Op 24 maart 2019 20:53:18 schreef lanting73:
[...]krijg alleen maar bluetooth en wifi dongle te zien.
De rest wat jij der staan hebt niet
Ahh, ik heb die app met OBD-USB kabel alleen met BMW gebruikt. Jammer dat die VAG (met kabel) er niet erbij staat. Ergens staat in de bijsluiter dat VAG nog experimenteel is. https://github.com/uholeschak/ediabaslib/blob/master/docs/Deep_OBD_for…
Jammer dat het nog niet werkt met VAG en kabeltje.....
Vreemd...
kwoot
ELM327 based adapters with Replacement firmware for ELM327 D-CAN and K-Line (all protocols!). When VAG has been selected as manufacturer, only this adapter could be used.
Zag al wel dat de oudere protocol van VW wel wordt ondersteunt(heb ik maar op een nwe bus geprobeerd)
Dus maar even proberen weer
Anoniem
Voor VAG kun je het beste rosstech/VCDS hebben, werkt perfect alleen zijn behoorlijk aan de prijs. Als je zoekt bij onze chinese vrienden dan vindt je vaak clonen die gebruik maken van dezelfde software. Echter is deze gekraakt en kan men de set niet updaten. De updates die komen zijn echter voor nieuwe auto's, dus afhankelijk van welke cloon je koopt kun je tot een bepaalde bouwjaar uitlezen.
Voordeel van deze set, behalve uitlezen kun je ook zaken in je software aanpassen.
Op 26 maart 2019 10:52:56 schreef Row_:
Voor VAG kun je het beste rosstech/VCDS hebben, werkt perfect alleen zijn behoorlijk aan de prijs. Als je zoekt bij onze chinese vrienden dan vindt je vaak clonen die gebruik maken van dezelfde software. Echter is deze gekraakt en kan men de set niet updaten. De updates die komen zijn echter voor nieuwe auto's, dus afhankelijk van welke cloon je koopt kun je tot een bepaalde bouwjaar uitlezen.Voordeel van deze set, behalve uitlezen kun je ook zaken in je software aanpassen.
Heb ik en werkt perfect op de pc maar zal mooi zijn als het ook werkt op mijn foon 
nee kan hem niet updaten en het werkte goed bij mijn oude bus maar bij mijn nwe bus geeft hij aan dat ik moet updaten helaas.