Op 16 november 2015 21:18:46 schreef Shiptronic:
[...]Die vlieger gaat niet altijd op
ik heb hier bewust nog 95/98 machines liggen met een com poort, na XP(NT?) is het over! Je hebt geen directe toegang meer tot de poort, en dat geeft timing problemen. Elke extra laag ertussen maakt het drama alleen maar groter
Ik moet u volledig gelijk geven sommige specifieke programma's die serieel communiceren draaien sneller op een 386/dos machine dan op een virtualisatie die draait op een splinternieuwe i5/i7 machine
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
had zo'n kabel tussen ups en pc zitten, werkte nooit echt goed stabiel, zeker omdat de drivers er niet meer in W7 zijn. deze pc is de eerste in jaren die weer een com poort aan boord heeft, dus zelf een ups kabel in elkaar gesoldeerd en dat werkt wel goed..
ik heb hier bewust nog 95/98 machines liggen met een com poort, na XP(NT?) is het over! Je hebt geen directe toegang meer tot de poort, en dat geeft timing problemen. Elke extra laag ertussen maakt het drama alleen maar groter