Ik heb de pickit2 en de 3. En die werken prima met MPlab. De 2 werkt geloof ik niet meer met MPXlab.
Ben tig jaar geleden begonnen met de ludipipo. Het simpelste dat je kunt bedenken. Daar na wat van die andere goedkope dingen geprobeerd. Geen van alle werkte eigenlijk gewoon goed en betrouwbaar.
Dat de PICKIT 3.5 het niet doet begrijp ik wel. Die wordt natuurlijk gewoon niet herkent door de mplab software omdat dat ding gewoon officieel niet bestaat. Vermoedelijk kan hij wel gewoon werken met de juiste door de oorspronkelijke knutselaar gemaakte software erbij. Alleen krijg je die software er natuurlijk niet bij. Of alleen een oude rammelende versie in een onbegrijpelijke taal.
Op woensdag 2 oktober 2024 17:46:45 schreef DP34 ELEKTRONICA:
jij gebruikt dus de PicKit versie 2 en/of 3?
en die 2 bijgevoegde Software, die passen erbij?
en er zit een logische werkwijze bij of dat staat erbij?
dat kon ik niet vinden bij de PICKIT 3.5 en de verschillende software die ik erbij heb gedownload en geprobeerd.
En waar heb je die PicKit 2 en/of 3 gekocht?
Ik dacht dat ik de pickit 2 en 3 bij RS (Kan ook farnell wezen) gekocht had. En uiteraard werkt dat goed met de MPLAB software. Zowel de software als de PICKIT hardware zijn door microchip gemaakt speciaal voor microchip chipset. Het zal wel raar wezen als dat niet zou werken.
Het spul dat niet of beroerd werkt is juist die onofficiële goedkope in elkaar gehobbyde rommel.
Ik zie dat de PCKIT3 ook al weer obsolete is.
Het wordt nu een pickit4
Ik zou als ik nu programmer zou willen kopen zou het gewoon deze worden.
Hier
[Bericht gewijzigd door
Ex-fietser
op woensdag 2 oktober 2024 18:17:18
(15%)