Na een hele mistige rit MAH opgepikt en om half 10 waren we aanwezig.
Druk, druk, druk, veel drukker dan vorig jaar. Heel mooi weer en relatief veel vrouwvolk. 
Twee Fluke 8000A 3 1/2 digit tafelmultimeters erbij voor €5/€10. Beide moeten nagekeken worden, want de een is wat onstabiel (draad voedingselco kapot) en mist de 2A zekering.
Edit: Fixed!
De ander geeft alleen '1999' en trafo wordt snikheet(met accu's die verdachte nr1 zijn). Dit was de duurdere, gelukkig wat van de prijs afgekregen.
Verder een Takeda Riken 20MHz frequentieteller met nixies
, werkt maar de decimale punt en us/ms/kHz/G aanduidingen wat in de war, ik verdenk de schakelaars.
-Mini tripot, stabiel dingetje voor pocket camera's.
-JBC tinzuiger met balg, past op m'n oude soldeerpook.
-Drie welbekende JE-AN 1286404 128*64 GLCD's
-Breadboard met 3 voedingsklemmen.
-LIN1 en LIN2 van ECA, tabellenboekjes voor opamps en spanningsregelaars, handig om oude IC's uit te pluizen.
-Handjevol 10-polige bandkabelheaders, soldeerversie.
-Idem OC141's
-Meters 470nF/250V MKT - 10nF/50V - 100nF/50V en 1N4007's, met dank aan MAH's lange armen. 
En natuurlijk lekker sociaal: MAH, Fantomaz, Jochem_S, the Welther bros, Rob007, westcoast, ORN, MRF-Technoligy en bprosman.
Op 27 september 2008 22:55:27 schreef Rd12tf:
Wegens problemen met mijn gezondheid, heb ik dit jaar moeten verzaken. Volgend jaar maar weer!
Sterkte! Je werd gemist.
Radioortje
PA3EY-- Mass is a physical interpretation of energie
Zo simpel , die CO-stand ...
Spijt me echt dat het mij niet opgevallen is .
Maar ja ik ken ook niemand van gezicht , dus dat wordt al weer moeilijker .
Misschien waren die buttons van een paar beurzen terug toch niet zo'n gek idee ...
Groetjes Evert
PS. Ik liep er trouwens in een gestreept overhemd , en best lang met een doos buisjes onder mijn arm ...
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 30 september 2008 00:13:35 schreef Radioortje:
... met een doos buisjes onder mijn arm ...
Ah, was jij dat 
Radioortje
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Radioortje
Jammer dat ik dat van die meeting niet gelezen heb. Ik was er wel maar hoe herken je een co'er?
mijn buit:
Paar elcotjes ledjes condensatoren, krimpkous (dat bakje) en samen met een vriend (waar ik logeerde) nog wat smd ledjes gekocht om mee te klooien.
leime
ps. mss heeft iemand me nog zien lopen??? Groene jas (kan nie missen)
Timmestein
Website -- Slopen is ook een kunst...
Ben er ook nog even geweest. Eigenlijk ben ik er best lang geweest, want ik vond het hartstikke leuk om eens een beurs af te struinen. Toch mooi een set ECC83's en een viertal EL84-buizen weten te scoren voor mij nog te bouwen buizen-amp. Ik ben op mijn gemakkie de onderdelen aan het verzamelen
Jammer dat de voedings- en uitgangstrafo's zeer dun gezaaid zijn.