Recent had ik een klein foutje in een hele reeks schema's die ik had gepubliceerd (in dit topic), en heb toen na elk van die schema's een edit gedaan met een waarschuwing dat er pinnummers verwisseld waren in rood. Dat leidde ertoe dat in elk van die posts de 'inline' plaatjes die na dat punt in de tekst stonden niet meer in de tekststroom verschenen. Dan staat er in de uiteindelijke post alleen de letterlijke tekst [attachment=x], maar niet meer het plaatje zelf, dat dan onderaan verschijnt alsof je er nooit naar hebt verwezen.
Zoals dit:
[attachment=0]
Had ik deze kleurstatements niet mogen maken of had ik die anders moeten gebruiken? Ik zie dat deze niet op de UBB-code uitlegpagina staan, dus misschien had ik dit niet moeten proberen, maar dit leek me een zinvolle gelegenheid om gekleurde tekst te gebruiken, wat ik verder eigenlijk nooit doe.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Aha, een nieuw color statement werkt niet, dat had ik inderdaad moeten bedenken... 
Ok, brainfart mijnerzijds, probleem opgelost! 
Ik ga even posts aanpassen... 
[Bericht gewijzigd door Kruimel op (12%)]
Jeroen
Moderator
Als je op de 'Controleer UBB code' knop klikt zie je in dit geval ook dat de UBB code die hebt ingevoerd niet correct is.
Dat had ik ook gedaan, maar dan weet ik dat het fout is maar niet wat ik wel zou moeten invoeren. Op zich is het wel logisch om een [ /color] in te voeren, maar ik kon het niet vinden in de UBB FAQ en ik denk dat het gewoon een beetje te laat op de dag was om zelfstandig na te denken.