Veron-Rosmalen 2012

High met Henk

Special Member

dit ruikt naar....

een GROEPSKNUFFEL!!!!

(met koekjes erbij)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Het gewone handje schudden lijkt bij de heren niet meer voldoende te zijn, ze willen knuffelen...

Nou, ik stel ook mijn knuffel gratis ter beschikking :D

Op 24 februari 2012 17:44:35 schreef High met Henk:
dit ruikt naar....

een GROEPSKNUFFEL!!!!

(met koekjes erbij)

Of een broodje Unox :9

[Bericht gewijzigd door Kareltje op vrijdag 24 februari 2012 17:57:18 (40%)

Henry S.

Moderator

Pfff... bij die gortdroge unoxbroodjes heb je een liter vocht (bij voorkeur bier) nodig. ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
High met Henk

Special Member

broodje unox en groepsknuffel = overal broodje unox saus...

Maar we hebben een robot om dat allemaal op te ruimen begreep ik...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 24 februari 2012 18:08:19 schreef High met Henk:

Maar we hebben een robot om dat allemaal op te ruimen begreep ik...

"project under construction" Johnny heeft nog geen armen :(

Op 24 februari 2012 18:04:29 schreef Henry S.:
Pfff... bij die gortdroge unoxbroodjes heb je een liter vocht (bij voorkeur bier) nodig. ;)

En hij heeft ook nog geen rijbewijs

Het word snel tijd dat het 10 maart wordt, zie ik. Zelfs de mods doen mee aan de compleet offtopic slowchat hier. :D

@Kareltje verblijf je in het motel? zoja heb je een kamer van 2?

En inderdaad word kei gezellig heb zelf niet zo veel nodig maar wie weet tegen die tijd duurt nog een kleine maand :D en dan is het zo ver.

Is er geen ruiltopic? Of kijk ik er overheen?

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl

Op 24 februari 2012 18:16:08 schreef TheCrazyInventor:
Het word snel tijd dat het 10 maart wordt, zie ik. Zelfs de mods doen mee aan de compleet offtopic slowchat hier. :D

Wat is er offtopic aan? het gaat toch alleen maar over de beurs in Rosmalen.

@RoboticPro: Nee, want ik ben er s'middags weer snel vantussen, en het is maar een half uurtje rijden.

Ik ben dit jaar waarschijnlijk ook weer van de partij!

En als dat allemaal doorgaat, heb ik eventueel nog wel een paar plaatsen vrij in de auto, dus als er iemand vanuit Arnhem of omstreken mee wil, hoor ik het wel.

@shiptronic: dat barrel is trouwens, tot mijn grote verbazing, in een keer door de APK gekomen dit jaar. Die keurmeester had nog geen koffie op, denk ik...

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Dit jaar voor mij de 3e editie. Indien er nog mensen uit de omgeving turnhout mee willen rijden, ik heb nog 4 plekken vrij

Op 24 februari 2012 18:21:55 schreef Kareltje:
[...]
Wat is er offtopic aan? het gaat toch alleen maar over de beurs in Rosmalen.

Was geen verwijt hoor, ik maakte een grapje. :)

Maar posts waarin men het heeft over de droogheid van unox broodjes, koekjes en groepsknuffels passen niet echt in een topic genaamd "Veron-Rosmalen 2012", in mijn ogen.

fred101

Golden Member

Hoe denk je dat die stand tot stand komt ? Die is van HMH, een voorwaarde was dat hij geknuffeld zou worden en er een voldoende voorraad koekjes is. Hartstikke on toppic dus. Die unox is wel off topic ;-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Uiteraard wel, mensen die er nog nooit geweest zijn krijgen een beetje een indruk van wat voor volkje ze zijn te verwachten. Ze kunnen dan een afweging maken of ze daar wel bij willen zijn.

Die unox is wel off topic

Vind je? Kijk eens in het topic van vorig jaar, en tel daar eens alle "Unox" woorden

Wel, Kareltje, dan heb je nog maar een paar weken om hem vanalles bij te leren. Zo'n persoonlijke chauffeur-mode lijkt mij een nuttige toevoeging. Als hij me naar huis rijd krijgt ie van mij zo'n mooi petje :P

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Nou....als je hem straks ziet, zie je ook de lakschade op diverse plaatsen door zijn diverse aanrijdingen.
En dat nog zonder auto.
En voor het zover is, rijd ikzelf misschien al in een robotgestuurde scootmobiel >:)

Misschien ook geen gek idee om de CO-Badge nieuw leven in te blazen:
http://digi-online.net/dump/co/co_badge/badge.php

Is er trouwens een mogelijkheid om motorkleding bij de stand te leggen? Best lomp en warm om mee te blijven lopen.
Dat is, uitgaande dat we geen sneeuw, ijzel of orkanen hebben die dag

Totale beginner

Golden Member

Ik hoop dat ik dit jaar een logic analyser kan vinden, het zou een mooie aanvulling zijn bij de scope voor alle digitale projectjes. Ben dus zeker vroeg van de partij.

Is de CO badge voor alle CO leden bedoelt of enkel voor mensen die helpen aan de CO stand?

[Bericht gewijzigd door Totale beginner op vrijdag 24 februari 2012 19:53:37 (22%)

Alle leden natuurlijk. De stand-CO'ers hebben er al een sinds ik naar de beurs ga.

Juist leuk als herkenning

Juist ook de leden. Achter de stand lopen we meestal wel met kaartjes. Maar het is ook handig als we weten wie tegen ons praat...
Niets ten nadele, maar mensen staan er soms niet bij stil dat wij hun niet kennen als zij ons wel (her)kennen...

@HMH, je wil er wel een smeerboel van maken he. Knuffels met koekjes (daarna: kruimels), knuffels met broodjes unox + saus (naja, smeerboel).

[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 24 februari 2012 20:41:23 (23%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 24 februari 2012 17:44:35 schreef High met Henk:
dit ruikt naar....

een GROEPSKNUFFEL!!!!

(met koekjes erbij)

Mijn groepsknuffel heeft je wel aangestoken he ;-)

p.s. nog mensen regio amersfoort die gaan ?????

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Ja, inderdaad, badges voor de leden. Anders krijgen we weer van die verslagen in de zin van 'ik heb Jochem nog achter de stand zien staan', en dat ik dan denk: 'wie was jij in godsnaam'?

Fijn dat iedereen elkaar gevonden heeft met die knuffels. Ga ik ondertussen wel koffie zetten. :)

If you want to succeed, double your failure rate.
Schimanski

Golden Member

Voor de knuffelaars.
http://www.uploadarchief.net/files/download/hugs.jpg

En ik ben natuurlijk ook dit jaar weer aanwezig.

@jochem, Ik zal een jerrycannetje water meenemen, scheelt een hoop geloop. Want zo'n Senseotankje is zo leeg.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

@RoboticPro:
duurt nog een kleine maand :D

klein maand ? :P is al over 2 weken

[Bericht gewijzigd door Techno Turk op zaterdag 25 februari 2012 02:26:06 (10%)

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)

@Mans: goed idee, ik geloof dat Fred het daar ook al over had, of was jij dat?

If you want to succeed, double your failure rate.