Ervaring met LSC "Smart" producten van Action ?

bprosman

Golden Member

Op 1 augustus 2020 01:26:50 schreef Nighthunter:
Er is geen probleem. Er werd verondersteld dat de lamp tijdens het slapen uit zal worden gezet, dit probeerde ik nader toe te lichten.

“Uit” als in spanningsloos ? . Heb slechte ervaringen met die “Smart” lampen met volledig spanningsloos maken en het dan naderhand weer (automatisch) aanmelden.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 1 augustus 2020 03:24:35 schreef bprosman:
als in spanningsloos ?

Wat ik wilde zeggen, een normale lamp maak je spanningsloos. Deze LSC lamp normaliter niet zodat de ESP actief kan blijven voor eventuele commando's.

Op 1 augustus 2020 03:24:35 schreef bprosman:
Heb slechte ervaringen met die “Smart” lampen met volledig spanningsloos maken en het dan naderhand weer (automatisch) aanmelden.

Ik gebruik een aantal van mijn 'smart' lampen die ik spanningsloos maak, en welke mooi aan faden (langzaam van 0%->100% lichtsterkte) op het moment dat je ze aanzet. En de kleurtemperatuur aanpassen aan de tijd van de dag, zodat middernacht het licht aandoen wat prettiger is. En heb daar nog geen verbindings problemen mee ervaren, ze melden zich altijd netjes aan op mijn domotica server.

"The greatest good you can do for another, is not to share your own riches, but to reveal to him, his own." - Benjamin Disraeli -