Ik las dat het inmiddels gelukt is?
Nog hulp nodig bij het instellen van de K waardes of was Backup terug zetten voldoende?
Om te testen of de K waardes goed staan.
Ga een stuk rijden op LPG, en zorg dat je de volgende waarden in een grafiek kan zien:
1) FFT, Fast Fuel Trim (short term fuel trim)
2) SFT,Slow fuel Trim (Long term fuel trim)
3) Lamba waarde ( tussen 0.00 en 1.00V)
Zorg voor een lange vlakke weg (snelweg zonder viaducten)
Houd toerental en belasting(dus aico uit en niet op voorruit verwarming, en niet spelen met verlichting ed.) constant liefst op cruise control.
Schakel nu naar benzine, de eerste paar seconden mag het even heen en weer lopen(FFT), maar daarna moet gelijk dezelfde waarde te zien zijn. mocht zelfs de SFT verlopen zit je er flink naast.
Ook stationair kan je dit controleren zowel met en zonder belasting van Achtruit verwarming verlichting kachelblower alles aan / alles uit.
Waarom van LPG beginnen en dan naar benzine schakelen? anders moet je naar LPG schakelen en daarvoor moet je een keer gas geven en kan je je meting weggooien
Mocht je een willen dat ik help/mee kijk wil ik wel een keer naar Tiel rijden om te helpen, diag tools heb ik voldoende, die kan ik mee nemen. Laat maar weten en veel plezier met je Golf VR6
PS, wel ben ik nog benieuwed naar de oude bougies , mocht je die nog hebben ben ik wel benieuwe naar foto's van het porcelein.