Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Ja, dat vind ik ook erg lastig. Tegen mij wil hij altijd in het Portugees beginnen... en de optie "go to global (English) page" is er soms wel, meestal niet.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Hier werkt het wel gewoon....
Ik ben ondertussen naar m'n werk. Thuis werkt het nog steeds niet (geprobeerd vanaf hier via remote desktop.)
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Ik heb wel een 'kludge' gevonden... 
Ik heb mijn VPN aangezet (gebruik ik normaal alleen om F1 te kijken, maar die is afgelast)
Heb een server in een ander land gekozen (Oostenrijk) en daarna werkte inloggen probleemloos...
Na uitzetten VPN blijft het gewoon netjes werken(?)
Hier hetzelfde als wat Arco gisteren heeft gemeld.
Komt dus gewoon terug naar aanmeldscherm.
Krijg wel de foutmelding als ik een verkeerd WW invoer.
Werkte vanmorgen (website) nog wel, nu niet meer. Kwam een chinese melding met "ABORT" ervoor even in beeld. Ik denk een storing. Mijn app werkt nog wel.
Update:
Via een proxy server in Canada kan ik er nu wel weer in (website). Proxy uit, en ik kan er nog steeds in, dus netzo als Arco !
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
En hier werkt het dus ineens ook niet meer.
Ik heb een VPN, maar dan zelf opgezet voor waar het voor bedoeld is: Mijn thuis-netwerk hangt encrypted over het internet aan m'n werk-netwerk. Maar ik kan dus niet "even" vanaf het buitenland inloggen. Zucht.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Wel irritant dat de Ali support chat alleen bereikbaar is als je ingelogd bent...
(heb je weinig aan als je juist met inloggen problemen hebt...
)
Voor een 'echt' vpn kan ik Surfshark aanraden. Eerste 26 maanden voor maar 55 euro excl, werkt goed en de support is ook uitstekend...
Heel handig als je buitenlandse streams als F1 wilt bekijken waar een Geo-block op zit...
[Bericht gewijzigd door Arco op (43%)]
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Hoeveel % zal de E-waist elektronisch afval (=China junk) nu verminderen 
Nou, ik ben het niet met je eens, waist is je taille, als die te dik is moet je afvallen. Dus indirect staat waist ook voor afval 
[Bericht gewijzigd door fred101 op (67%)]
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
blackdog
Golden Member
Ik heb in de provincie nog / een ongebruikte tante / haar leven is meimorgenmist / zij heeft naar alle kanten / uitzicht op bijna niets... (Koos Schuur)
Hi,
Ik vemoed dat Alie een beetje stuk is...
Als ik door ga naar pagina 2 van een zoekopdracht dan blijft deze leeg, geen producten te zien.
Maar wel die kut app van ze blijven pushen, het dak op kunnen ze van mij. 
Groet,
Bram
Thevel
Golden Member
Op 21 mei 2023 00:18:18 schreef blackdog:
het dak op kunnen ze van mij.
Kan wel zijn maar er lopen momenteel nog 9 (kleine) bestellingen bij mij.
En aanmelden is nog steeds niet mogelijk...
RAAF12
Golden Member
Op 20 mei 2023 19:48:23 schreef Arco:
Wel irritant dat de Ali support chat alleen bereikbaar is als je ingelogd bent...
(heb je weinig aan als je juist met inloggen problemen hebt...)
Voor een 'echt' vpn kan ik Surfshark aanraden. Eerste 26 maanden voor maar 55 euro excl, werkt goed en de support is ook uitstekend...
Heel handig als je buitenlandse streams als F1 wilt bekijken waar een Geo-block op zit...
Ik gebruik de Tunnelbear VPN die is gratis en gebruik ik ook om F1 te kijken via de Oostenrijkse TV. Jammer dat het niet doorgaat op Imola..
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Op 21 mei 2023 00:38:03 schreef RAAF12:
[...]Ik gebruik de Tunnelbear VPN die is gratis en gebruik ik ook om F1 te kijken via de Oostenrijkse TV. Jammer dat het niet doorgaat op Imola..
Ik heb een stuk of 10 gratis proxies geprobeerd, alleen maar droefenis...
Trage verbinding (daardoor steeds haperingen in de stream en slechte kwaliteit, heeel irritant) en allerlei andere problemen.
Heb daar nu geen problemen meer mee.
Op 21 mei 2023 00:18:18 schreef blackdog:
Ik vemoed dat Alie een beetje stuk is...
Als ik door ga naar pagina 2 van een zoekopdracht dan blijft deze leeg, geen producten te zien.
Dat is al vele weken zo. Als je op sorteren op prijs drukt werkt het vreemd genoeg wel...
[Bericht gewijzigd door Arco op (26%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Thevel
Golden Member
Op 21 mei 2023 13:35:02 schreef maartenbakker:
Hebben jullie al koekjes gewist?
Andere computer, andere browser, koekjes gewist, het helpt allemaal niets.
Thevel
Golden Member
Ik kan me weer aanmelden!
Ik heb Aliexpress bezocht met https://msg.aliexpress.com/ daarna kon ik me normaal aanmelden.
Misschien lukt het bij jullie ook.
Op 18 mei 2023 19:36:45 schreef Lucky Luke:
Is het normaal dat mouser-bestellingen volgens de tracking-info uit Texas komen en volgens het verzendlabel uit Tsjechië?
Ja, zal wel iets met de orderverwerking te maken hebben.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Op 21 mei 2023 14:56:33 schreef Thevel:
Ik heb Aliexpress bezocht met https://msg.aliexpress.com/ daarna kon ik me normaal aanmelden.
Nope. Nog steeds niet.
probeer in te loggen op aliexpres.
dit zal niet lukken en je krijgt weer een login promt.
ga dan naar de hoofdpagina van aliexpres.
klik hier op "whis list".
dit bracht mij bij mijn wish list en was weer ingelogd zonder de promt.
dit werkte voor mij.
Dok
Wie niet horen wil moet TV kijken.
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Op 18 mei 2023 22:52:37 schreef maus0611:
[...]Ik heb inmiddels een 'echte' 3kw omvormer van HBM machines.
Ik denk dat hij veel minder continu is en 3000W piek. In mijn boot zit een sinus inverter van 3000W met die afmetingen, maar doorzoekend blijkt dat maar 400W continu te zijn. Toch gaat de 1500W kachel er op aan. (Heb maar niet geprobeerd hoe lang
) Ik zou dat voor de veiligheid even in het manual nazoeken.
Dat 3kW Ali ding van minder dan 10 euro is grofweg 17x11x6 cm en wordt gevoed dmv "luidsprekersnoer" met een sigaretten-aansteker plug. Dat is dus pure oplichterij, zelf de opgegeven 300W nominaal vind ik al twijfelachtig. Zou me niet verbazen als dat kastje van plastic is want hij weegt 500 gram. Er staan ook geen foto's op, dat zijn plaatjes uit een 3D cad programma.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Nu nog gekker.... Gelezen wat @geek schreef en... zelfde resultaat als retiredat55.
Zojuist wilde ik wat tabjes opruimen en wist dat ik dat aliexpress tabje met het wish list experiment moest tegenkomen. Kon hem niet vinden en bedacht me niet direct wat het resultaat was geweest. Dus nog maar eens proberen... En voila: ik ben ingelogd en kan m'n order list weer bekijken.
Dan over "hoe dit nu kan"...
Aliexpress en inloggen: Ze hebben eea "raar" geimplementeerd. Het hangt van kludges aan mekaar. Dan krijg je kennelijk dit soort rariteiten.
