En waarom dan.
Volgens mij heb je dat net zelf ontdekt!
Het relais moet gewoon wat eenvoudig 24V signaal schakelen.
Dat doet een startrelais van een startmotor ook. 'Eenvoudig 24V schakelen'. Meer doet het niet.
Daar ga ik geen dure relais voor gebruiken.
Kom, zo duur zijn relais in de reguliere handel ook niet.
gewone standaard productie fout
Toch wel triest dat je er blijkbaar vanuit gaat dat er 'gewoon' fouten in een productie zitten.
Imitatie kan.
En dat is geen 'fake'?
Maar als je weet waar je het toepast zie ik ook geen probleem met imitatie.
Tsja... Het is maar hoe je er tegen aan kijkt. Ik ben van mening dat gereedschap gewoon z'n werk moet doen. Niets is zo irritant als eerst je gereedschap moeten repareren om je eigen werk te doen. De 'winst' van een paar euro is per direct verdampt en terug gekomen als een veelvoud aan ellende.
zien wat er als in mijn ogen een gewone productie fout in een relais kan zitten.
Ik vind het niet gewoon dat er productiefouten in spulletjes zitten...
en 99% werkt gewoon.
De NS vindt ook dat ze het heel goed doen als 90% van de treinen op tijd rijden. Waarop ik dan denk... als ik 5x in de week de trein zou gebruiken om naar mijn werk te gaan, dan heb ik dus 1x per week een misser. Waarmee het effectief een onbruikbaar vervoersmiddel is. Maar wel 90% op tijd!
En ik snap ook wel dat je producten van ali niet voor klanten moet gaan gebruiken.
Dat kan prima. Als last-resort en in goed overleg. Maar eh... als ik wat voor mezelf doe... ben ik dan niet m'n eigen klant?
Maar - ik heb de suggestie eerder gedaan - kijk eens wat Omron er zelf van vindt. Dat vind ik nou interessant. Als ze zelf komen met 'oops', dan is het blijkbaar een toko die de boel niet onder controle heeft. Als ze komen met 'waar heb je dit nou vandaan?', dan is ook meteen duidelijk dat er iemand hun naam misbruikt.
En wat ook nog prima zou kunnen is dat het wel 'gewoon' een originele is, die wegens 'doet het niet' uit de productie gehaald is en tesamen met z'n zwakke broertjes niet vernietigd is maar bij een internetchinees geland is: Omron had het nooit in de handel willen hebben. Het zou zomaar kunnen gebeuren als ze dat spul in China laten maken en contractueel niet voldoende hebben dicht getimmerd wat er met 'afkeur' gebeurt: geen 'fake', wel slecht.