Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Jinny

Golden Member

Met chauffeur, beide dagen...
(Ik verwacht Roland van de vorige keer weer te strikken...)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Zou ik er zaterdag 29 oktober ook nog bij kunnen ?

pietplof

Golden Member

Het elektronisch berichtje is zojuist verzonden.

festina lente
Hewlett

Honourable Member

Mooi, ik zie dat ik voor beide dagen al op de lijst sta :-) ik ben van de partij.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Schimanski

Golden Member

Ik heb de mails verwerkt. Komende week ben ik even afwezig op CO maar er kan gewoon gemaild worden, het duurt alleen paar dagen voor je antwoord krijgt en ik de lijst heb bijgewerkt.

Dienstmededelingen
- GerardMonique zoekt nog vervoer uit R'dam Lombardijen.
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam

deelnemers

[Bericht gewijzigd door Schimanski op zaterdag 8 oktober 2016 14:31:10 (56%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Jinny

Golden Member

Jinny is -met- chauffeur Mans, dus twee...
Alleen trek ik de afstand niet...

[Bericht gewijzigd door Jinny op zaterdag 1 oktober 2016 17:09:26 (29%)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

:) kan bijna niet wachten! Maar zijn de medegangers meer van het zoet of het zout? Wil lekker een berg pittige gehaktballetjes maken en meenemen! :)
Moeite waard??

Wil lekker een berg pittige gehaktballetjes maken en meenemen!

Yep, dat is zeker de moeite waard.

maartenbakker

Golden Member

Ik ben van zoet en zout, maar wat minder van pittig. Geen probleem hoor, ik probeer ook wel zo'n balletje als het uitkomt :)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

@Katz:

Hangt er vanaf wat je onder pittig verstaat. Mijn scoville acceptatie ligt vrij hoog, maar die van Maarten is bijna 0. Ik zou dus maar even rekening houden met waarden tussen 0 en een gemiddelde waarde en een aantal balletjes zonder....

In het algemeen zorg ik voor een pan soep.
Goulashsoep, stevige kippensoep of met de kerstspecial erwtensoep (Misschien deze keer een bruinebonensoep?).

Kooktoestel is aanwezig!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Denk dat ik voor de algemene veiligheid maar 2 soorten ga maken!

bprosman

Golden Member

@Maarten , dus een lekkere Vindaloo curry is niet aan jou besteed ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

'Kip à la vleermuis' (ayam paniki) :9~ ook niet ;)

Oh, Sup brenebon kan ook al niet >:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jinny

Golden Member

Mijn scoville acceptatie ligt ook hoog, geen punt...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Ik sta op de lijst "onder voorbehoud" omdat ik vanwege een medisch falen niet goed uit de voeten kan en regelmatig even moet zitten. Op de Rosmalen beurs kon ik af en toe even op mijn rollator zitten. Nou lijkt me een rollator in de "varkensstallen" met niet al te brede paden mij geen elegante oplossing. Met een bureaustoel door de paden ook niet. Ik heb nog een lichtgewicht laag aluminium krukje, dat zou kunnen.

Dus heeft er iemand van de aanwezigen bezwaar dat er af en toe iemand (ik dus) voorbij komt die mogelijk even op je schouder leunt, als je laag bij de grond zit, en er voorbij wil?
Of me incidenteel wil helpen met iets te verplaatsen wat voor mij te zwaar (>10KG) is.

TonHek
P.s. mijn vrouw gaat iets maken om de inwendige mens te plezieren. Wat het wordt? Geen idee! Daar kan je alleen daar achter komen. (Als jullie tenminste geen bezwaar hebben op mijn bovenstaande vragen :-) )

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

IK heb dit topic weer eventjes gemist en zou graag op 29 okt erbij willen zijn dan kan ik ook gelijk gerard monique meenemen.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
pietplof

Golden Member

Eh, wordt het een schransbijeenkomst?
Overigens ben ik dol op vindaloo curry , trouwens een echte thaise vissoep is ook niet te versmaden.

En als mijn goede vrouw tijd heeft kan ik ook helpen met het afdekken van de overgebleven spullen ( tegen het dakdekkersgeweld).

En TonHek. De paden zijn tamelijk smal en er zijn wat nare op/afstapjes.
Maar wij zijn met maximaal 25 uitermate stoere bonken en een bonksteresse dus jij kunt, al dan niet met hulp overal komen.
Vergeet niet een hoofdlantaarntje of zaklantaarn mee te nemen daar het in de onderdelenruimte vrij donker is.

Gezien het extra aanbod met ik met sparen begonnen.

festina lente

Ook net een mailtje verstuurd voor 24 december (onder voorbehoud i.v.m. m'n werk)
En als het nodig is kan ik mijn straalkannon weer inzetten :-)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Tidak Ada

Golden Member

Dat laatste zou bijzonder welkom zijn ;)

edit:
Jij ook natuurlijk! ;)
/edit

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 2 oktober 2016 17:47:52 (33%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
dijkmane

Golden Member

ik zou ook wel eens willen mee gaan.
de 29ste dan, echter staat er ook nog een whisky proeverij op de rol. dan even afwachten of die dan niet de 28ste is ( is zeker op een vrijdagavond ), want dan lijkt het mij niet erg verstandig om 's ochtends vroeg in de auto te stappen :-).
komende week wordt die datum duidelijk.
mocht het mij lukken, kan ik evt vanuit richting zwolle iemand meenemen indien gewenst.

In no Sense, Nonsense
Bert_Camper

Golden Member

Als er plaats is, kom ik graag op beide dagen. Mail gestuurd.

Groeten, Bert

Mail gestuurd voor oktober.

Zal onderweg in Ysselstein wat Limburgse Vlaaien scoren voor bij de koffie.
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde soort?

Tidak Ada

Golden Member

"Begrafenisvlaai"? Lekker met pruimedanten! :9~

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten