Op 7 december 2005 21:25:32 schreef Fantomaz:
De link gaat niet goed BB...
Oei, bij mij werkt hij nogthans. Ik zal een andere link geven: Killalot
Of gewoon effe zoeken op Google.com op "killalot" en op afbeeldingen klikken.
- - big bang - -
Op 7 december 2005 21:25:32 schreef Fantomaz:
De link gaat niet goed BB...
Oei, bij mij werkt hij nogthans. Ik zal een andere link geven: Killalot
Of gewoon effe zoeken op Google.com op "killalot" en op afbeeldingen klikken.
- - big bang - -
hij doet het wel bij mij. tof gemaakt man.
Maar met glasvezel een halogeenlampje en een kleurenwieltje kun je hele leuke effecten maken simpel bedrijfszeker kun je al je vezels opbossen in 1 pijpje, moet je alleen je filter aan passen zodat niet alle vezels hetzelfde kleurtje krijgt.
nee, heb toh liever leds. worden niet heet (dus hoef je ook geen rekening mee te houden) en ik kan makkelijker verschillende kleuren aan en uit laten gaan. om alles nu un rbg's te stoppen word een beetje duur omdat ik maar 5mm rbg's heb.
Golden Member
Mijn idee is weinig origineel, toch vermeld ik het vanwege de simpele voeding.
Men neme een kerstster. Boor er gaatjes in en plaats LED's die je allemaal in serie zet.
Zet over de Led-serieschakeling een BY527.Verbind de led's (met de paralleldiode) nu via een 11nF condensator(booster TV) met het net. Een 4.7ohm weerstandje begrenst pieken.
Klaar is kees.
dit is http://counterfm.mijnalbums.nl/ wat anders dan pinpas foto's zijn een beetje wazig
Op 8 december 2005 12:49:30 schreef Counter:
dit is http://counterfm.mijnalbums.nl/ wat anders dan pinpas foto's zijn een beetje wazig
Wat heeft dat met het onderwerp te maken?
JA niets !! ik zat in het verkeerde form
sorry
Ik heb mijn kamer gister ff lopen versieren met allemaal ledjes k heb bijnna een zonnebril nodig
ik ga mijn kerstboom weer aansluiten op de lpt poort van mijn pc. dan hang ik er ook nog eens een camera bij zodat jullie de boom kunnen zien, maar ook kunnen bedienen!
zodra het werkt, laat ik het wel ff weten
Danny
Bij deze:
mijn kerstboom staat online!
(tenminste... als mijn pc aanstaat, anders krijg je error ) hij zal meestal 's avonds aan staan denk ik
kijk maar eens op www.kerstboom.nl.tt !!!
veel speelplezier ,
Danny
p.s. boom gaat zo uit, morgen weer een dag!
de boom staat nu aan, en er heeft al iemand gebruik van gemaakt!
willen jullie, als jullie kijken misschien ook ff wat in het gastenboek schrijven? lijkt me wel leuk!
Danny
Golden Member
Op 14 december 2005 18:31:20 schreef Danny:
de boom staat nu aan, en er heeft al iemand gebruik van gemaakt!willen jullie, als jullie kijken misschien ook ff wat in het gastenboek schrijven? lijkt me wel leuk!
Danny
zit jij nu achter die pc die ernaast staat?
geinig idee wel, alleen zou ik wel gek worden van het geknipper van iedereen...
leuk man. maar word je nu nier helemaal gek met een aldoor knipperende kerstboom naast je?
als je net dacht dat je een strobo in je kerstboom had, dan was ik het
Heel knap gemaakt. En hij reageert ook zo snel zeg!
nerootje
Moderator
Toch best wel moeilijk om alles uit te krijgen
en zeker als er andere mensen (waarom kijkt iedereen mij aan???) hem aan probere te krijge;)
de boom staat nu aan, en er heeft al iemand gebruik van gemaakt!
Dat wat ik geloof ik, werdt je al een beetje gestoord?
Die ster moest iedere keer aan en uit:P
Ierdereen hier in de slappe lach, harstikke mooi man!
de boom staat nu aan, en er heeft al iemand gebruik van gemaakt!willen jullie, als jullie kijken misschien ook ff wat in het gastenboek schrijven? lijkt me wel leuk!
Danny
Misschien leuk om ook een refresh scriptje op te nemen in het aan/uit lijstje?
Ik doe ook nog maar eens een duit in het zakje met dit kerststukje met zingende kaars...
(het geluid is vrij zacht, dus je zal m vrij hard moeten zetten.)
http://www.putfile.com/zweetvoetje
Hier staan de twee video's op, ik hoop dat ze het een beetje doen (bij mij werkt die site niet helemaal lekker). (beide filmpjes zijn langer dan 3 sec. toch laat hij ze soms maar 3 sec. zien...)
Op 24 december 2005 17:08:50 schreef zweetvoetje:
Ik doe ook nog maar eens een duit in het zakje met dit kerststukje met zingende kaars...(het geluid is vrij zacht, dus je zal m vrij hard moeten zetten.)
http://www.putfile.com/zweetvoetje
Hier staan de twee video's op, ik hoop dat ze het een beetje doen (bij mij werkt die site niet helemaal lekker). (beide filmpjes zijn langer dan 3 sec. toch laat hij ze soms maar 3 sec. zien...)
Haha, hoe onsteek je die?
Kan het niet precies zien op het filmpje is een beetje wazig:P
Gewoon met de hoogspanning op het draadje...
Als hij aan is, dan warmt het draadje, en de lucht op, en wordt de lengte van de vonk groter, waardoor ik er meer volume uit kan krijgen. Het is toch zeker op kamersterkte... (al is dat bij deze video slecht te horen...)
Cd/led verlichting weerstand is nu 1,1K want ze gaven redelijk weinig licht
(die 2 watter was nodig ja ik verstook een half watt over de weerstand en ik had geen 1 watters liggen )
ook creatief. ik heb gewoon standaard gekleurde lampjes hangen. weer niet aan toe gekomen om wat anders te doen maar ja, volgendaar beter.
danny, wanneer staat je pc nu weer es aan? zijn daar vaste tijden voor? of zet alles online en doe alleen het webcamgedeelte vanaf je server. ik probeer nu al een paar dagen er weer op te komen maar lukt me steeds niet:P
ik wilde eigelijk mijn treintje in de boom late rijden, toch maar nie gedaan...