Binnenkort is het weer zover. De VRZA radiokampweek 2008 gaat weer van start.

Een vast onderdeel van "De Jutberg" is altijd de radiomarkt op hemelvaartdag 1 mei.

Zoals vrijwel elk jaar zal ik ook dit jaar weer aanwezig zijn op hemelvaartdag. Gaan er dit jaar nog meer CO'ers naar de Jutberg markt? Ik wil proberen om tussen 11:00 en 11:30 een meeting te plannen op het terras voor het restaurant dus hoe meer CO'ers des te gezelliger het wordt.

Voorlopig staan KT-88, shiptronic, Rd12tf, bprosman en Schimanski al op het presentielijstje. Ik verwacht daar ook wel Henry.S en Hugo aan toe te kunnen voegen. Maar wie komt er nog meer?

Fijn plan!

Carpoolen we weer eens, RD12TF? ;)

Ik probeer zeker te komen, niet te ver weg, en altijd goede sfeer

wie zorg dit jaar voor gebak? ;)

KT, zeker niet alleen komen !! :o

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (15%)]

Heb "Hugo's gezicht gemist" in Rosmalen, wil 1 Mei een nieuwe poging wagen.

Ik zal er zijn. Ik stuur je wel een PM met mijn tel. nummer. Dat is wat handiger contact maken.

@Rd12tf. Ik hoef je dan niet op te pikken?

BTW er was al een topic over de Jutberg 2008 KLIK
Ik sluit die andere wel.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op (33%)]

Aangezien KT bijna mijn buurman is ... Is misschien wel zo handig in verband met je broer en de keuze van de auto die je dan kan maken.

Op 14 april 2008 13:49:19 schreef bprosman:
Heb "Hugo's gezicht gemist" in Rosmalen, wil 1 Mei een nieuwe poging wagen.

Hugo was regelmatig te vinden achter de CO stand!

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (46%)]

Op 14 april 2008 17:26:02 schreef Rd12tf:
Aangezien KT bijna mijn buurman is ... Is misschien wel zo handig in verband met je broer en de keuze van de auto die je dan kan maken.
...

No problem, is eigenlijk beter zo.
Mijn broer kan wat slecht klok kijken in zijn vrije tijd.

wat is daar zoal te koop?? mss even langskomen 1 mei toch??

leime

Hugo was regelmatig te vinden achter de CO stand!

Weet ik alleen helaas niet de keren dat ik langskwam.

Op 14 april 2008 13:16:42 schreef shiptronic:
KT, zeker niet alleen komen !! :o

Dat is helaas na de laatste operatie onmogelijk geworden, Ship.......

Aanwezig, zolang Ship me niet de benen onder de romp wegrijdt :+ Hopelijk geen wegafsluitingen want dan wordt het weer dwalen...

Op 14 april 2008 17:37:39 schreef leime:
wat is daar zoal te koop?? mss even langskomen 1 mei toch??

leime

Een heleboel zooi die je moeder liever niet in huis heeft ;)
Heel veel componenten, kastjes, oude meuk, hele mooie oude meuk, nieuwe meuk, kabels/pluggen etc.
2007
2006

Op 14 april 2008 17:15:59 schreef Hugo Welther:
...
BTW er was al een topic over de Jutberg 2008, Ik sluit die andere wel.

Sorry Hugo, ik twijfelde nog maar kon het andere topic zo gauw niet vinden.

Ondertussen ben ik er achter dat ik iets te enthousiast heb geroepen dat ik aanwezig ben. Thuis gekomen vertelde ik mijn voornemens, en werdt direct teruggefloten door mijn dochter. "Pap, dat kan niet hoor want dan is het meivakantie".
Hemelvaart valt dit jaar dus in de schoolvakantie, waardoor er nu andere (ook leuke) plannen liggen voor hemelvaartdag.

Misschien ga ik 31 mei naar Beetsterzwaag en volgend jaar is er ook weer een Jutberg.

Verdraaid, wel veel zin in maar wordt lastig qua financien en vervoer. Ik doe 8 mei m'n eerste poging voor rijbewijs examen, misschien dat als ik hem heb ik met de Seat van m'n moeder is naar een beursje kom kachelen. Of misschien wel de schildersbus (GJ: ;) ) van m'n pa.

deze sla ik dus met alle waarschijnlijkheid over. Dit is ook volgens mij zo'n beetje de laatste van het voorjaar, over een tijdje zijn er bijna geen meer, dan is lichtmis volgens mij weer de eerste.

Even omhoog schoppen, we gaan dit toch niet vergeten he?

Vergeten? Joh! Ik slaap 's nacht al bijna niet meer...

;)

Ben nu al excuses aan t bedenken waarom ik bepaalde zaken nodig denk te hebben terwijl de CEO/CFO hier thuis dr anders over denkt ;-)

Spreken we nog een meeting af?
Zeg even 1200 uur op het terras ofzo?

Of 11:00?

Het weer is weer prut:

http://www.weathernews.nl/freedata/mdmidden.gif

Het blijft "De Prutberg", da's traditie en part of the fun. http://forum.audiofreaks.nl/Smileys/default/rolleyes.gif

aha, het oude vertrouwde weertje, toch vaak ook met een lekker zonnetje.

Heren tot straks. Ik ben QRV op 145.400 op de Jutberg.