Zou wel 2k2 kunnen zijn, die heeft Blackdog gebruikt.

Op 9 augustus 2023 21:33:59 schreef necessaryevil:
Er wordt gezegd dat er een weerstand van 1k5 over C21 moet, maar dat is niet wat ik op de foto zie! Het lijkt erop dat er een weerstand van 220ohm over C21 zit...

Kijk naar de tekst, niet naar de foto. (die op de foto is overigens 1k)

Als je niet met een extra weerstand wilt stunten kun je C21 vervangen door 100n, dat heeft hetzelfde effect.

[Bericht gewijzigd door Sine op (14%)]

OK, ik kan weer vol vertrouwen verder, dankjulliewel. Had ik bruin voor rood aan gezien?

//edit
mag 1k ook?

[Bericht gewijzigd door necessaryevil op (12%)]

Nee, je hebt de code gewoon verkeerdom gelezen (of de foto is verkeerdom gemaakt, mocht je daar beter mee slapen ;)). Inderdaad, maar er zijn omkeerbare codes, waardoor het aflezen soms mis gaat. Dat kan je bij deze waarde niet goed zien helaas, maar Sine wist natuurlijk dat het 1k was.

Heb je echt geen 1k5 weerstand of een 100n condensator liggen?

[Bericht gewijzigd door Kruimel op (18%)]

Ik heb inmiddels een 1k5 weerstand gevonden, leek me een beter idee.

Goedemorgen,

Ik wilde deze wel gaan bouwen, maar zie dat de linkjes naar de bijsluiter en het schema niet meer werken.. heeft iemand die nog voor mij?
Bedankt!

Kijk, verhuis je je domein ... heeft men dat meteen in de gaten ;)

Ik zal de bestanden zo snel mogelijk weer online zetten. Zo snel mogelijk is binnen enkele dagen, ik kan er zo even niet bij.

Hier heb je het schema alvast. De bijsluiter kon ik zo snel niet vinden.

Revision 3 van de bijsluiter, grotere afbeelding door het klikken en zoomen in de pics. Diode D2 is m.i. niet noodzakelijk, want de Darlingtons hebben die ingebouwd.

Hmm, vergeten te strijken en de tipex was ook zoek :-)

Los daarvan, ik zal een nieuwe versie uploaden met de bugfixes er in, maar zoals gezegd .. geef me een paar dagen ;)

Op maandag 8 januari 2024 13:19:38 schreef Sine:
Los daarvan, ik zal een nieuwe versie uploaden met de bugfixes er in, maar zoals gezegd .. geef me een paar dagen ;)

Zit hier dan ook eventuele gerber files bij om zelf de PCB's te laten maken? Of zit hier enkel het schema in?

Er zat destijds ook een bijsluiter in de kit, de PCB met onderdelen. Losse PCB kopen kon ook, ik had een extra print erbij gekocht. Voor het goede doel ;-)
Voor het raam gefotografeerd en de achtergrond is een wit vel papier, hoezo blauwzweem.