BoemRook; kersen en slagroom dus heul veul kilocalorieën en dat heb ik nodig voor de barre tocht van Deurne naar huis.
Dan moet ik mijn goede vrouw Maria uitleggen wat ik allemaal wil/kan doen met de aangeschafte spullen.
Dit topic is gesloten
Golden Member
BoemRook; kersen en slagroom dus heul veul kilocalorieën en dat heb ik nodig voor de barre tocht van Deurne naar huis.
Dan moet ik mijn goede vrouw Maria uitleggen wat ik allemaal wil/kan doen met de aangeschafte spullen.
Heer Plof, is daarvoor een glas goede LBV port niet veel beter geschikt?
Golden Member
Als ik genoemde explicatie thuis zou moeten geven heb je volkomen gelijk maar genoemde echtgenote gaat mee naar Deurne en dus ook weer mee terug.
In de auto, op de terugweg ( bijna 180 minuten) wil zij uitleg en tijdens het rijden een fraaie port consumeren levert vermoedelijk wat problemen op.
Sorry voor de wat late reactie, maar is er nog een plek vrij voor 29 oktober?
Golden Member
Ik heb de mails van afgelopen week verwerkt.
Dienstmededelingen
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam
[Bericht gewijzigd door Schimanski op dinsdag 25 oktober 2016 11:01:33 (75%)
@Schimanski:
Ik zie dat ik voor de 24 Dec. niet bij staan, en kan dan met Leendert Both of Etiolate meeliften.
MVG Gerard.
Golden Member
Je had je i.d.d. voor beide data opgegeven, ik heb de deelnemerslijst gecorrigeerd.
Golden Member
IK (leendert both) heb me toch ook voor beide dagen aangemeld
Zoals ik al eerder vermelde is mijn aanmelding onder voorbehoud. Ik heb eens op m'n werk gevraagd wat er gedaan wordt de dag voor kerst. Wss draaien we dan dagdienst i.p.v. middagdienst. Of ik vrij kan vragen valt ook nog te bezien. Ik heb net 3 mnd mijn contract en sta dus meteen in de min dankzij de bouwvak. Maar ik ga het anders wel proberen.
Golden Member
Hoelaat gaan we van start komende zaterdag?
Leuk, ik heb er al zin in .
Zijn er misschien nog lift opties? Ik woon dicht langs de A2/N2 bij Eindhoven (kaartje), komt iemand daar langs, die daar toevallig ook nog een tussenstop wil maken?
Ik ga het zaterdag helaas niet redden i.v.m. ziekenbezoek in de middag. Ik hoop er in december wel bij te zijn.
Golden Member
Zaterdag 29 oktober 2016, 10:00 - 16:00 uur.
Houdt rekening met het weer, in de loods is geen verwarming. Als het buiten koud is, dan is het binnen ook koud . De weersverwachting is echter gunstig (12 à 13 graden en droog)
Dienstmededelingen
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam
Deelnemers 29 oktober 2016
- Hewlett
- bprosman
- Guidob
- GerardMonique
- TonHek
- Markce
- Kazt
- kVA16
- Chuckie
- Jinny (+ chauffeur)
- Fatbeard
- PietPlof
- Sine
- Missisippi
- Blackdog
- javanree
- KoenP
- Kloppertje
- Benleentje
- Bert_Camper
- Boemrook
- Haasje93
Deelnemers 24 december 2016
- Hewlett
- Markce
- Jinny (+ chauffeur)
- Etiolate
- Maarten Bakker
- Nightwalker
- Benleentje
- GerardMonique
- Bert_Camper
- Cyrano
Golden Member
Nog 4 nachtjes slapen
@Mans, stuur jij nog een adres ?
[Bericht gewijzigd door bprosman op dinsdag 25 oktober 2016 11:46:25 (40%)
Honourable Member
Jottem.
Ik heb alleen nog geen vervoer...
Maar een lift van/naar enig treinstation tussen A'dam en Deurne is ook goed...
Op 25 oktober 2016 11:37:47 schreef bprosman:
Nog 4 nachtjes slapen
@Mans, stuur jij nog een adres ?
Bram.
Ik heb het adres, en ik zit dan naast je.. als mijn navigatie-skills goed zijn.... zijn we er voor sluitingstijd.
TonHek
Golden Member
Hi fatbeard,
Als het goed is moet het zaterdag gaan lukken
Groet,
Blackdog
Golden Member
Bram, je hebt in mijn mail van 30 september een bijlage met routebeschrijving ontvangen. Ik heb de mail opnieuw gestuurd.
Op 2 oktober 2016 21:07:25 schreef Tidak Ada:
"Begrafenisvlaai"? Lekker met pruimedanten!
Gadverdamme; Sjwarte Proemenvlaoi, bedoel je.
Maar okee, bij voldoende animo neem ik er eentje mee.
Zal ik wel moeten bestellen denk ik, dus roept u maar…
@Heer Plof: kersen slagroom staat genoteerd, ook mijn favoriet...
Ik kon hem een paar jaar geleden nog in Liessel kopen. Die ging er in als koek bij de heren
De ingrediënten voor de balletjes zijn vandaag ook even ingeslagen!
Ik zou graag willen weten tot wanneer je je nog kan inschrijven voor de 24 december ronde
In verband met mijn onvoorspelbare planning dacht ik het eerst te laten schieten, maar ik zou toch graag wel langs komen*.
*) Eventueel met een +1, als dat mag?
Er is a.s. zaterdag zelfs nog een plekje over....
Dit topic is gesloten