Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 20 mei 2005 16:29:14 schreef Lucky luke:
neen, ik heb niet bij maxim of ti gesampled.die hebben toch geen pic's, of wel?
pic's niet maar wel microcontrollers (dacht ik toch)
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 20 mei 2005 16:29:14 schreef Lucky luke:
neen, ik heb niet bij maxim of ti gesampled.die hebben toch geen pic's, of wel?
Nee, ik vond de opmerking over de levertijden van maxim of ti dan ook enigzins overbodig.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 24 mei 2005 21:23:18 schreef Lucky luke:
o, verzendkosten, phoe, niet op gelet (shit, straks ben ik alsnog E5 kwijt...)
ik neem aan dat je moet betalen voor ze gaan verzenden?
Op 24 mei 2005 21:22:32 schreef Lucky luke:
[...]
helaas heeft voti alleen 20 pins 16f628
Nee hoor, dat is een tikfout op zijn site. De SDIP is 18 pins en de SOIC 20 pins.
Verzend kosten heb ik niet hoeven betalen bij Microchip toen ik een 18F2525 sampelde, nu wachten tot Farnell ze kan leveren, want ik heb er nog meer nodig.... (en bij Digikey zijn ze een stuk duurder als je er 10 wilt hebben)
Op 26 mei 2005 11:46:43 schreef Lucky luke:
[...]
OK, bedankt.
Heb je de samples al binnen?
...ik nog steeds niet.
Zijn 26-04-05 verstuurd......
Op 28 mei 2005 13:27:21 schreef Lucky luke:
ja hoor, als ik nu op order history klik zegt ie dat ik nog nooit iets besteld heb...terwijl ie normaal de status geeft.
ik ga nu maar opnieuw samplen maar vond dit raar genoeg om ff te melden.
Dan moet je order placed within veranderen naar "no time frame" dan zie alle orders die je tot nu toe geplaats hebt
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Op 24 mei 2005 21:22:32 schreef Lucky luke:
[...]
helaas heeft voti alleen 20 pins 16f628
Echt waar? Dat zou ik toch moeten weten 
Volgens mij heeft VOTI alleen 18-pins 16F628(A) chips.
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Op 28 mei 2005 22:25:50 schreef Lucky luke:
[...]
maar er staat 20/p. ik dacht dat dat 20 pins betekende?
20 is de maximale kloksnelheid. De 16F628 is er in een -4 en een -20 uitvoering. Die /P betekent DIP.
Op 30 mei 2005 14:39:19 schreef Lucky luke:
* Lucky luke snapt waarom de boel niet aankwam, en schaamt zig bijna dood.ik was mn huisnummer vergeten, de 2e keer ook, nu de 3e keer en hopen dat het wel lukt. (ik vraag me af waar die andere chips terecht komen)
Alleen sinterklaas en de kerstman hebben geen adres nodig 
Op 3 juni 2005 15:21:41 schreef Lucky luke:
[...]
huisnr. vergeten?mijnes zijn dr ook nog niet.
wel mn gekochte onderdelen, maar die waren niet van microchip.
en die IA van de ne55 heb ik betaald.
dus ik kan sowise prutsen deze vakantie!
Ik heb bij microchip een vast profiel.
Daar staat alles goed in
dus nu maar hopen dat de nieuwe zending wel aankomt
Op 8 juni 2005 13:28:12 schreef Lucky luke:
ik heb nog steeds niet.waren die dingen niet voor prototypes bedoeld? hoe lang denken ze dat de gemiddelde student tijd krijgt voor het maken van een prototype?
(ben gelukkig geen student dei prototypes maakt maar een krap bij kasse hobbieïst (wel VWO student
)
Zijn ze wel verstuurd door hun?
Op 8 juni 2005 13:41:12 schreef Lucky luke:
ik klaag niet, ik constateer, en ban al blij dat ik 2,60 (oid) kan uitsparen.ze zijn wel verzonden... (hoop ik)
Hoezo hoop ik,
kan je toch zien op de site van microchip.
Je hebt toch een account bij hun
Op 8 juni 2005 13:52:03 schreef Lucky luke:
[...]
daar staat het vrolijk op verzonden, per e-mail zeiden ze ook dat ie shipped was... dus... maar nog niets door de brievenbus gehadEdit: ja ik kan wel op hun site kijken, nu ook, maar dan zie ik dit:
sample.microchip.com is currently unavailable while we perform maintenance and upgrades. The site will be available again at approximately 4:00 PM,PST, on Wednesday, June 8,2005.
For questions regarding our corporate seminars or MASTERs conference, please call 480-792-7644.©2005 Microchip Technology Inc.
dus...
misschien gaan ze ervan uit dat je eerst het product maakt en dan een prototype om te zien dat het wel werkt...