Die zakjes met elco'tje enz voor 50 cent, dat is een leuk stendje, leuk, standaart spul, hebben die lui soms een site of zo? of een adres van een webwinkel?

Geen idee maar inderdaad een leuk standje, ik heb er een strookje van 24 LEDs, 4 zakjes condensatoren, zakje met 10x 1N4004 diode's, zakje met 5x 5K potmeters en een zakje met 2x banaanstekker chassis montage vandaan.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (37%)]

Op 16 maart 2008 14:49:56 schreef Piet elektro:
Leuke beurs gehad gisteren :)

Diverse dingen gekocht:

- Diverse jack kabels (eveneens CO stand)

Ik was degene met een Nikon D200 rondliep :)

Ah, en ik was de gene die je die kabeltjes verkocht :)

Ah kijk leuk dan weten we dat ook weer :)

En is de 'vreemde' beeldbuis nog verkocht?
Vond hem er eigenlijk wel leuk uitzien met die weerstand spiraal.

Waar ik uiteraard nog wat foto's mee gemaakt heb van de dag.

http://fotografie.tubefreak.nl/overig/radiovlooienmarkt_rosmalen2008/

Haha, ik heb jou gespot met mijn D200 toen je bij ons een foto aan het maken was!
http://www.eleshop.nl/Radiomarkt-D200.jpg

Haha, kijk dat is leuk :)
Ik heb het om eerlijk te zijn helemaal niet doorgehad dat ik zelf op de foto gezet ben!

Had nog even een leuk gesprekje met de jongeman op de foto over die zwarte SMD rework stations.
Leuke stand was het in ieder geval!

Heb je misschien nog meer leuke foto's gemaakt op de beurs, of was het meer rondom de stand?
En is het misschien mogelijk om het origineel van die foto te mailen?
Lijkt me leuk voor in het archief hier ;)

Alvast bedankt in ieder geval!

Ik ben zelf niet geweest. (moet werken op zaterdag, maar binnenkort niet meer) maar dit terzijde.

Zou het niet een idee zijn voor de moderators om hier op
de site een evenementen kalender in te richten ?

dat lijkt mij wel makkelijk, dan kan je in een keer zien wat er de komende tijd zit aan te komen aan beurzen en dergelijke evenemnten.

Als iemand dan een nieuwe datum vindt, dat hij of zij dan een mailtje naar (een van) de mods een mailtje stuurt die het na controle op de kalender plaatst met eventueel een link en lokatie info en dergelijke ?

of is er al zoiets ?

even over die HEB: dat was aan mijn brein ontsproten.....

idee is er ngo steeds, echter er is gewoon te weinig animo voor.

die website hebben wij overigens nooit geclaimd!!

Daarom, even aan een mod vragen of we in dat (Vrij oude) topic er over verder mogen gaan, misschien kunnen jullie de Elektuur vragen?

HMH, leuke site die van HEB.
Zit goed in elkaar.
Misschien inderdaad een leuk idee om iets mee te doen...?

Bij deze vraag ik aan een mod: Mogen we verder gaan in het oude HEB topic of moet er een nieuwe worden geopent?

Persoonlijk zou ik het geen beurs gaan noemen, maar gewoon een meeting.

Zorg ergens voor een grasveldje, regel een legertent voor het geval van slecht weer, wat tafels, bier en een BBQ.

Er zullen hier vast wel mensen zijn die ideeën hebben voor een leuke locatie.

Iedereen kan dan wat projectjes meenemen die hij of zij leuk vindt om te laten zien. En verder gewoon ouwehoeren met mede CO members, gezellig met ze allen.

Dat is inderdaad een leuk idee, een meeting, als we er over verder willen gaan, even een nieuw topic?

[Bericht gewijzigd door ledlamp op (73%)]

Op 16 maart 2008 18:18:33 schreef Piet elektro:
Haha, kijk dat is leuk :)
Ik heb het om eerlijk te zijn helemaal niet doorgehad dat ik zelf op de foto gezet ben!

Had nog even een leuk gesprekje met de jongeman op de foto over die zwarte SMD rework stations.
Leuke stand was het in ieder geval!

Dan heb je mij gesproken :)

Voor mij was het een geslaagde dag!

Op 16 maart 2008 21:49:50 schreef ledlamp:
Dat is inderdaad een leuk idee, een meeting, als we er over verder willen gaan, even een nieuw topic?

start er dan gewoon een...

Leuk dagje, wel leuke dingetjes ingeslagen:
*zooitje npn tip torren
*kif smd setje + wat losse smd torretjes
*weerstandjes om m'n verzameling op peil te houden
*smd rework station (moest er toch eens van komen)
*rgb ledjes en wat ander los spul
*12v accu
*grote ventilator
*magneet ventiel (met nog dank aan GJ)

dat was 't wel zo'n beetje, co stand was ook erg leuk moet ik zeggen. DVA weer ofzo? Lichtmis komt er ook weer snel aan...

eerlijke gezegd heb ik er altijd spijtvan gehad dat we de HEB neit door hebben laten gaan, maar of ik daar dan acheraf weer geen spijt van had gehad, we hadden destijds nog maar 11 aanmeldingen over, want pietje kon niet, klaasje kon niet enz. enz.

jep

maar mischien wel leuk om dat toch is op poten te zetten.

Zo, eindelijk weer achter mijn computer... Feestje gehad direct aansluitend op Rosmalen. Heb een aantal van jullie gesproken of alleen maar gezien. chuckie, High met Henk, fred101, KIF, Technojunk. Technojunk en party waren zo druk aan het praten met KIF dat ik er maar niet tussen ben gekomen. @Technojunk : wat voor krachtvoer eet je trouwens ;-)

Mijn buit was :
3x 2x16 LCD display met backlight
KIF SMD setje
74LS00 SMD
1N4007 SMD
100nF SMD
470 Ohm SMD
3x AC voeding 9v 1A
3x setje experimenteersnoertjes
2x Sandisk SD kaartje van 256MB
DJ Koffer voor 390 DVD's
en, last but not least :
Hetelucht SMD rework station

Ik wil serieus met SMD aan de slag ;-)

Ik zal morgen even kijken of ik een foto kan maken.

@chuckie : Over die andere beurzen... In de Americahal in Apeldoorn is er omstreeks november op 25 oktober 2008 een soortgelijke beurs. Ietsje (heel klein beetje) kleiner dan Rosmalen maar wel net zoiets. Ligt mooi centraal.

Op 16 maart 2008 21:30:33 schreef Brokencore:
bier en een BBQ

Okee, ik kom.

Stond jij dan toevallig naast mij toen ik deze foto maakte met mijn compact-cameraatje?

Op 16 maart 2008 10:49:09 schreef chuckie:
LOL, jochem heeft op zijn foto's als ze aangeklikt worden daadwerkelijk zwarte balkjes over de ogen geplaatst van HMH en mij, hadden we een geintje over gemaakt...

Ja, vandaar mijn prijsvraag, maar HmH mag nooit meer raden!

Op 15 maart 2008 21:25:00 schreef High met Henk:
@jochem _s

van links naar rechts op jouw 1e foto:
chuckie
high met henk
en met de rug naar de camera GJ_

ik wil nog wel een extra koekje voor die GJ_ ;)

Valsspeler! Jij stond zelf op die foto! :( Je krijgt mooi geen koekje!
Als straf de ongecensureerde foto online! >:-)

Op 15 maart 2008 21:54:13 schreef gamepower:
@Jochem_S hey hoe laat is deze foto gemaakt
http://www.uploadarchief.net/files/download/rosmalen%202008%20-%20010_…

Net nadat ze de toiletten hadden verplaatst :) En de oorspronkelijke foto om 10:45 uur, hoezo?

Ben ik ff blij, kunnen die mensen met niet vergelijken met mijn andere foto op deze site: Opsporing verzocht

Daar heb ik nl ook zo'n zwart balkje voor mijn ogen ;)

@djoveld: jij was met HmH an het praten, toe kwam ik er tussen:)

Op 16 maart 2008 21:49:50 schreef ledlamp:

In een nieuw topic.

Maar zonder chat of offtopic geleuter!

Op 17 maart 2008 08:15:47 schreef Jochem_S:
[...]Stond jij dan toevallig naast mij toen ik deze foto maakte met mijn compact-cameraatje?

Geen idee eigenlijk, zoals ik al eerder zei, als ik aan het 'beurzen' of aan het fotograferen ben vallen vaak de dingen om je heen even weg ;)

Heb wel iemand met een compact camera rond zien lopen, maar of jij dat was weet ik niet zeker.

Volgende keer weet iedereen wie ik ben, ik verwacht daarom ook veel aanspraak >:)

Ik zie iedereen hier en daar wat verloren foto's posten, zijn er nog mensen die meer dan 2 foto's gemaakt hebben en deze mogelijk willen posten :)?
Is leuk om de beurs door verschillende camera's te zien ;)