Bah zo'n dood beest moet toch heel erg gaan stinken lijkt mij :r Hoe is hij daar dood gegaan ?

Op 17 juni 2009 00:21:09 schreef Techno Turk:
Bah zo'n dood beest moet toch heel erg gaan stinken lijkt mij :r Hoe is hij daar dood gegaan ?

nou ik heb deze scoop recentelijk 'gemarktplaatst' dus ik was geen getuige van de moord. Gezien het feit dat ie met zn kop richting de aansluitpinnen van de aan/uit schakelaar lag vermoed ik dat ie aan de 230v fase draad heeft zitten snuffelen. Dat zal m slecht bekomen zijn.

Hij was al zo lang dood dat er geen vlees of niets meer aan zat, enkel haar, verdroogd vel en een skeletje. Kortom, hij was al een tijdje dood...

En nu maar hopen dat die vliegenpoppen niet uitkomen :r
(die bruine dingetjes) Dat worden vast van die metallic blauwe of groene vleesvliegen!

Let op, die kunnen overal in die scoop zitten en dan denk je dat er ergens hoogspanning sproeit als die vliegen in de kast gaan bewegen >:)

Lijkt wel een jonge marter of wezel, zo aan het gebit te zien! Het lijkt echt een roofdierengebit en niet dat van een knaagdier.... Hmmm, kan ook een spitsmuis zijn, dat zijn insekteneters en nu is'tíe zelf door insecten opgegeten. Dat vlees zit in die maden

@alrik:

die draaiknop van illum (+aan/uit) heeft onder het dopje geen schroef zitten. Bodemplaat eraf, en dan zie je die lange plastic spaak naar de achterkant lopen. Ik heb die met inbussleuteltjes losgemaakt, maar dan kan de knop nog niet los. Hoe doe jij dit?

Getver lekker huisdiertje heb je daar Mark!
Maar de aan/uit knop is de enige knop die je er zo vanaf kan trekken. Hij zal wel redelijk vast zitten na al die jaren dus je moet redelijk hard trekken.

Vastgerot door het lijkensap???

Ben in ieder geval weer wat verder met het demonteren, heb de bnc bus er nog niet uitgehaald omdat ik weer een ander niet voorradig sleuteltje nodig had, maar het lijkt erop dat die bnc connector 1 deel is dat doorloopt naar het afgeschermde deel met de spoeltjes.

Ik heb in de service manual van de pm3311 gekeken, omdat die grotendeels hetzelfde is, en daar staat het nummer van het vervangende onderdeel: "5322 266 21002". Alleen zijn die onderdelen waarschijnlijk sinds de laatste ijstijd niet meer te koop.

http://www.monobrow.nl/blog/images/pm3310/pm3310_3.jpg

Iemand een suggestie waar ik zo'n connector vandaan zou kunnen halen?

Kan je bij benadering zegegn hoe lang die BNC is??

Zou je misschien iets met een verlenging kunnen doen??
Kopern buisje met een teflon-kern er op solderen...
Als je kunt draaien, is dat een makkie. Ik heb misschien nog een klein stukje teflon rondstaf liggen.
Za ook eens kijken of ik een BNC bulkheadplug heb met een lange nek.

/edit
Heb ik dus niet, wel een bulkhead naar SMA met vierkante flens (vier schroefjes om te monteren nodig) en een bulkhead naar RG??, maar ik weet niet of dat misschien 75 ohm is....

Hier mijn PM 3264. Dezelfde opbouw, maar vier kanaals, met daaronder een HP160A. Met buizen nuvistors en tunneldioden. Gebruikt maar 400 Watt en ik hoor de stofzuigeer niet meer >:)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (12%)]

vanaf de kop naar het draadeind ongeveer 58mm.

Kijk ik kan natuurlijk ook gewoon een "korte" bnc plug pakken, hoogwaardige bnc kabel in een koperen buisje stoppen en zorgen dat de aarde verbindingen van zowel de kabel als het koperen buisje goed gesoldeerd zijn aan elkaar.

uiteindelijk lijkt het doel van deze plug me met name interferentie uit de omgeving te minimaliseren.

Ik heb m'n vorige posting ge-edit