chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
De KIFkitjes gaan hard nu.
Ik heb al de nodige aanvragen binnen.
Aan de mensen die er 1 of meer willen, zou ik willen vragen om gelijk je adres mee te sturen.
Betaling doen we op de "Dick Best"manier.
Ik stuur het rekeningnummer wel mee, dus pas betalen als je de kit in goede orde ontvangen hebt.
Persoonlijk ga ik er van uit dat hier op het forum eerlijke mensen zitten.
De tussenstand;
Er waren er nog 28 na de beurs beschikbaar, er zijn er nu nog 15 over, na de eerste aanvragen.
klein is fijn
Moderator
Op 18 maart 2009 22:13:43 schreef Ledlover:
was me niet eerder opgevallen dat het SMD was.
Nee goh, wat had je dan van mij verwacht? 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 17 maart 2009 18:56:51 schreef Aart:
Ik kon vanwegen mijn werk niet naar Rosmalen (mijn vader was er wel
Das waar ook, heb nog even met hem gesproken!
Op 19 maart 2009 00:49:15 schreef chuckie:
De tussenstand;
Er waren er nog 28 na de beurs beschikbaar, er zijn er nu nog 15 over, na de eerste aanvragen.
OMG, we kunnen beter hier een webshop-hoekje maken, dit gaat inmiddels harder dan op de beurs zelf... 
@GJ_: poetslappen voor al die pekkige machines waar je normaal aan moet werken???
toch blijf ik dat vreemd vinden: er is ZO VAAK gezeurd over T-shirts.
(hier,hier en hier)
nu zijn ze er, koopt niemand ze... wellicht neem ik er nog 1 over, maar moet ff op de kleintjes letten: Kreeg afgl. maandag DEFINITIEF te horen dat mijn contract niet verlengd wordt.....
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (24%)]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 19 maart 2009 08:14:24 schreef GJ_:
Ik zit nog steeds met meer T-shirts dan ik de rest van mn leven zelf kan verslijten!
Bij elke KIFkit een gratis T-shirt? edit: mag niet van SparkyGSX hier onder... Of nee: verplicht een T-shirt meebestellen, betaald! 
[Bericht gewijzigd door Jochem op (11%)]
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik heb net maar 2 kitjes besteld, dan kan ik nog even oefenen met het prutsen met die veel te kleine SMD onderdeeltjes (al zijn deze nog relatief groot natuurlijk).
De T-shirts weg gaan geven vind ik wel een beetje een n**istreek naar iedereen die ze wel voor de normale prijs heeft gekocht, al was dat natuurlijk meer een donatie voor het forum.
@sparky? hoezo een donatie? op deze manier bekom ik al mijn T shirts tot ze uit elkaar beginnen te vallen, dan gaan ze mee de werkplaats in.
Daarna gaan ze dus als werkshirt door en vervolgens als poetslap tot ze verzadigd zijn...
neej optimale recycling hier.. Zo hek ik shirtjes die ECHT van ellende uit elkaar vallen als werkshirt... (de mooiste is degene met het losse boord en onderkant, waarbij je boord dus aan de ene kant van je hoofd blijft terwijl het gat aan de andere zeide is..
Op 19 maart 2009 07:55:17 schreef Jochem
MG, we kunnen beter hier een webshop-hoekje maken, dit gaat inmiddels harder dan op de beurs zelf...
Op de beurs was ik aan het zoeken naar printplaten op sterk water die in een bokaal zaten...
En heb er niet aan gedacht ernaar te vragen, ik ging er vanuit dat ze al op waren
klein is fijn
Moderator
Op 19 maart 2009 16:21:57 schreef watchout3:
Op de beurs was ik aan het zoeken naar printplaten op sterk water die in een bokaal zaten...
Hehe. 
+
+ H2O en een potje =
Simpelweg een kwestie van het stof eraf wassen na het zagen en schuren.
kon ik niet weten...
Kon toch zijn dat het een spelletje prinplaatje vissen was ipv eendjesvissen zoals op de kermis 
Op 19 maart 2009 16:36:54 schreef klein is fijn:
[...]Hehe.[afbeelding] + [afbeelding] + H2O en een potje = [afbeelding]
Simpelweg een kwestie van het stof eraf wassen na het zagen en schuren.
Heb je die printjes in China laten maken ?
Op 19 maart 2009 15:13:04 schreef SparkyGSX:
De T-shirts weg gaan geven vind ik wel een beetje een n**istreek...
D'r word niks weggegeven! Ik heb er geen honderden dus ze komen best op hoor.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik zeg ook niet dat het gebeurd, dat was meer een reactie op het bericht van Jochem wat er boven stond. Het lijkt me ook economisch gezien niet helemaal handig trouwens.
Als je er niet vanaf komt, kun je misschien T-shirts op gaan sturen naar mensen die Golden Member / Honourable Member zijn / worden?
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Op 19 maart 2009 08:14:24 schreef GJ_:
Ik zit nog steeds met meer T-shirts dan ik de rest van mn leven zelf kan verslijten!
Maar er komen toch nog meer beurzen? Anders wil ik er nog wel 2, maar ik moet zoekne welke maat het moet zijn.
VanDee
I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.
mijn maat dus, XXL .
Mijn dochter dacht hier gister ook dat ik een "misdruk" aan had van het desbetreffende t-shirt lijkt het lettertype van de onderste helft tekst wat "vervormd" 
Groeten, Bram
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 21 maart 2009 11:47:38 schreef VanDee:
Docent en 47 jaar, mijn maat dus, XXL.
Een docent die niet kan doseren? 
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Ik wacht nog steeds op een mailtje van GJ_ om te betalen enzo. Heb ik wat gemist of is het gewoon druk?
Sorry, maar het is:
1) DRUK 
2) ik zit nog op de verzendenveloppen te wachten 
Een rekening stuur ik gewoon mee. Ik neem aan dat CO'ers wel zonder problemen zullen betalen, ook achteraf. Ik mag toch hopen deze week wat te kunnen versturen.
MG, we kunnen beter hier een webshop-hoekje maken, dit gaat inmiddels harder dan op de beurs zelf...