Chinese shops .. en hun rariteiten

Sedert vandaag (of misschien reeds sedert gisteren?) kan ik op AliExpress niet meer melden dat iets is aangekomen? Het vakje "track order" is er nog, maar juist daaronder was er altijd eentje "Confirm goods received" om te melden dat het spul is aangekomen, en dat is er nu niet meer? Erg sneu voor die Chinezen, maar als ik binnen de zoveel dagen niet meld dat het is aangekomen dan beloven ze me terug te betalen... Laat mij dan al willen eerlijk en netjes spelen!
hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Sommige vertalingen zijn wel amusant.
'Spring loaded encoder switch' wordt: 'Met lente-geladen encoder met zelfsluitende drukknop'... ;)
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com
Frederick E. Terman

Golden Member

Tja... zou dat niet veel beter zijn? :)
Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Op 15 maart 2019 21:36:22 schreef big_fat_mama:
Sedert vandaag (of misschien reeds sedert gisteren?) kan ik op AliExpress niet meer melden dat iets is aangekomen? Het vakje "track order" is er nog, maar juist daaronder was er altijd eentje "Confirm goods received" om te melden dat het spul is aangekomen, en dat is er nu niet meer? Erg sneu voor die Chinezen, maar als ik binnen de zoveel dagen niet meld dat het is aangekomen dan beloven ze me terug te betalen... Laat mij dan al willen eerlijk en netjes spelen!

In het order overzicht kan je bij de order 'view detail' aanklikken. Op de pagina die dan opent heb je wel de knop 'Confirm Goods Received'.
Op 15 maart 2019 21:36:22 schreef big_fat_mama:
Erg sneu voor die Chinezen, maar als ik binnen de zoveel dagen niet meld dat het is aangekomen dan beloven ze me terug te betalen...
Het aliexpress systeem betaalt de verkoper zodra jij meldt dat het is aangekomen. Of na 60 dagen als jij het niet meldt. Dus tenzij ze zelf gaan terugbetalen zeg na 40-50 dagen, is het alleen zo dat ze langer moeten wachten op hun geld.
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Klopt je krijgt tegenwoordig ook geen melding meer als de buyer protection bijna afloopt. Enige wat je op zo'n moment kan doen als je het echt nog niet hebt ontvangen is een dispute starten.

Al is het zelf aangeven dat het is aangekomen natuurlijk wel handig op het moment dat je via een cashback site bent gegaan, anders moet je heel lang wachten op de cashback.