Met chauffeur, beide dagen...
(Ik verwacht Roland van de vorige keer weer te strikken...)
Dit topic is gesloten
Golden Member
Met chauffeur, beide dagen...
(Ik verwacht Roland van de vorige keer weer te strikken...)
Zou ik er zaterdag 29 oktober ook nog bij kunnen ?
Honourable Member
Mooi, ik zie dat ik voor beide dagen al op de lijst sta ik ben van de partij.
Golden Member
Ik heb de mails verwerkt. Komende week ben ik even afwezig op CO maar er kan gewoon gemaild worden, het duurt alleen paar dagen voor je antwoord krijgt en ik de lijst heb bijgewerkt.
Dienstmededelingen
- GerardMonique zoekt nog vervoer uit R'dam Lombardijen.
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam
[Bericht gewijzigd door Schimanski op 8 oktober 2016 14:31:10 (56%)
Golden Member
Jinny is -met- chauffeur Mans, dus twee...
Alleen trek ik de afstand niet...
[Bericht gewijzigd door Jinny op 1 oktober 2016 17:09:26 (29%)
kan bijna niet wachten! Maar zijn de medegangers meer van het zoet of het zout? Wil lekker een berg pittige gehaktballetjes maken en meenemen!
Moeite waard??
Wil lekker een berg pittige gehaktballetjes maken en meenemen!
Yep, dat is zeker de moeite waard.
Special Member
Ik ben van zoet en zout, maar wat minder van pittig. Geen probleem hoor, ik probeer ook wel zo'n balletje als het uitkomt
Golden Member
@Katz:
Hangt er vanaf wat je onder pittig verstaat. Mijn scoville acceptatie ligt vrij hoog, maar die van Maarten is bijna 0. Ik zou dus maar even rekening houden met waarden tussen 0 en een gemiddelde waarde en een aantal balletjes zonder....
In het algemeen zorg ik voor een pan soep.
Goulashsoep, stevige kippensoep of met de kerstspecial erwtensoep (Misschien deze keer een bruinebonensoep?).
Kooktoestel is aanwezig!
Denk dat ik voor de algemene veiligheid maar 2 soorten ga maken!
Golden Member
@Maarten , dus een lekkere Vindaloo curry is niet aan jou besteed ?
Golden Member
'Kip à la vleermuis' (ayam paniki) ook niet
Oh, Sup brenebon kan ook al niet
Golden Member
Mijn scoville acceptatie ligt ook hoog, geen punt...
Ik sta op de lijst "onder voorbehoud" omdat ik vanwege een medisch falen niet goed uit de voeten kan en regelmatig even moet zitten. Op de Rosmalen beurs kon ik af en toe even op mijn rollator zitten. Nou lijkt me een rollator in de "varkensstallen" met niet al te brede paden mij geen elegante oplossing. Met een bureaustoel door de paden ook niet. Ik heb nog een lichtgewicht laag aluminium krukje, dat zou kunnen.
Dus heeft er iemand van de aanwezigen bezwaar dat er af en toe iemand (ik dus) voorbij komt die mogelijk even op je schouder leunt, als je laag bij de grond zit, en er voorbij wil?
Of me incidenteel wil helpen met iets te verplaatsen wat voor mij te zwaar (>10KG) is.
TonHek
P.s. mijn vrouw gaat iets maken om de inwendige mens te plezieren. Wat het wordt? Geen idee! Daar kan je alleen daar achter komen. (Als jullie tenminste geen bezwaar hebben op mijn bovenstaande vragen )
IK heb dit topic weer eventjes gemist en zou graag op 29 okt erbij willen zijn dan kan ik ook gelijk gerard monique meenemen.
Golden Member
Eh, wordt het een schransbijeenkomst?
Overigens ben ik dol op vindaloo curry , trouwens een echte thaise vissoep is ook niet te versmaden.
En als mijn goede vrouw tijd heeft kan ik ook helpen met het afdekken van de overgebleven spullen ( tegen het dakdekkersgeweld).
En TonHek. De paden zijn tamelijk smal en er zijn wat nare op/afstapjes.
Maar wij zijn met maximaal 25 uitermate stoere bonken en een bonksteresse dus jij kunt, al dan niet met hulp overal komen.
Vergeet niet een hoofdlantaarntje of zaklantaarn mee te nemen daar het in de onderdelenruimte vrij donker is.
Gezien het extra aanbod met ik met sparen begonnen.
Ook net een mailtje verstuurd voor 24 december (onder voorbehoud i.v.m. m'n werk)
En als het nodig is kan ik mijn straalkannon weer inzetten
Golden Member
Dat laatste zou bijzonder welkom zijn
edit:
Jij ook natuurlijk!
/edit
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op 2 oktober 2016 17:47:52 (33%)
Golden Member
ik zou ook wel eens willen mee gaan.
de 29ste dan, echter staat er ook nog een whisky proeverij op de rol. dan even afwachten of die dan niet de 28ste is ( is zeker op een vrijdagavond ), want dan lijkt het mij niet erg verstandig om 's ochtends vroeg in de auto te stappen .
komende week wordt die datum duidelijk.
mocht het mij lukken, kan ik evt vanuit richting zwolle iemand meenemen indien gewenst.
Als er plaats is, kom ik graag op beide dagen. Mail gestuurd.
Groeten, Bert
Mail gestuurd voor oktober.
Zal onderweg in Ysselstein wat Limburgse Vlaaien scoren voor bij de koffie.
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde soort?
Golden Member
"Begrafenisvlaai"? Lekker met pruimedanten!
Dit topic is gesloten