Op 10 maart 2009 17:53:53 schreef Schimanski:
PINAUTOMATEN
Gelieve er rekening mee te houden dat er op dit moment helaas minimale mogelijkheden zijn om te pinnen bij Autotron Rosmalen.
Lees: "Onze pinautomaat is nog steeds buiten dienst." 
Een enkele handelaar kan een mobiel pinapparaat hebben, maar zorg gewoon dat je van te voren genoeg pint, zo moeilijk is dat niet. 
Vorig jaar gratis geparkeerd, het loket was al dicht. 
ik heb nog ontwerp van 2 jaar geleden voor een badge
.
je hoeft er alleen nog je naam erin te zetten
.

mooi
, als iedereen een soort button maakt met zijn naam erop en CO lid, dat kunnen nieuwe mensen elkaar makkelijker vinden 
Is die badge net als die oude philipsdozen dat je de onderdelen met veertjes boven het papier moet zetten? 
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Op 10 maart 2009 22:16:38 schreef Xenobinol:
Die Elex voeding op de badge met de bekende LED als spanningsreferentie
het is deze voeding http://www.circuitsonline.net/circuits/view/71 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Als je dan toch zo'n button op doet, print dan in ieder geval je naam er LEESBAAR op (lees: niet zoals bovenstaande voorbeelden). En de term 'CO' lijkt me wat overbodig??
Op 10 maart 2009 09:54:08 schreef RoelA:
En natuurlijk deze
En bedankt... Overigens wel de leukste (naast de originele) tot nu toe 
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
denk dat ik rond 1/2 uur daar ben
Als je bedoelt dat je er om 13:00 á 14:00 uur bent dan mag je wel opschieten, de markt sluit om 15:30 (stipt) en de koopjes zijn dan allang weg. De markt gaat om 9:00 uur open en ik zorg dat ik dan al in de rij sta. Ik zal er rond 8:30 zijn.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (20%)]
Wij vertrekken hier om 7.30, en we hopen er om 9.00 uur te zijn, is het da'n zo'n enorme rij om binnen te mogen?
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Op 11 maart 2009 13:35:52 schreef stefhead:
Wij vertrekken hier om 7.30, en we hopen er om 9.00 uur te zijn, is het da'n zo'n enorme rij om binnen te mogen?
Als om 9:00 uur de deuren open gaan is binnen 15 minuten de meute binnen, en de rij weg 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
@Jochem: als je het goed wilt doen moet je voor 7:00 voor de deur staan. Anders ben je echt te laat in de zaal en zijn alle koopjes al weg! Onderschat nooit hoe hard de koopjesjagende elektronicus kan lopen! 
Ingang gaat al om 08.00 open, markt pas vanaf 09.00, daartussen kun je alvast een kaartje kopen en een kopje koffie drinken in het restaurant.
KOFFIE??? en nog meer adrenaline door je lijf krijgen zeker? ik krijg nu al bijna een hartattack van het wachten 
Capt501
http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
Es effe kijken, ik rij hier rond 09.00 weg en dan ben ik hopenlijk zo rond ehmmm half elf of zo wel bij de kaartverkoop.
Neem ook me zwetskastje mee, op 434.600
Op 10 maart 2009 19:41:34 schreef bvbart:
Ik kom ook. Ik kan samenrijden met stefhead.
ok, sorry dat ik niet sneller heb gereageerd of je kon meerijden ja of nee (tis nee geworden want we gaan waarschijnlijk nog bij vrienden in den bosch langsgaan) maar ik heb vandaag strike gelegen in de zetel want ik heb een keelontsteking :s, hopelijk ben ik zaterdag weer de oude 
btw is er een goede busverbinding tussen de beurs in rosmalen en de brabanthallen? misschien krijg ik dan mijn ouders overtuigd dat ze de auto in rosmalen laten xd
mijn uur van aankomst weet ik nog niet, daar moet ik het eerst nog eens met mijn ouders over hebben want het is toch min. een uur en 3kwartiers rijden. Ik hoop toch voor 10 uur daar te zijn.