het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

Anoniem

http://www.circuitsonline.net/aanbod/cat/7
gps voor bijna niks
ik heb er zelf ook nu een liggen (van hem gekocht)
staat ook op marktplaats http://link.marktplaats.nl/228777508

[Bericht gewijzigd door Anoniem op dinsdag 3 maart 2009 20:02:06 (23%)

Zijn dat modules om ergens in te bouwen of gps'en met scherm, alles erop en eraan , ready to use?

Henry S.

Moderator

Advertentie is verwijderd (en anderen van deze verkoper), CO is niet voor handelaren bedoeld.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ladenkastjes bij hornbach.

38 laden formaatje raaco alleen de prijs is maar 14 euro :) vaste prijs

LED there be light

soldeerstation uit china met temp regeling en gratis verzendkosten:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1874

Die zien eruit als Hakko/Aoyue klonen. Als de kwaliteit hetzelfde is en de punten compatible, dan is het wel een leuke deal.

Op 3 maart 2009 19:59:57 schreef Henry S.:
Advertentie is verwijderd (en anderen van deze verkoper), CO is niet voor handelaren bedoeld.

Brutus heeft hem net zo bruut weer teruggezet hoor :P
Overigens is het voor ons hobbyisten misschien toch wel leuk, GPS voor 15 euro.

If you want to succeed, double your failure rate.

Een 30 Watt soldeerbout voor $4.72 (= 3.72 euro). Het zal geen topkwaliteit zijn, maar voor die prijs...

edit: pas op, er lijkt een stekker met platte polen aan te zitten, ik weet niet of dat hier gaat passen!
_

[Bericht gewijzigd door 6502 op dinsdag 10 maart 2009 11:43:19 (25%)

Voor die prijs is 't op zeker weggegooid geld..
Ik trap er niet meer in, laat die Chinezen lekker hun eigen rommel houden.

tegenwoordig komt bijna elk apparaat uit al dat soort landen...

soldeerstation is denk ik zelfde als aoyue, maar voordeel van hier kopen is dat je de garantie ook nog eens erbij krijgt, die is bijDX ver te zoeken :(

lidl hier heeft digitale schuifmaatjes voor 9 euri :) weet niet of ze bij andere er nog zijn, ze lagen in op opruiming schap :P

Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl

Op 10 maart 2009 11:06:57 schreef 6502:
Het zal geen topkwaliteit zijn, maar voor die prijs...

Geen topkwaliteit? Ik heb er nog leukere ervaringen mee, laatst op vakantie moest ik even snel wat solderen, er was een conrad winkel in de buurt dus even snel zo'n boutje gekocht (en wat andere voorraden).

Na ongeveer 20 minuten solderen valt al het licht uit, het enige wat nog licht gaf was de soldeerbout, die stond roodgloeiend!!!

Ik bedoel slechte kwaliteit oké maar dit,nee. Koop liever een ersa of weller, ik heb hier nog een simpel boutje van minstens 20 jaar oud en die doet het nog steeds.

Omdat ik toch ook wat andere dingen van DX wilde bestellen heb ik er gelijk toch ook maar zo'n boutje bij gedaan. Kon 'm niet laten liggen voor die grijpstuiver... :)

Gewoon om te zien of het bruikbaar is, of dat het echt een prul is.

Een echte potentiële handverwarmer, zo zonder houder. Waarschijnlijk ook geen goede isolatie bij het handvat, dus geen koude handen meer(heeft ook wel wat in de winter!).

Henry S.

Moderator

Op 10 maart 2009 07:37:00 schreef Jochem:
[...]Brutus heeft hem net zo bruut weer teruggezet hoor :P
Overigens is het voor ons hobbyisten misschien toch wel leuk, GPS voor 15 euro.

En weer weggehaald.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 10 maart 2009 20:36:26 schreef 6502:
Omdat ik toch ook wat andere dingen van DX wilde bestellen heb ik er gelijk toch ook maar zo'n boutje bij gedaan. Kon 'm niet laten liggen voor die grijpstuiver... :)

Gewoon om te zien of het bruikbaar is, of dat het echt een prul is.

Ben benieuwd of het nou echt een 220V bout is met een 110V stekker, of een rare fout in de specs. Zou overigens best DJ-Floyo z'n ervaringen kunnen verklaren :P

Op 10 maart 2009 20:46:39 schreef Henry S.:
En weer weggehaald.

Dan ken jij brutus nog niet.

If you want to succeed, double your failure rate.

Al beter blokkeren of aangeven voor spam ..

Op 10 maart 2009 20:46:39 schreef Henry S.:
En weer weggehaald.

en weer terug.

Ehh henry, ik ben het wel een beetje met de policy eens: "geen handelaren daar", maar op zich vind ik het een leuke aanbieding voor de mensen hier....

[Bericht gewijzigd door rew op woensdag 11 maart 2009 09:44:10 (36%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Beetje reclame maken voor zen winkel kan ie ook door'n banner te laten plaatsen ..

help

Golden Member

Ik heb hier ook twee van die GPS modules liggen wel via Marktplaats gekocht maar voor die €15,- krijg je een leuk iets. En volgens mij verkoopt hij de modules niet echt als handelaar ze zijn over omdat de fix van de GPS te lang duurt voor klanten. Maar daarom niet minder interessant voor hobbyisten.

ja rare boel. Ik heb inmiddels nu gelezen waarom die er afgehaald wordt. Nou mis. Ik ben geen handelaar, noch via internet, noch winkel of dan wel via een andere manier.
Ik verkoop geen onderdelen. Deze spullen liggen hier, zou ze weg kunnen gooien, maar voor een zeer schappelijke prijs kan een knutselaar er nog wat van maken. In elk geval kan men via marktplaats ook benaderen indien hij er weer afgeknikkerd wordt. groet brutus

@Brutus: het enige dat je hier ooit gepost heb is een link draadloze fishfinder/gps in een topic. Op die link komt mijn virusscanner direct in actie :r

Zonnepaneeltje, Bij vraag en aanbod staat er (op sommige momenten) een zooi GPS units van Brutus. Of de lijst met postings ook de vraag-en-aanbod laat zien weet ik niet.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

begrijp dat je dus moet posten om niet als handelaar aangezien moet worden. Maar nu als je niets te posten hebt? Handelaren bieden waren aan, meer dan 1 soort, en verdienen daar op. Ik heb dit spul hier nog liggen en verdien er niets aan. Kost me alleen tijd en moeite om het naar de post te brengen. Ik vindt het zonde om dit weg te gooien, en kan daar een ander nog plezier mee doen. Dus wat zou daar op tegen zijn.?

maar goed, als de moderator het er weer af wil knikkeren doet ie maar, via marktplaats raak ik de laatste wel kwijt

gegroet

Op 11 maart 2009 16:24:01 schreef Zonnepaneeltje:
@Brutus: het enige dat je hier ooit gepost heb is een link draadloze fishfinder/gps in een topic. Op die link komt mijn virusscanner direct in actie :r

Die van mij niet, gewone site.

If you want to succeed, double your failure rate.

Dit topic is gesloten