Op 22 september 2022 19:42:40 schreef F_S:
Ik vind het wel grappig dat TS ,die net komt kijken
Eerste PLC heb ik > 20 jaar geleden geprogrammeerd. Aangezien het programmeren van PLCs bijna geen drol oplevert, heb ik daar niet mijn carrière van gemaakt.
en geen idee heeft wie allemaal op dit forum zitten
Wat eigenaren van SMBs, wat hobbyisten, en wat mensen die met pensioen zijn voor zover ik kan zien.
kan beweren dat hij/zij het allerbeste jongetje of meisje van de klas is.
Als iemand aangeeft dat hij of zij aan systemen met meer dan een miljard gebruikers heeft gewerkt en daar daadwerkelijk iets van belang heeft gedaan, zal ik daar wellicht anders over denken.
Verder heeft hij volgens mij geen benul van waaraan een echte PLC moet voldoen.
Volgens Wikipedia is een PC ook een PLC. Ik heb het vermoeden dat je gewoon slecht bent in het uitdrukken van wat je bedoelt. (Mensen die slecht kunnen programmeren, zijn vaak slecht in het ordenen van hun gedachten.)
Volgens mij heeft de opmerking RTOS hem even stil gehouden
De eerste keer dat ik met dit soort systemen in aanraking ben gekomen was ook al 15 jaar geleden. Dus, helaas. Ik weet zeker dat ik een RTOS kan ontwerpen dat objectief beter is dan alles wat er nu bestaat. Het is alleen zo dat er geen vraag is naar dergelijke perfecte systemen (en het interesseert me ook niet bijster veel), omdat de rest van de industrie nu eenmaal zelf niet zo perfect is. Ik kan dus prima een Bugatti Veyron ontwerpen, maar de rest van de industrie zit te wachten op een beter paard.
Zoals, al meerdere keren aangegeven: jullie zijn natuurlijk beter in het lezen van schema's en hebben neuronen gealloceerd aan het herkennen van een wisselcontact of een klemstrook op een technische tekening, maar ik vind dat eigenlijk een verspilling voor wat ik wil in mijn leven. Ik leer deze dingen uit noodzaak, niet omdat ik het nu zo bijster interessant vind. Ik vind de tooling in jullie industrie lachwekkend slecht evenals de economische efficiëntie.
Ik hoop dat jullie, ondanks dat ik jullie alleen maar op één kennisgebied waardeer, je een beetje normaal kunnen gaan gedragen.
Iemand had het over een IQ van 145. Mijn IQ is zeer veel hoger dan dat.