electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha Peter_dtn,
Mooi experiment heb ik in het verleden honderd keren toegepast ( toen had ik nog 200 M2 grond 
Als ik daar aan terug denk en de microgolf metingen maar ook met radio bronnen gamma metingen nostalgie.
Een interessante en leerzame conclusie moet jij uit jou experiment kunnen trekken denk daarbij dat het lusje een spoel,
van 1 wikkeling vertegenwoordigd 
Even voor @TS ik ben een paar uur per dag aan het sorteren en mij componenten te catalogiseren en,
ik kwam nog een aantal tijger weerstanden tegen een kijken of ik daar nog een probe mee kan bouwen !
Groet,
Henk.
Op 17 juli 2022 11:52:55 schreef electron920:
Ha Peter_dtn,Mooi experiment heb ik in het verleden honderd keren toegepast ( toen had ik nog 200 M2 grond
Als ik daar aan terug denk en de microgolf metingen maar ook met radio bronnen gamma metingen nostalgie.Een interessante en leerzame conclusie moet jij uit jou experiment kunnen trekken denk daarbij dat het lusje een spoel,
van 1 wikkeling vertegenwoordigd
Even voor @TS ik ben een paar uur per dag aan het sorteren en mij componenten te catalogiseren en,
ik kwam nog een aantal tijger weerstanden tegen een kijken of ik daar nog een probe mee kan bouwen !Groet,
Henk.
Hoi Henk,
Leuk, dat zou heel interessant zijn. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Hopelijk wil je me op de hoogte daarvan houden, misschien steek ik er wat van op voor mijn probe. Groet, Rob