wie waren je teamgenoten dan allemaal?

Op 1 oktober 2007 12:36:34 schreef DC2PCC:
<<>> om een meeting-point als zulks in te richten.)

volgensmij zijn de meeste CO-ers wel tevreden met een goede kop koffie.
If so, neem ik wel een pak koffie voor je mee: P wie zorgt er voor suiker en melk? :-)

Ik wil wel komen als het even kan, ben vorigjaar ook niet geweest. Tzt zie ik wel hoe ik er kan komen. Eelde moet ik ook al laten gaan... :(
Ik begin weer wat dingen te krijgen die ik toch moet gaan zoeken...

Ik neem geen koffie mee. het wordt een BYOCC meeting point ;-)

overigens, de DK7ZB 70cm yagi is af en gaat mee.

Op 4 oktober 2007 18:43:56 schreef Rd12tf:
(of was, want ik hoor niks meer van mijn team-genoten).

Grrrrrrr...

Ik zal ze weer eens mailen... Komt wel goed Henry!

;)

Ik neem geen koffie mee. het wordt een BYOCC meeting point

Bring your own coffee and cookies?
Nah, voor de cookies zorg ik wel!

En neem mijn kabelgoot-installatiedraad 70cm HB9CV mee!

:)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (66%)]

Op 8 oktober 2007 19:00:00 schreef Henry S.:
[...]
Grrrrrrr...

Kan ik concluderen dat we nu al met z'n drieën zijn voor het Rosmalen gebeuren :)
Drie tafels op een rij?

@rd12tf: heb ik je mail gemist?

als het goed is, ben ik ook van de partijhttp://www.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif

lijstje van de mensen op de meet/die gewoon komen:
- Schimanski
- Xenobinol
- rjmulder
- Henry S.
- Hugo Welther
- Jovak
- DC2PCC
- Rd12tf
- JoWi (?)
- (Z)weetvoetje
- Marcob (misschien)
- Benadski (misschien)
- pcnerd (bijna zeker) + oom + misschien ongeregistreerd volk
- Kipmans
- pe5ocb (weet nog niet zeker)
- ik ook dus (heeel grote kans)
- Esoterist

moet ik wel even vrij nemen, maar misschien dat het niet nodig is, maar wel fijner, ik zie nog wel, vrij nemen is niet moeilijk bij mij
(moet om 6 uur 's avonds werken ;))

Of ik kan weet ik nog niet zeker, maar Hugo heb je nog ruimte?

Op 20 oktober 2007 22:45:40 schreef pe5ocb:
Of ik kan weet ik nog niet zeker, maar Hugo heb je nog ruimte?

Dat hangt er vanaf of Rd21tf met KT88 meegaat. Zo niet haal ik Rd21tf op, en heb ik helaas geen ruimte meer.

Op 8 oktober 2007 19:01:34 schreef Rd12tf:
Bring your own coffee and cookies?
Nah, voor de cookies zorg ik wel!

Zijn jullie nu serieus van plan om je eigen koffie mee te nemen? |:( Er is gewoon een restaurant in de Americahal hoor! Scheelt weer ruimt in je rugtasje :-)

Ik zie dit draadje nu pas,maar ik zal er ook wel weer rondlopen!

Ik ga bijna zeker, Kipmans gaat zoals altijd weer mee. Mijn oom ook en misschien nog wat meer volk dat hier niet is geregistreerd. Ik zal zorgen dat ik mijn koffer met led-displays meeneem en weerstanden. Ik zal binnenkort de advertentie er weer opnieuw opzetten... Korting co (50%).

Dit zijn de weerstanden (xls bestandje, wijst zich vanzelf) Korting co is als gezegt 50%, hele doos moet je maar een mailtje sturen met een bod.

Verder heb ik nog iets van 90 displays hiervan:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/584321#584321

koffer gaat wel mee, doosje ook, verkoop kan ook direct per post (portokosten koper) of via dva, in beide gevallen even contact opnemen.

//edit: we gaan dus op zeker trouwens :). Is al iemand een lijstje aan het samenstellen? :p.

Op 24 oktober 2007 20:30:13 schreef pcnerd:
//edit: we gaan dus op zeker trouwens :). Is al iemand een lijstje aan het samenstellen? :p.

jup;)

Op 20 oktober 2007 22:08:56 schreef Andreesie:
lijstje van de mensen op de meet/gewoon komen:

- Schimanski
- Xenobinol
- rjmulder
- Henry S. (hoogst waarschijnlijk niet)
- Hugo Welther
- Jovak
- DC2PCC
- Rd12tf
- JoWi (?)
- (Z)weetvoetje
- Marcob (misschien)
- Benadski (misschien)
- pcnerd (bijna zeker) + oom + misschien ongeregistreerd volk
- Kipmans
- pe5ocb (weet nog niet zeker)
- Esoterist
- robint91
- ik (eigenlijk wel 100% zeker)

mooizo.

ik ben btw vergeten te vertellen wat die displays kosten, 50ct/stuk :).

Ik denk trouwens ook wel dat er iets is te regelen als je iets te ruilen hebt wat wij kunnen gebruiken voor onze tesla spoel. We zoeken nog een condensator (33nf, 7,5kv ac), draad (0,42mm, 500m? oid), toroid(40cm diameter ofzo?), mooie kabels voor aansluiten.
Let me know :).

Helaas, de beemer staat zonder kop in de garage, de 12 inlaatkleppen en -zittingen worden geslepen omdat de hydraulische kleppenstoters uitgesteld zijn (dat worden dus ook 12 nieuwe) en dat heeft zoveel roetaanslag gegeven dat ik geen compressie meer had.

En ik denk niet dat dat voor zaterdag klaar is, en het kost ook het nodige....

geen henry dus? schade...

hebben we al tijden afgesproken voor de meeting(s)? of pakken we de standaards? (11, 13, 15) ?

Helaas Henry. over een paar maand zou ik je wss kunnen ophalen

goed, zaterdag is het dus weer zover.

met 1 blik op de treinplanner zie ik alweer dat het lang gaat duren. ik kan over zwolle-deventer-apeldoorn gaan of zwolle-zutphen-apeldoorn gaan. Hoe dan ook meer dan 2 uren stilzitten...

medereizigers op dit traject of zijn er snellere mogelijkheden?

Waarschijnlijk worden het wel de standaard tijden.
Maar voor 15.00 weet ik het niet zeker, want soms beginnen ze dan alweer met opruimen, terwijl de markt officieel om 17.00 afgelopen is...

ja, en sommige gaan dan al weg ja..

maar als er om 3 uur nog volk is van CO, waarom elkaar dan niet opzoeken?

we spreken dus gewoon af: 11.00 9.00/10.00, 13.00 en als er wat volk is van CO ook om 15.00 ?

@MAH: ja, klopt :D op de aanbiedingen ben ik altijd wel uit :P en nee, ik kom net van de andere kant.

9.00 is toch nog een béétje vroeg? of is dat voor opwarmen om extra snel over de markt heen te kunne rennen? :+

omdat dan de beste opruimaanbiedingen zijn ;)

maar nog: medereizigers op 1 van bovengenoemde trajecten?

@andreesie: maak daar maar 10 en 13 van. of nog beter 9 en 13 ofzo. anders zit er maar erg weinig tijd tussen. om 15.00 bij elkaar aanwinsten bekijken kan altijd natuurlijk.

anders sta je om 11 uur eerst 3kwartier te praten ofzo, dan kan je weer ff rondlopen en vervolgens om 10 voor 12 weer plaats opzoeken. bovendien is de meeting van 13.00 altijd een heel stuk beter bezocht dan die van 11.00 dus voor vroege volgels 1, voor de meesten om 13.00 en voor de 8erblijvers ook nog eens om 15.00

@henry: heb je geen vervangend vervoer? je zal toch ook naar je werk moeten ed.

[Bericht gewijzigd door MAH op (31%)]