Ik had al rekening gehouden met weerstanden van kabels in gedachten, zelfs hier op het forum staat een prachtig onderwerp over iemand met een lamp die het wel doet binnen 30cm kabel maar daarna niet meer. Ik wou er op reageren maar heb het niet gedaan.
Verder leef ik nog en de 9v batt. op de Peltier met koelblok is wonderbaarlijk, nooit verwacht dat het zo snel zo koud zou worden in slechts 10 seconden. Dat was een totale verrassing voor mij! Afijn, mijn hoofd zit er nog op Geen rondvliegende metaal of iets. Maar wat tof hoe snel dat werkt, nooit verwacht en ver boven mijn verwachting! Super leuk om even te testen!
Heb hem niet van het koelblok getrokken omdat deze vastgelijmd zit en dat nog niet wil vernielen. Maar super leuk om alleen even de Peltier onder prik te zetten. Ben nu 4 minuten verder en nog steeds kouder dan de omgeving op gevoel, dit wil ik dus gaan meten in de toekomst. De warmte kant kon ik niet voelen, die verspreid zich veel te snel en te groot over het blok.
Veiligheid kap heb ik ivm met elektronisch ontsteken van vuurwerk en het priemen, aaien en kietelen.
Verder was ik al wat tegen gekomen van zekeringen en lekstroom, weet niet meer exact hoe of wat, dit stond ook op het forum om het beter te doen. Maar zo zijn er ook tips/advies van hoe je dingen netje's afwerkt zonder loze uiteinden (omdat het dan netter is).
PS: Ik stopte het in mijn mond omdat je lippen veel gevoeliger zijn voor temp. Grapje was mijn hoofd opblazen.
- toen je vroeg leerde om een 9v batt. op je tong te drukken -
Als het goed is kan ik 10 temp meters op mijn RPi aansluiten en gebruik dan de zero W, Dan kan ik wellicht wat programmeren of iets en een 24 uurs meting doen op extreem lage vermogen (ik moet echt leren hoe ik verschil ga aanduidden tussen V, Ah en Watt'; amateuristisch gedoe van mij).