Op 7 december 2019 01:00:07 schreef Thevel:
[...]Ik heb deze add-on inmiddels een aantal dagen geleden geïnstalleerd en werkt perfect, alle velden die je typt op een website worden keurig opgeslagen.
Tijdens het maken van dit bericht heb ik CO helemaal afgesloten, mijn laatst getypte tekst kon ik eenvoudig terug halen.
Werk dus perfect! (maar je moet wel met firefox werken) 
Heb je daar een add-in voor nodig? Meestal komt de getypte tekst bij mij (in Firefox) wel terug als ik een gesloten tab heropen (maar volgens mij niet als ik Firefox herstart). Eerlijk is eerlijk, ik ben mijn aandeel van tekst verloren door tabs/browsers/computers per ongeluk af te sluiten, maar voor reacties op anderen begin ik vaak simpel, en edit ik de post om detail toe te voegen, en dan verlies je relatief minder werk bij een foutje. Openingsposts neig ik nog wel in Notepad te maken, want daarvan wil ik dat die in één keer goed zijn bij publicatie.
Ik snap blackdogs punt wel, dat je zelf geen 2 uur steekt in het maken van een post vind ik geen argument tegen zo een feature om eerlijk te zijn. Als je een inhoudelijke post wil doen die voor anderen van meerwaarde is dan is het toevoegen van kwalitatieve links en beelden best belangrijk, en dat kan best tijd kosten. Dat sommige posts van blackdog 2 uur kosten om te maken geloof ik wel, zo een beeldrapport kost serieus tijd om te maken! Ik heb ooit een relatief kort topic gemaakt over de reparatie van een versterker, maar als je alle handelingen die je doet wil fotograferen en verklaren ben je best bezig. Het moeten herdoen van een lange post is dan onder de meest frustrerende dingen.
Op dit moment voel ik me niet op de plek om de moderatoren te vragen om kostenloos een nieuwe feature als dit voor mijn eigen gemak toe te voegen, want volgens mij kruipt daar ook de nodige tijd in. Dit is misschien een gepaster moment om ze te bedanken om het forum met een bruikbare en redelijk complete functionaliteit hebben gebouwd en onderhouden voor de tijd dat ze het deden. Bij dezen: bedankt!