Zit er eigenlijk PM op dit forum?
Ik woon in Eindhoven en wil de verzendkosten in ieder geval wel delen met andere mensen uit Eindhoven.
Klik op de nickname en je ziet het emailadres van die betreffende gebruiker. Deze moet zijn mailadres wel als "zichtbaar" hebben aangevinkt.
Als er mensen willen poolen voor de verzendkosten in de omgeving van Haarlem/Zandvoort, dan laat maar weten!
Gr,
Ben
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
@Free. Mijn kitje mag ook naar Rosmalen.
Als het lukt wil ik het ophalen, maar dat is nog niet zeker. Ik heb die dag andere verplichtingen maar ik probeer wat te regelen.
Kan het ook naar mijn huisadres worden verstuurt?
Kosten worden natuurlijk vergoed.
Ik lees het wel.
Klik op de nickname en je ziet het emailadres van die betreffende gebruiker. Deze moet zijn mailadres wel als "zichtbaar" hebben aangevinkt.
@Hugo, mijn e-mail adres is momenteel niet openbaar kan ik dit nu nog wijzigen en zo ja hoe?
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (32%)]
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
een update
Jim Williams PulseGenerator MK-II
Top view
Bottom View
De boel is herschikt om een zo groot mogelijk massaoppervlak te hebben teneinde een waveguide te construeren.
Zie dit topic :
De waveguide is 750 degrees lang and 50 ohms. 25 mil track in een 8 mil gap
Je kan het gebruiken of niet.
Installer je R1 bovenaan dan heb je een MK-I
installer je R1A onderaan en sluit je de soldeerbrug aan de behuizing van de transistor dan heb je een MK-II met waveguide.
Bord order vertrekt morgen.
Vrijdag zijn alle onderdelen aangekomen van digikey.
Animal64
Dit bericht is gepost met 100% gerecyclede electronen.
Hoi Free,
Dat is het betere werk, ziet er prima uit. Die van mij mag je doorsturen naar Rosmalen. Probeer hem daar wel op te pikken.
Rene
Druiloor
Opgepast: MaartenBakker citaat: "ruik ik een troll die per ongeluk met de arreslee meegelift is" :
Ik zou mijn twee bestelde pulsers graag thuis willen ontvangen. Rosmalen is nog even een vraagteken.
@Free, is dat email adres in je profiel gekoppeld aan je PayPal account?
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Domme vraag, waar free uit veiligheidsoverwegingen geen antwoord op moet geven !
Herhaal de vraag middels een directe mail !
free_electron
Silicon Member
The Jazz is on ! ( zoals Hannibal plachtte te zeggen )
Ik heb gisteren de bordjes ontvangen uit 'sina'.
De lijst hieronder is wat ik nu heb. Jullie gaan straks een PM ontvangen met daarin de instructies.
als er naast je naam in de kolom PM de tekst PM komt te staan is ie verzonden
Eenmaal je betaald hebt en ik de info van paypal heb komt er PAID te staan ook.
ik vul dan ook de correct uiteindelijke mix in van wat je besteld hebt.
eenmaal de boel verzonden is komt er ook SHIPPED te staan.
Kit Cal PCB PM : PAID : SHIPPED : Rosmalen
Aart : 1x : : : !! : : :
Animal64 : : 1x : : PM : : :
Bas Smit/big bang : : 2x : 2x : PM : : :
Benst : : 1x : : PM : : :
Blackdog : 1x : : : PM : : :
carpin : : : 1x : !! : : :
Druiloor : 1x : : : !! : : :
erelder : : 1x : : PM : : :
esofx : : 1x : : PM : : :
Flash2b : : 1x : : PM : : :
Ghole : 1x : : : PM : : :
GuidoB : 1x : : : PM : : :
Haasje39 : : 1x : : PM : : :
Henry S : 1x : : : PM : : :
Hewlett : 1x : 1x : : !! : : :
Hugo Welther : 1x : : : PM : : : *
jabo49 : 1x : : : PM : : :
Jeroen : : 1x : : PM : : : *
knifter : 2x : : : !! : : :
Mr.Snuggles : : 1x : : PM : : :
Roland van Leusden : 1x : : : PM : : :
Spikee : : 1x : : !! : : :
Squant : : 1x : 1x : PM : : :
stijntje : : 1x : : PM : : :
Tinus016 : : 1x : : PM : : : *
Theuno : : 1x : : PM : : :
WaterMelon : : 1x : : PM : : :
ZORG DAT JE EMAIL ZICHTBAAR IS !! ANders kan ik geen PM sturen !!!
bij de mensen waar er !! staat kan ik geen PM sturen aangezien hun email niet zicht baar is ...
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
free_electron
Silicon Member
De scoop is gekend !
Een 33GHz bandbreedte, 80Gs/s DSA-X93204A courtesy of Agilent. Vriendendienstje ... Door het feit dat dit een actie is samen met een ander 'groot' forum waren ze bereid om mij er ene uit te lenen...
-WARNING- Als je dat modelletje gaat opzoeken zorg dat je neerzit... Dit is ver over de categorie van toestellen waarvan je ogen gaan tranen... De meeste mensen wonen in een huis dat goedkoper is dan dit ding...
Dat zal elke twijfel wegwerken over wat de Jim Williams pulser echt levert als puls , en , bewijzen dat wat jij ziet op jouw scoop de limiet is van je scoop en niet van de pulser .
[Bericht gewijzigd door free_electron op (10%)]
Switching Power
Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
Ik heb dit topic helemaal gemist, maar als er nog kitjes over is zou ik er ook graag 2 bestellen met het blackmagic spul er al op.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Free, ik ben gaan kijken, maar zelfs als je zit kan je omvallen...
What the heck... als ik al tussen de opties neus vind je zware prijzen.
Link naar Agilent
Bvb memory upgrade van 2gig: 40000euries....doing.
Zie maar dat je daar geen knoppeke van stukdraait.
Er gaan er wel veel trots zijn dat ze een Calplot in handen hebben die uit dat ding gerold is, supertof dat je dat wilde/kan regelen hebt!
Respect!
- - big bang - -
Bah, een 33 GHz oscilloscoop met zo te zien N-type aansluitingen. Ik kan nog geeneens zien waar ik de golfpijp van m'n DUT ertegenaan moet bouten! 
[Bericht gewijzigd door alex278 op (13%)]
free_electron
Silicon Member
Op 16 februari 2013 17:08:23 schreef alex278:
Bah, een 33 GHz oscilloscoop met zo te zien N-type aansluitingen. Ik kan nog geeneens zien waar ik de golfpijp van m'n DUT ertegenaan moet bouten!
ik kom persoonlijk af om je een lel rond de oren te geven ! N-connectors <eyeroll> T'is geen lampenbak he jongen ! Dat zijn 3.5 mm reverse SMA connectors ! Peperduur ! en je hebt speciale probes nodig die daar op aansluiten: de probe krijgt spanning en digitale communicatie via 6 pinnen linksonder elke ingang. De probe wordt vastgedraaid met een momentsleutel...
Deze scoop kan een sinus met een periode van 30 picoseconden perfect weergeven... Hij heeft zelf een 'calibrator' aan boord die een puls met 15 picoseconden stijgtijd maakt ik vraag me af hoe ze dat gemeten hebben... deze scoop is de snelste ... hmmm kip-ei probleem
Ik kn persoonlijk verchillende van die gasten bij Agilent. Doordat ze veel 'reclame' krijgen op 'dat andere forum' en daar ook al verschillende keren zeer hi-end scoops naartoegestuurd hebben (13Gh beestjes) wilden ze wel meewerken. ?Ik ga dus volgende week vrijdag , of de maandag erop met al die pulsertjes naar Agilent headquarters hier in Santa Clara waar ze gaan gemeten worden , door mij, op die machiene. Fotoverslag volgt... Ik heb speciaal toestemming moeten vragen om foto's te nemen. Video mocht niet.
Screencapture zijn geen probleem , maar foto's van de zaal waar die scoops staan is een ander paar mouwen... daar staat waarschijnlijk nog andere apparatuur waarvan het bestaan nog geneens vermoed wordt...
Der gaat niemand moeten twijfelen aan zijn calibratieplot... der is niks sneller ( op de 16kanalen 60Ghz Agilent , maar dat is een Sampling scope.... de DSA is een echte realtime scoop. )
als wat je ziet op jouw kijkpijp niet overeenkomt : jouw fout, niet die van mijn pulsgeneratortje 
Het 16 kanalen 60Ghz beest :