Ik heb een Fluke met die knopjes maar die moet ik eens flink schoonmaken, hij begint behoorlijk te verlopen (ook tijdens een meting).
(Ook gratis, ik moest hem op de zaak weggooien, stom dat ik de handheld scoop van Fluke heb hergebruikt: die moest eigenlijk ook weg).
Gisteren deze gevonden*:
Twee maal 150cm en 2x 120cm LED TL-balken. Wel vreemd dat er geen ophangmodelijkheid is voorzien. Alles zit gepopnageld en intern zit bedrading maar aan de buitenkant zit ook een stuk (230V 3 aderig?) snoer, misschien van de ingangsstekker rechtstreeks naar de uitgangsstekker?
En hoe heten deze connectoren? Mijn Philips PSI300 Solarinverters gebruiken dezelfde aansluiting en ook het koppelstuk (waarmee je twee inverters of TL-balken aan elkaar kunt koppelen met vrijwel geen tussenruimte). Gisteren twee getest met het Philips aansluitsnoer en die 2 doen het prima. (Ik geloof dat ze GST/18 heten, al dan niet van Wieland. Moet nog een goedkoop adresje zien te vinden, anders kan ik net zo goed nieuwe LED TL-balken kopen (tot dusver altijd ~10 euro voor balk + spatwaterdichte behuizing van 1,20m waar gewoon een kroonsteentje in zit)).
* Gevonden als in 2 lagen buiten terrein van een winkel (poging om ze te jatten? Hardhandig er neer gemieterd door medewerkers?) en 2 erbinnen. Alle 4 in veiligheid gebracht en vandaag gevraagd of ze ze terug wilden of dat ze inderdaad weggegooid zouden worden (ze lagen buiten in weer en wind) en hier werd bevestigd dat ze niet buiten hadden gelegen als ze nog gebruikt moesten worden.