Veron-Rosmalen 2012

Oh , Ik heb het al gelezen gaat niet door

Shiptronic

Overleden

Op 22 februari 2012 22:49:14 schreef Roland van Leusden:
Ben m'n zolder aan het opruimen en heb zo'n 4 bananendozen vol die ik wel wil doneren aan de stand. Heb geen auto en kom het dus niet brengen. Had hierover al gemaild maar nog geen reactie gehad, mochten jullie het niet willen dan zet ik het wel in V&A gratis af te halen.
Moet echt deze maand weg, heb de ruimte nodig.

even contact opnenem met : http://www.circuitsonline.net/forum/user/6828

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
High met Henk

Special Member

HEEL misschien kan ik volgende week donderdag langskomen, nadeel is dat ik dan met >4500 kg door nederland toer (moet naar shiptronic toe)

dus echt HEEL erg wendbaar ben ik dan niet.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ik had jullie 200 netvoedingskes beloofd, ik zal ze naar Rosmalen brengen, kom ik daar ook es.
Dozen zijn wel pokke zwaar, maar zal er wel iets op vinden.

(net aankoop van 1.000 12v / 500 ma voedingskes gemist, zijn verkocht voor 25 euro, maar kon er niet omrijden))

Op locatie is een goederenlift en we hebben waarschijnlijk ook wel ergens een steekwagentje staan. Dus dat moet het probleem niet zijn.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
chuckie

Honourable Member

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

trouwens, als je daar om 6 uur aan komt rijden, kun je dan gewoon doorrijden? of moet je je melden als hulp? of nog wat anders?

High met Henk

Special Member

als je om 6.00 aangelopen komt... moet je buiten blijven tot de zaal open gaat als je geen polsbandje hebt..

Maar ik heb je vraag doorgestuurd, er blijkt echter voldoende handjes voor opbouwen dit jaar, maar kreeg dat pas vandaag door.

was je niet vergeten dus.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

dus geen hulp nodig met opbouwen?

dan kom ik namelijk gewoon om 9 uur.

chuckie

Honourable Member

Bedankt voor het aanbod Timberleek, maar in principe zijn er voldoende handjes zoals HmH al aangaf.

Ik heb vandaag ook de standplaats binnen gekregen en omdat ik vriendelijk verzocht heb ons weer op de oude plaats te deponeren is die wens ingewilligd en staan we dus weer op de bovenring d34,d35 en d36.

Natuurlijk zal er weer koffie en koek zijn en de mogelijkheid tot discuseren over de saturatie-graad van HmH met betrekking tot koekjes.

En natuurlijk over minder significante zaken zoals electronica...;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

vergeef mij aub de lichtelijke off-topic vraag van deze minder begaafde Belg.
Maar is Hertogenbosch een leuke winkelstad? Dan zet ik de vriendin daar af en kom naar de beurs en pik die later weer op?

Maar wie gaat dan al je aankopen dragen? ;-)

Men vindt den bosch een leuke winkelstad..... persoonlijk ik heb weinig met winkelen

Tidak Ada

Golden Member

Niet alleen winkelen, maar ook cultureel en hostorisch.

Let op: Er gaan vanaf de rondweg (gratis?) pendelbussen*) naar het centrum. Even op internet informeren waar die opstappplaatsen annex parkeerplaatsen plaatsen zijn....

*) in ieder geval in combinatie met parkeerticket.
Rijden in de stad is een ramp en in veel straten niet toegestaan.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 23 februari 2012 21:19:16 (11%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Persoonlijk vind ik Uden een leukere winkel stad dan den bosch, maar den bosch heeft wel zijn historische delen wat weer mooi is.
(Kom zelf uit Oss)

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
High met Henk

Special Member

koekjes? KOEKJES???

zei er iemand KOEKJES???

Joehooee, koekjes hier ben ik.... JOEHOEE

overigens ook op de stand: gratis knuffels

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik kom ook wel, al is het voor de koekjes (moet ik de pomp nog meenemen HMH?)

-
High met Henk

Special Member

als je wilt graag, kan ik eindelijk die oude etsmachine weer eens nieuw leven inblazen..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ik kom ook met 5 man :) !! okal vliegt me aandrijf-as er weer uit net als vorig jaar ~technoturk

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)
fred101

Golden Member

Ik ben ex-Bossenaar, ik hou niet van winkelen maar het is een mooie binnenstad. Parkeren is een drama en het centrum kom je met de auto zonder pasje niet in. Het makkelijkste is om haar op de parallelweg ( ex rosse buurt dus laat er niet alleen staan ;-) ) net achter het centraal station af te droppen, daar ben je in een paar minuten vanaf de snelweg A59, richting branbanthallen. Zij kan dan door het station over het spoor en ze zit midden in de stad.

Ik (en mijn ligstoel ) zijn er ook weer bij dit jaar. Ik moet de koekjes bewaken

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Mag ik niet in de ligstoel dit jaar?

Oh, en ik heb nog een gratis-knuffel-van-HmH-ticket over, wie hem wil mag hem hebben want ik gebruik 'm niet :D

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

Op 24 februari 2012 09:16:39 schreef Jochem:
[...]
Oh, en ik heb nog een gratis-knuffel-van-HmH-ticket over, wie hem wil mag hem hebben want ik gebruik 'm niet :D

Dat denk jij maar ;)

* High met Henk denkt dat het weer bijna beurs tijd is.....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik kom d'r weer niet onderuit he... http://www.uploadarchief.net/files/download/sadsmiley.gif

Ik hoorde wel dat KIF zich gepasseerd voelde bij de meeting laatst bij mij thuis. Hij mopperde toen hij weg ging dat hij helemaal geen knuffel van jou gehad had!

*evil grin*

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Jij mag die van mij hebben, Jochem :*

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †