Rosmalen 2009

Sine

Moderator

Op 12 februari 2009 19:19:03 schreef watchout3:
bedankt

[afbeelding]
wordt er dit jaar iets toegevoegd ? "CO bestaat 10jaar!!!":p
(ja heb de andere fototjes ook gevonden :d)

Dat blijft nog geheim ;)

[Bericht gewijzigd door Sine op donderdag 12 februari 2009 19:20:39 (86%)

maakt ni uit hopelijk kan ik het zelf zien
men vader is onlangs aan een hernia geopereerd en is nu terug aan het werk, als hij niet teveel last heeft van zijn rug ben ik ook van de partij

Neemt GJ_ misschien nog wat goedkope ventieltjes mee en/of ander pneumatisch speelgoed?

Take a parachute, and jump!

jah ik moet nog een vacuum tafel gaan maken voor cnc dus weet niet of gj wat bebruikt spul over heeft ? :+ :P

jochem, gast. ik ben toch echt 1 sec sneller geweest :P

[Bericht gewijzigd door christiaan-elektro op vrijdag 13 februari 2009 16:17:07 (21%)

Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
If you want to succeed, double your failure rate.
chuckie

Honourable Member

@PCnerd en Christiaan
Ik denk dat GJ nog wel iets in zijn mouwen heeft zitten...
Zowieso zal ik ook wat van dat soort zaken meenemen.
Heb hier nog wat drukbediende schakelaars e.d., gloednieuw wat voor een CO prikkie weg kan.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

er zijn ook nog een aantal werkcylindertjes gedoneerd door een vrijgevige mede COér

ze liggen nu bij mij in de kofferbak samen met nog veel meer mooi spul...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Zeg, het komt wel erg dichtbij nu, is er nog interesse in een Rosmalen Sale & Trade topic als voorgaande jaren?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/58221/1/rosmalen+sale+trade

iig ben ik nog op zoek naar een apparaatje (kleine pully trekker?) om met die irritante kleine tandwieltjes van elektromotortjes te werken. (afhalen, vervangen etc.), ik wil is met cnc gaan klieren, ik heb ik weet niet hoeveel stappenmotoren, rails, riempjes, tandwieltjes en stuur-ic's...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

nog meer zielen, nog meer vreugd!

Van een echte kattemepse zendamateur!
klein is fijn

Moderator

't Wordt ondertussen ook weer eens tijd om uit te vissen hoe ik daar precies ga komen..

GJ_

Moderator

Op 1 maart 2009 22:51:39 schreef pcnerd:..ik heb ik weet niet hoeveel stappenmotoren, rails, riempjes, tandwieltjes en stuur-ic's...

..nodig?

nee, heb ik al, ik moet gereedschap hebben om die tandwieltjes er af te kunnen halen/te verwisselen, anders kan ik vanzelfsprekend niet de juiste tandwieltjes op de juiste motoren krijgen.

Maareh, Sale&Trade topic behoefte?

Ik heb alleen weerstanden, condensators nodig. en eens kijken wat er allemaal ligt. misschien kom ik nog een pic programmer tegen.

Even een vraagje. Is er voor de zendamateurs ook een frequentie om onderling te praten met mensen die daar zijn?

Vincent

Op 2 maart 2009 20:04:47 schreef PD4VDW:
Ik heb alleen weerstanden, condensators nodig...

Ikke vervoer... |:-(

hier staat het al op de kalender:) moet eraan denken om even geld op te pakken, dat was ik vorig jaar dus vergeten...

kan de CO stand dus een galvawisp, en een pic programmer met externe voeding gebruiken?

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
Henry S.

Moderator

Als ze netjes gebouwd en werkend zijn.

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

kijk, dat zal het wel zijn, netjes zijn ze wel, maar werkend...
misschien dat er mensen zijn met veel tijd, die ze kunnen opknappen, anders is het spijtig van het geld, dan sloop ik de onderdelen er wel af. en dan gaan ze het ronde archief in;)

Op 2 maart 2009 20:18:29 schreef electro_freakz:
kijk, dat zal het wel zijn, netjes zijn ze wel, maar werkend...
misschien dat er mensen zijn met veel tijd, die ze kunnen opknappen, anders is het spijtig van het geld, dan sloop ik de onderdelen er wel af. en dan gaan ze het ronde archief in;)

Fabian, mocht je er niemand voor kunnen vinden heb ik er wel intresse in.

GJ_

Moderator

Op 13 februari 2009 16:16:27 schreef christiaan-elektro:
jah ik moet nog een vacuum tafel gaan maken..

Hou er rekening mee dat een standaard ventiel geen vacuum schakeld. In de meeste gevallen heb je dan ventielen nodig met externe pilot lucht aansluiting.

Ik heb nog wel 3 of 4 zgan stappenmotoren met encoder.

Op 2 maart 2009 20:23:46 schreef PD4VDW:
[...]

Fabian, mocht je er niemand voor kunnen vinden heb ik er wel intresse in.

allebei?

@kif: komt die mooie binaire klok er ook weer te staan? snap nu eindelijk hoe je zo iets moet aflezen:)

Zie net dat m'n (weekend)baas het erg leuk gaat vinden.. Werk er alleen op zaterdag. Afgelopen zaterdag weinig kunnen doen omdat er een collage niet was. Komende zaterdag al vrij gevraagd en gekregen. Binnenkort ook maar eens voor de 14e vrij vragen :P

@vervoer, ik geloof dat er een bus vanaf het Centraal station Den Bosch naar Autotron gaat. Lijn 90, weet alleen niet of ie op zaterdagen/nu ook nog rijdt.

(Heerlijk zo'n eigen auto, gaan en staan waar je wil.. :D)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

@electro, alle 2, wat moest je ervoor hebben?