denken jullie dat het ook zo kan? Dan doe je het met een voltage controller en kan je di emicrocontroller voor dit gedeelte iig skippen.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op za 15-06-2002 19:38:18 schreef Bernd:
nah vat het nou niet verkeerd op,maar denk jij (eerlijk zeggen) dat het slimmer is om asm tal te gaan leren ipv JAl?
Met de huidige ervaring met asm is het zeer handig als je dat kent, dus ik ben natuurlijk wat bevooroordeelt. Maar zoals je zelf zegt zul je het waarchijnlijk maar heel miniem gebruiken, en dan gaat dat in verhouding teveel werk kosten om dat te leren idd.
ja maar de uC gaat er niet uit als je dat bedoelt. Alleen is dest dermate simpel dat ik dat in JAL kan schrijven ookal wordt dat overal afgezeken op de een odf andere manier. Ik red me voor de rest wel met JAl denk ik zo.
Bedankt voor je advies!
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op zo 16-06-2002 21:33:28 schreef Bernd:
ookal wordt dat overal afgezeken op de een odf andere manier.
Laat iedereen maar kletsen en doe wat je zelf graag wilt en kunt.
Bedankt voor je advies!
Graag gedaan!