst weer ff sparen
.
Op 12 mei 2007 20:04:41 schreef Knustelsmurf:
kan iemand mij mischien vertellen of er ook wel eens een radiobeurs of iets dergelijks in zuid-holland gehouden wordt ?ik zie hier regelmatig aankondigingen voor radiomarkten langskomen en als ik het topic doorlees blijkt het op minstens twee uur rijden te zijn.
![]()
*eens is*....
@Knutselsmurf,
2x per jaar houdt het Rotterdams Radiomuseum een kleine markt/beurs in het pand van Correct aan de Centuurbaan in Rotterdam.
bedankt hugo, ik zal het onthouden, ik weet waar dat is.
zijn het alleen antieke radio's of allerlei onderdelen en dergelijke ?
Wordt dat ook doorgegeven op het CO, als het in Rotterdam is? Want ik wil het ook graag niet te ver weg hebben.
Op 12 mei 2007 19:55:27 schreef KT88:
Haar toestand is dermate slecht dat dat er waarschijnlijk niet inzit, Ship.Ter compensatie zou je natuurlijk *jouw* vrouw/vriendin/maitresse doorhalen wat niet van toepassing is mee kunnen nemen......... [afbeelding]
Mmmmm zal moelijk worden, binnen een week regel je geen rusisch visum.
alleen al de uitnodiging (nodig voor een visa) die je eerst moet sturen om te mogen komen is langer onderweg.maar als je haar een keer wilt ontmoeten, jullie zijn van harte welkom om een keer mee te gaan naar st. Petersburg.
Heb ik ook nog wat te ouwehoeren daar
.
want ik versta geen woord russisch en zij speekt geen enkel andere taal , tis handen en voeten werk pen en papier en langleve de vertaal site's, maar het geeft wel een enorme berg lol en het heeft een voordeel, je kunt ook geen ruzie maken ;0
Ik hoop dat ze gauw weer opknapt , verwen haar maar extra goed dit weekend (wetende dat je dat al doet).
goed makertje houd ze (jullie, voor dat ze weer rare dingen gaan denkeN) nog tegoed 
Op 12 mei 2007 20:53:40 schreef Knustelsmurf:
bedankt hugo, ik zal het onthouden, ik weet waar dat is.
zijn het alleen antieke radio's of allerlei onderdelen en dergelijke ?
Merendeel is antiek. Beursje is ook maar klein. In een uurtje ben je er door heen gewandeld.
Op 12 mei 2007 10:26:42 schreef Rd12tf:
[...]Regen is traditie op de Jutberg!
Het wordt niet voor niets liefkozend, de Prutberg genoemd.
Historisch gezien klopt dit, mijn ervaring is dat het op hemelvaartdag vaak toch gewoon droog c.q. mooi weer is.
Schimanski is ook dit jaar weer aanwezig. Ik ken ondertussen een aantal CO gezichten, zal jullie wel zien.
Hoe laat koffie op het terras?
73's PA2HGJ
@Knutselsmurf: Kwam deze link net tegen, misschien is het wat.
Het lijkt mij kleinschalig maar is bij mij zowat om de hoek dus ik ga er eens kijken
Als ut weer ut toelaat kom ik ook kieken.
Trouwens was ook in Eksel, stond die dag erg goed aangegeven, makkelijk te vinden.
En dan kom ik met de motor natuurlijk, heerlijk uitstapje.
mvg
Op 13 mei 2007 00:57:46 schreef Schimanski:
@Knutselsmurf: Kwam deze link net tegen, misschien is het wat.
Het lijkt mij kleinschalig maar is bij mij zowat om de hoek dus ik ga er eens kijken
Oi, die is fijn! Lekker dichtbij!
Op 13 mei 2007 00:47:41 schreef Schimanski:
[...]Historisch gezien klopt dit, mijn ervaring is dat het op hemelvaartdag vaak toch gewoon droog c.q. mooi weer is.Schimanski is ook dit jaar weer aanwezig. Ik ken ondertussen een aantal CO gezichten, zal jullie wel zien.
Hoe laat koffie op het terras?
73's PA2HGJ
Uurtje of elf?