Ik heb 2 van die dingen gezien (weet even niet de exacte typenummers). 1 ervan in de meetopstelling die nog wordt verhuisd (met een tek 466 en een wat oudere mooie HP LCR meter). De ander op een karretje in de grote hal; die was al verkocht. Gezien de service en operator manuals hebben ze er veel meer van gehad.
Edit: tijdje terug nog een foto gezien van iemand die een beeldbuis als lamp gebruikt boven de eettafel (Karel?). En daarvoor eerst de ... laag aan de binnenkant moest wegschuren (met vloeistof meen ik me te herinneren).
Welnu, daar in heerlen liggen nog zat van die glazen omhulsels van beeldbuizen. Zeer decoratief te gebruiken
En nog helemaal blanco. B.v. 1 grote, zoals ik me kan herinneren van de foto of zeg 4 kleine hameg's naast elkaar. Lol.
Ook (in de "kantine") een hele verzameling complete beeldbuizen op display. Neem aan alles van daar.
Verzameling voornamelijk philips databoeken, hele plank vol. Zeg maar compleet. Verzameling philips ktv documentatie. K6,9 etc.
Verder herinner ik me nu nog een paar hele kleine scoop? buisjes. Uiteinde 2x3 cm of zo. En een hele zwik HP85 computers om gpib besturingen mee te maken. Met la's vol pods (hpib/roms/ram), twee floppy drives (ook gpib) etc. Ik ben er maar niet aan begonnen 
En nu weer on topic; m'n 7704A werkt weer.
[Bericht gewijzigd door
guidob
op 23 september 2012 23:11:16
(62%)