Hi,
Wat nu mijn setje draad is, komt ook van een reparatie werkplaats, via mijn Broer gekregen.
Waar ik vroeger werkte, hadden wij vele groene plastic rolletjes zoals op mijn rekje, maar ik denk alleen meer kleurtjes...
Ze stonden gewoon op een plank in de kast en op de plank er onder de dikkere versies van Belden, alleen waren die normale bundeltjes dat dan puur koper.
Wat ik al zij, wat ik nu heb, daar ben ik blij mee en als de belastingdienst lief is voor mij dit jaar, dan vul ik dit rekje met volle rollen aan.
Dat worden dan de kleuren wit en blauw omdat deze op zijn.
Van het dikkere draad heb ik nu bijna niets meer, wat ik bij me had in mijn service set, mocht ik hebben toen ik weg ging.
Jammer dat ik mijn goed gevulde gereedschapkoffer toen niet mocht meenemen, dan had ik ook een mooie scoop meter van Fluke gehad en wat ander mooi spul.
Blij dat ik daar toen weg ging, zeker 20 jaar daar met plezier gewerkt en veel geleerd, daarna ging er steeds meer gewerkt worden volgen het moderne "managing stijl"
Maar dat is te veel of topic.
Gratis, schenking
Dit moet misschien in V&A... omdat ik ruimte nodig heb nog een paar computers redelijk die goed werken, i5 typen intresse?
Als ik dat in V&A doe krijg ik een hoop gezeur/gezever aan mijn kop net als b.v. Marktplaats, voor gezever heb ik geen tijd namelijk.
Ja het zijn ouder typen, maar als het niet goed werkt doe ik het niet weg, meeste zijn DELL met W7 volgende week maak ik een lijstje, e-mail maar.
Groet,
Bram