Hij is er:) Heb alleen volgende week pas tijd serieus om er serieus mee te spelen. :'(

En ja hoor. Ook ik heb hem gekregen :D

Ik heb onderhand een stijve nek van het uit het raam kijken, hopelijk komen ze nou eens eindelijk :(

nou ik moet ook zeggen dat ik er gek van werd. Ik zal vanaf 8 uur voor het raam.....te wachten.

Onder het eten uitte ik me ongenoegen over UPS, dat ze WEER eens hun afspraak met mij niet langs komen. Me vader zei; ach, misschien is het druk staat hij in de file. Hij komt zo. En nog geen 5 seconde later staat hij voor de deur...

me very happy :D

Ook hier is ie aangekomen, 10.30 uur al!!

Jeroen, bedankt voor het perfect regelen van deze inkoopactie!

Mocht er nog iemand een tas hebben besteld en deze kwijt willen houd ik me aanbevolen (was er laat met bestellen en te laat om de tas er bij te krijgen)

de scoop maakt idd een mooie geluid..

En ook hier is het feest, kan weer lekker verder met
hacken....

Grbml, denk niet meer dat het komt hier :(

arme jij

* Jochem geeft madwizard een gemoedelijk klopje op de schouder

Dank je :)
Wel erg jammer dat er geen tracking nummers zijn, die had elquip wel even door kunnen geven. Zeker omdat Jeroen morgen ook weg is. Nu weet ik niet wat UPS er mee aan het doen is, en die zijn nogal aan het prutsen bij mij af en toe. Eerder deze week stuurden ze (net als voor een ander pakket) me al een toeslag wegens te laat betalen terwijl ze zelf het bedrag van m'n rekening gehaald hadden (machtiging). En het vorige pakket waren ze het pakket even kwijt ('feeders' waren te laat binnen ofzo) en brachten ze het een dag later, vreemd genoeg allemaal 'buiten de macht van UPS om' volgens het tracking systeem.

Genoeg gerant weer even, hopelijk komt het snel alleen ben ik bang dat er morgen weer niemand is om het in ontvangst te nemen.

Ik heb een InfoNotice bonnetje ontvangen waarop het trackingnummer staat.
Hierop is te zien dat ze vrijdagmorgen rond 10:30 uur de tweede poging om aflevering doen.

Volgens mij worden bij vele de scopes rond die tijd aangeleverd

Was natuurlijk handiger geweest als elquip de trackingnummers even hadden doorgegeven

@Jeroen:
Hoe zit het eigenlijk met de factuur.
Wordt die apart verstuurd of zit die gewoon in de doos?

[Bericht gewijzigd door The Puma op (14%)]

Op 5 juli 2007 21:59:49 schreef The Puma:
@Jeroen:
Hoe zit het eigenlijk met de factuur.
Wordt die apart verstuurd of zit die gewoon in de doos?

Factuur komt los met de post

Ik, en vele andere hebben hem al ontvangen.
maar ook TNT is niet altijd op tijd.

Faktuur moet ik dus nog krijgen, zal dan wel ook morgen worden.

Woon dan ook in Limburg... zal wel langer duren

whaha, nou in Gelderland is de TNT ook nog niet met die factuur gekomen :)

@madwizard: ik heb hele goede ervaringen met UPS; even bellen en dan zoeken ze het zo voor je op hoor. Heb zelfs een keer gehad dat mijn zending aangeboden was, maar ik was niet thuis. Heb ik over gebeld om het afleveradres te wijzigen, was meteen gedaan. Een paar uur later kwam de bezorger wederom aan de deur (op het oorspronkelijke adres). Hij had namelijk op z'n computertje gezien dat ik had gebeld om het adres te wijzigen omdat ik net te laat thuis was. Daarom was hij op het eind van z'n ronde nog even langs gereden! :D

@madwizard: ik heb hele goede ervaringen met UPS; even bellen en dan zoeken ze het zo voor je op hoor.

Ik ook op zich wel, afgezien van die te laat betaald-facturen
steeds. Ook een keer gebeld toen ze voor de deur stonden en ik er niet was, of morgen om een uur of 12 beter uit kwam. Meeste waren van digikey, die hebben de Express dienst dus dan krijg je het voor 12.00 uur zelfs nog. Prima dus, maarja de laatste twee pakketten lijkt het mis te gaan. Ik heb nu onderhand een tracking nummer, waar naar mijn verbazing in staat:

2:48 's middags: THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE

Ik weet zeker dat ze niet langs geweest zijn, ze hebben ook niks achtergelaten. Dit soort dingen kan ik me wel kwaad om maken, de vorige keer was het ook al zo'n wazig verhaal met feeders die te laat binnen waren waardoor het pakket mistte. Ik geloof dat ik bij de TPG/TNT nog nooit een vertraagd pakketje gehad heb. En daar zijn er toch heel wat van verstuurd, voor een stuk minder geld dan UPS er voor vraagt.

Ik heb hem nu ook.

Prima Jeroen

[Bericht gewijzigd door The Puma op (33%)]

mijne is ook binnen :) (14:00)

helaas geen tijd om er mee te spelen :(

Eindelijk mag ik me dan ook een gelukkige bezitter noemen :)
Nogmaals bedankt voor alles Jeroen, prima geregeld!

zijn er mensen die hun mail niet lezen?

ik had toch DUIDELIJK een verzoek gedaan om mij via mail te laten weten wat de status is van de verzend/ontvangst ronde.

ik heb de garantie afhandeling even getest, en die is goed.

omdat de scope geen usb stick herkende heb ik gebeld.
dit bleek na overleg met rigol toch een defect te zijn en werd ik gebeld
met de boodschap dat ik een nieuwe kreeg.

vlot terug gebeld en één dag zonder scope.

bedankt voor deze feedback :)

Op 30 mei 2007 11:19:39 schreef madwizard:
Er komt zeker 19% BTW bij, bij zo'n bedrag laten ze dat niet schieten. Koeriersdiensten rekenen sowieso altijd BTW (dit wil je niet met de gewone post sturen). En soms nog voorschietkosten, vaak 10 euro of 2 a 3% (van de BTW dan). Ik heb Niels een mailtje gestuurd of hij ook aan die serie kan komen. En conrad ook of ze de missende 2 scopes nog gaan toevoegen, maar ik heb geloof ik nog nooit in m'n leven antwoord van Conrad gehad.

Komt buiten de eurozone dus BTW correctie...BTW betaal je altijd maar binnen europa is dat het lokale BTW tarief van diegene die het product verkoopt....buiten europa in dit geval betaal je de Chinese BTW en gebeurt er een BTW korrektie zodra het de Nederlandse grens passeert.

Bovendien komt er dan nog eens invoerrechten bij wat veeeeeeeel mensen vergeten.

Op 5 juli 2007 17:49:46 schreef WilToyo:
Hij is er:) Heb alleen volgende week pas tijd serieus om er serieus mee te spelen. :'(

Op 6 juli 2007 20:19:13 schreef shiptronic:
mijne is ook binnen :) (14:00)

helaas geen tijd om er mee te spelen :(

Zo eindelijk is het zo ver, bijna 2 jaar later.

Ik heb met de scoop MOETEN spelen, noodgedwongen :), en hij bevalt goed.

Natturlijk geen tijd om de handlijding te lezen, maar na wat op de knoppen te duwen en vaak op AUTO duwen, komt er toch een plaatje op te staan.

Resonator die het niet meer doet, voor nood even een kristal en 2 C-tjes eraan gehangen , en weer een mooie 4 Mhz op de ingang van de pic, en die draait nu z'n progje weer vrolijk af.

Is alweer zo'n 6 jaar geleden deze actie en al die tijd heeft de scoop
tot tevredenheid gewerkt. Tot afgelopen week, ik zette de boel aan, maar de
scoop bleef uit. Had al een paar weken last van de fan die herrie maakte en
kwam er nog niet aan toe om hier naar te kijken.
Na wat sloopwerk, zo gemakkelijk gaat de rigol helaas niet open :( , kon ik bij
de voeding komen, zekering heel, elco's ok dus op het eerste oog alles in orde.
Toch hoorde ik de voeding tikken, alsof hij probeert op te starten maar niet lukt.
Na wat meetwerk, bleek er dus een diode doorgeslagen te zijn, een 1.5KE200A.
Deze vervangen en hij doet het weer, ook het probleem met de fan is opgelost.
De fan is dus in orde, het probleem werd veroorzaakt door de voeding die al
die tijd op overlijden stond.

enkele nuttige links:

http://www.eevblog.com/forum/blog/rigol-ds1052e-nasty-surprise!/?actio…
http://amichalec.net/2011/03/rigol-ds1052e-silenced/

De kap zit met twee schroefjes onder het handvat vast en de voetjes houden de
onderzijde op z'n plaats. Als deze los zijn, nog even de aan/uit knop verwijderen
en de kap kan eraf, echter haakt hij dan nog achter het netentree.
Je bent dus min of meer gedwongen om de schroefjes uit het netentree te
verwijderen, maar dan vallen de boutjes weer in de bak en daarna is het nog
steeds een beetje geduld hebben met openen. Bij het dicht doen heb ik dus
besloten om de schroefjes van het netentree maar achterwege te laten.