Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Op 10 juni 2017 23:30:24 schreef Schimanski:
Ik heb contact gehad met Desiree en de datum is bepaald op zaterdag 12 augustus. Net als vorige keren max. zo'n 20 tot 25 mensen i.v.m. de toch wel beperkte ruimte.
[/list]

Wat een vreemde datum de 25e

MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Mailtje gestuurd...

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Ahh. 12 augustus ben ik nog op vakantie. Jammer maar mijn naam mag van de lijst.

Jinny

Golden Member

Helaas, ik dobber dan nog met boot in de Friese wateren ben ik bang...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
mel

Golden Member

Ik wil deze keer graag komen, MITS iemand me mee kan nemen, aangezien ik geen vervoer heb.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Tidak Ada

Golden Member

Kaartje van het Kruitvat? Afhalen van station Deurne is altijd te regelen.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bprosman

Golden Member

Helaas 12 Augustus ook voor mij nog vakantie :-( 25 Augustus zou wel kunnen.

[Bericht gewijzigd door bprosman op zondag 11 juni 2017 12:34:11 (23%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Je zult 26 augustus bedoelen, 25 augustus is een vrijdag....;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Tja, 25 aug zou voor mij dus niet kunnen, maar 12 aug is prima.

[Bericht gewijzigd door markce op zondag 11 juni 2017 13:02:56 (21%)

Schimanski

Golden Member

Update

Deelnemers 12 augustus 2017

  1. Markce
  2. GerardMonique
  3. Hewlett
  4. Bert_Camper
  5. rfhead, Stuur mij nog even een mail!!!
  6. Kazt
  7. Blackdog
  8. TonHek
  9. PietPlof
  10. Peterr
  11. Benleentje

Er kunnen er nog wel een paar bij, de kans om voor weinig je onderdelenvoorraad op peil te brengen.
aanmelden bij mij en ALLEEN per e-mail, je krijgt dan ook adres + route toegestuurd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Schimanski

Golden Member

Beste mede CO-ers. De aankondiging staat er nu een week op en na de aaanmeldingen van de eerste dagen is er niemand bijgekomen. Er zijn nu 10 aanmeldingen (11 als Mel ook komt) en dat is wat weinig om de inspanning rendabel te maken (ik moet ook elke keer vanuit Den Haag komen, toch zo'n 350km uit en thuis)

Ik vraag mij nu twee dingen af. Is de interesse minder geworden (b.v. omdat er al veel spul weg is) of is de datum ongunstig gekozen vanwege de vakanties (een aantal van jullie heeft al laten weten vanwege vakantieperiode niet te kunnen).

In het eerste geval zullen we ons moeten beraden op de toekomst, in het andere geval is het misschien beter een andere datum te kiezen.

Indien er de komende week geen aanmelders bijkomen stel ik voor het bezoek te verplaatsen naar eind september (30 september). Maar voor ik dit doe hoor ik graag hoe jullie hier tegenover staan?

/e: 23 sept. = Lichtmis

gr. Mans

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Vakantieperiode is altijd lastig.
De spoeling wordt inderdaad wat dunner, misschien een idee als de deelnemers zelf ook wat onderdelen kunnen aanbieden (compenseert de reis/tijd een beetje).
Het helpt waarschijnlijk ook als we vooraf weten of er ook nog (zend/ontvangst/meet) apparatuur verkocht wordt, zoals bij voorgaande meetings.

Jinny

Golden Member

Ik ben voor september.
Dan heb je direct twee mensen.
Ik met chauffeur....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
bprosman

Golden Member

In september ben ik er ook bij.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Dat zal voor mij geen probleem zijn in september.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
mel

Golden Member

September is goed,ik moet alleen vervoer regelen, maar dat komt goed..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Ik mag van de lijst als het september wordt. Dan ben ik heerlijk op vakantie :-), maar een volgende keer daarna ben ik weer graag van de partij.
Ik heb de spulletjes van mijn vorige bezoek aan Deurne, ook nog niet op de juiste plek gezet. Ik heb er dus geen haast bij.

TonHek
p.s. 30 september ben ik overigens wel terug van de vakantie dacht ik. Niet dus.

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Ik zou als nieuweling ook wel eens graag van de partij willen zijn. Alleen is het misschien niet meer duidelijk voor de nieuwelingen wat er nog te 'vinden' is. En als je dan een verre afstand moet reizen dan speelt dat wel mee.

pietplof

Golden Member

Vermoedelijk is het een combinatie van meerdere factoren.
De gedachte datum ligt in de vacantietijd van onze collegae werkenden.
Voor mij is deze datum prima ( ik ,als gepensioneerde ben in mei al geweest).

Inderdaad wordt het aanbod wat dunner; Tenminste wat de apparaten betreft.

Voor een aantal mensen is de afstand wel wat bezwaarlijk ; ik moet meer dan 400 km rijden maar over het algemeen gaat mijn ,,gravin" mee en dan wordt zo'n reis een stuk aantrekkelijker.

Op de 23e september Zal ik zeker niet komen daar dan de jaarlijkse radiovlooienmarkt in de Lichtmis aan de orde is.

Nu het bericht van Schimanski er voor heeft gezorgd dat er weer hernieuwde aandacht is kan er een weekje worden gewacht en is er dan nog onvoldoende deelname is verplaatsen van de datum een goede optie.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

Voor diegenen, die de mare hebben gehoord dat de lichtmis niet zou doorgaan; dat was slechts een gerucht.
Op de Jutberg vernam ik echter van Zirconium, dat de markt weldegelijk doorgaat, hij had al kramen gereserveerd!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

12 Augustus kan ik prima, maar in september ook geen probleem.
Graag niet deze maand wat dat is best lastig vanaf China even heen en weer :)

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
dijkmane

Golden Member

aangezien ik inderdaad in augustus met vakantie ben en ook wel eens in deurne zou willen kijken, opteer ik voor een mogelijkheid eind september.
afstand vanaf zwolle vind ik geen probl, kan evt onderweg iemand oppikken.

In no Sense, Nonsense
Hewlett

Honourable Member

Je kunt ook afvragen of het zover vooruit plannen wel zin heeft, Augustus duurt nog een euwigheid. Als het September wordt, op 3 (Limburg zuid) en 23 (Lichtmis Meppel) september dan kan ik niet, dan zijn er radiomarkten en die verkies ik boven een Deurne loodsenbezoek.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Shiptronic

Overleden

Ach Schimanski is zelf verplicht om op de lichtmis te verschijnen :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Dit topic is gesloten