Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Op 15 november 2016 22:39:12 schreef pietplof:
..
Het zendgedeelte is dood.
De beide eindbuizen gloeien niet terwijl ze, losgenomen en aangesloten op 6,3 V. Wel gloeien.
..

Heer Pieter,
Ik durf het haast niet te opperen, maar.... staat de schakelaar "Heater" wel aan (naar boven) ?

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Even ter herinnering:
Er is op zaterdag 24 december a.s. een Deurne-dag in kerstsfeer gepland

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Plaag mij niet goede Tidak Ada.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

Er zijn toch mooie kerstmarkten in de omgeving ? O-)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Die ,,emo" ervaar ik als bedenkelijk o heer Tidak.

Het rammelt van de kerstmarkten maar het enige ietwat technisch aanbod zal een heus led armatuur zijn voor in de kerststal.
De komende vijf weken zul je mij hoogstens naar en van m'n ,,lab" zien krukken.
En iets optillen of verplaatsen gaat ook al moeizaam.

Wellicht is dit de kans iets te begrijpen van die ,,Miedema" metingen aan voedingen en/of de theorieën van BlackDog.

festina lente

Maar Tidak niet aanwezig aan het eind van de maand? :/

maartenbakker

Golden Member

@de goede heren plof en tidak, is er tussen jullie nog een uitwisseling tot stand gekomen van zeldzame philipsmemorabilia die ik dan hopelijk in ontvangst kan nemen? Ik hoop er ijs en weder dienende dit keer wel te zijn.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

* Tidak Ada is vanzelfsprekend aanwezig, maar meubilair wordt niet in de listing vermeld....

@heer Pieter:
Verschoon mij mijn vergeetachtigheid :S mijn weerwoord had een andere grond, van daar die kerstmarkt!

@Maarten:
Ik zal dat drukwerkje nu al in mijn auto leggen ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Heer Maarten, bij de laatste sessie heb ik gevraagd wie van de aanwezige heren ,,in de buurt van" die Philipstypenummerenthousisasteling woont.
Daarop heeft ( voor zover ik mij dat herinner) collega Schimanski het apparaatje aangepakt en gezegd de overdracht te gaan regelen.
Kortom ik heb het ding niet meer en ik kom evenmin in Deurne.

festina lente
maartenbakker

Golden Member

@TA: ik ben de laatste tijd wel echt een zeef geloof ik, maar alvast hartelijk dank!

@Pietplof: het zou zomaar kunnen dat ik eigenlijk al wist dat ik bij Mans terecht moest, maar ik ben kennelijk een zeef, herinner me nog vaag dat ik dat twee regels hierboven al schreef :P Dankjewel!

@schimanski: kom je de 18e toevallig ook nog in Driebergen?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Op 7 december 2016 19:53:53 schreef maartenbakker:@schimanski: kom je de 18e toevallig ook nog in Driebergen?

Ja, Philips dingetje ligt al (nog) in auto.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Btw, zijn er voor de 24e al ideeën voor lekker eten? Wil weer lekkere balletjes maken!

Vielen wel in de smaak afgelopen bijeenkomst!

Hoor het graag!

M.v.g

Kazt

Tidak Ada

Golden Member

Ik kom met een pan lekkere soep met kaas-stokbrood

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Verzend je ze ook naar de ,noodgedwongen, thuisblijver?

festina lente

Van mijn ploeg heeft zowat iedereen vrij gevraagd voor de 24ste. Dus hebben ze besloten die dag al te sluiten. Ik ben dus nu met zekerheid ook aanwezig. Maar ik zal er pas vanaf de middag zijn wegens andere verplichtingen 's ochtends. Maar wel met straalkanon zoals de andere keren.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Tidak Ada

Golden Member

Fijn, dan kan je kan je de kachel weer meenemen >:) ;)

@heer plof:
Ik ben bang dat het dan beschimmeld aankomt en de soep is weggelekt...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 14 december 2016 00:20:39 schreef Kazt:
Btw, zijn er voor de 24e al ideeën voor lekker eten? Wil weer lekkere balletjes maken!

Vielen wel in de smaak afgelopen bijeenkomst!

Hoor het graag!

M.v.g

Kazt

Verleden keer had mijn ega een flinke pan Chili gemaakt, die ik met de nodige attributen, en het vriendelijk ter beschikking gestelde gascomfoortje van heer Tidak (aka Eric), daar net niet helemaal leeg kreeg.
Helaas.... komende keer geen voedselvoorziening van mijn kant.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege een uitvaart. Jullie alvast een fijne dag gewenst morgen!

M.v.g.

Kazt

Hewlett

Honourable Member

Op dit moment is het even twijfelachtig of ik naar Deurne kom, ik ben in ieder niet voor lunchtijd aanwezig. Mijn XYL heeft het een en ander geplanned en ik zit tot in de ochtend ergens in het hoge noorden.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
pietplof

Golden Member

Vanuit mijn ,in grijze luchten gehulde, woonplaats wens ik jullie morgen allemaal een mooie snuffeldag.

festina lente
Schimanski

Golden Member

Zaterdag 24 december 2016, 10:00 - 16:00 uur. Aanmelden kan nog steeds (max. 25 personen)

Dienstmededelingen
aanmelden ALLEEN per e-mail, krijg je ook adres + route toegestuurd.

Deelnemers 24 december 2016

  1. Hewlett
  2. Markce
  3. Jinny (+ chauffeur)
  4. Etiolate
  5. Maarten Bakker
  6. Nightwalker
  7. Benleentje
  8. GerardMonique
  9. Bert_Camper
  10. Cyrano
  11. Squant
  12. The Engineer (+ beursmaat)
  13. Erik78
  14. Glenntronics
  15. Weardguy
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik heb me ook per mail afgemeld.
Toch een iets te drukke tijd.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Op 23 december 2016 11:02:34 schreef Kazt:
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege een uitvaart. Jullie alvast een fijne dag gewenst morgen!

M.v.g.

Kazt

Gecondoleerd!

Alleen jammer dat we dan die lekkere balletjes missen....

Afijn, ik heb nog een hoeveelheid rookworst en mosterd aan de keuken toegevoegd.

@Pieter:
Moet er voor U.E. nog op bepaalde zaken worden gelet?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Hewlett

Honourable Member

Mijn vrouw en ik zijn nog in Beetsterzwaag, tot voor kort wist ik niet van haar plan, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat Deurne er voor vandaag niet meer in zit. Maak er maar een mooie dag van en ik kom graag een andere keer weer in de loods snuffelen.

Groeten,

Hessel

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Dit topic is gesloten